Scientia Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Hei. Fikk en flaske Bacardi Razz av en venn, og vurderer å drikke. Noen som har forslag til noe man kan blande med? Har foreløpig Sprite, men finnes sikkert noe mer passende. Takker på forhånd for eventuelle svar.
tette-nette Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Jeg bruker 7up light, eller glitre med sitron
bergensjenta83 Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Du kan egentlig bruke nesten alt du liker.. Jeg liker å bruke Sweppes Russian eller sprite zero og har alltid en skive med lime oppi.
nøtta Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 jeg blader med sprite og sitronsaft, og masse isbiter:) nammenam:D
Gjest Lyh Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Om du skal vors hjemme hos deg selv en gang så kan du jo lage strawberry mojito, er en del ting så det er jo tungvint å ta det med til andre å lage det der Du trenger: Bacardi razz/ evt. bacardi rom Mynteplante Brun sukker(sånn på boks, ikke pose) Limebåter sprite jordbær isbiter morter(pinnen?) Man tar i en liten dæsj med brun sukker i glasset, 2 limebåter, 2-3 jordbær delt opp i båter, og mynte etter ønske, moser det med en morter sånn at saften av limen kommer ut og at jordbærene blir knust. Har oppi 3 isbiter, razz etter ønske og fyller opp resten med sprite. NYT :D
Focklop Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Det er faktisk (utrolig nok!) godt å blande bacardi razz i vanlig Cola. Ellers er det også godt sammen med sprite, gjerne med litt sitron i, men min favoritt er å blande det med fanta exotic! Nam nam
von Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 Enig i at Razz er godt å blande med vanlig cola. Jeg og flere venniner bruker faktisk å blande med Fun Light sagt også, men kanskje vi har litt rar smak
elisabeth30 Skrevet 5. juli 2011 #16 Skrevet 5. juli 2011 sprite eller iste med fersken smak (og selvsagt en skive lime)
*appifany* Skrevet 5. juli 2011 #17 Skrevet 5. juli 2011 Må bare fortelle om meg og min storesøster; jeg stod i baren og hun var med bordet ca en meter unna, men siden det var så høy musikk så ropte jeg: "Søss, skal du ha en eller to lime opp i rassen din!? " Flaut. 4
Gjest Raindrops Skrevet 5. juli 2011 #18 Skrevet 5. juli 2011 Jeg pleier å blande det med Sprite og en dæsj Burn. Cola funker veldig bra det også.
Munchlax Skrevet 5. juli 2011 #19 Skrevet 5. juli 2011 Jeg bruker Bacardi Razz med knust is, Mickey Finn's Sour Green Apple og sprite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå