Scientia Skrevet 2. juli 2011 #1 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei. Fikk en flaske Bacardi Razz av en venn, og vurderer å drikke. Noen som har forslag til noe man kan blande med? Har foreløpig Sprite, men finnes sikkert noe mer passende. Takker på forhånd for eventuelle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 2. juli 2011 #2 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg bruker 7up light, eller glitre med sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 2. juli 2011 #3 Del Skrevet 2. juli 2011 Du kan egentlig bruke nesten alt du liker.. Jeg liker å bruke Sweppes Russian eller sprite zero og har alltid en skive med lime oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Del Skrevet 2. juli 2011 Bacardi Razz..?? IKKJE BRAAAAAA. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 2. juli 2011 #5 Del Skrevet 2. juli 2011 jeg blader med sprite og sitronsaft, og masse isbiter:) nammenam:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 2. juli 2011 #6 Del Skrevet 2. juli 2011 Om du skal vors hjemme hos deg selv en gang så kan du jo lage strawberry mojito, er en del ting så det er jo tungvint å ta det med til andre å lage det der Du trenger: Bacardi razz/ evt. bacardi rom Mynteplante Brun sukker(sånn på boks, ikke pose) Limebåter sprite jordbær isbiter morter(pinnen?) Man tar i en liten dæsj med brun sukker i glasset, 2 limebåter, 2-3 jordbær delt opp i båter, og mynte etter ønske, moser det med en morter sånn at saften av limen kommer ut og at jordbærene blir knust. Har oppi 3 isbiter, razz etter ønske og fyller opp resten med sprite. NYT :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 2. juli 2011 #7 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er faktisk (utrolig nok!) godt å blande bacardi razz i vanlig Cola. Ellers er det også godt sammen med sprite, gjerne med litt sitron i, men min favoritt er å blande det med fanta exotic! Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pivo Skrevet 2. juli 2011 #8 Del Skrevet 2. juli 2011 Enkelt og greit; Vann, isbiter og lime 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
von Skrevet 2. juli 2011 #9 Del Skrevet 2. juli 2011 Enig i at Razz er godt å blande med vanlig cola. Jeg og flere venniner bruker faktisk å blande med Fun Light sagt også, men kanskje vi har litt rar smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. juli 2011 #10 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg bruker Sprite Zero og is. Farlig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 2. juli 2011 #11 Del Skrevet 2. juli 2011 Bruk Sprite. Det er enkelt og utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 2. juli 2011 #12 Del Skrevet 2. juli 2011 Eple juice, jummu jummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juli 2011 #13 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg bruker ingefærøl. Namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slackerbitch Skrevet 2. juli 2011 #14 Del Skrevet 2. juli 2011 Vanlig cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 5. juli 2011 #15 Del Skrevet 5. juli 2011 isbiter, vann og noen sitron skiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 5. juli 2011 #16 Del Skrevet 5. juli 2011 sprite eller iste med fersken smak (og selvsagt en skive lime) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juli 2011 #17 Del Skrevet 5. juli 2011 Må bare fortelle om meg og min storesøster; jeg stod i baren og hun var med bordet ca en meter unna, men siden det var så høy musikk så ropte jeg: "Søss, skal du ha en eller to lime opp i rassen din!? " Flaut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. juli 2011 #18 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg pleier å blande det med Sprite og en dæsj Burn. Cola funker veldig bra det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 5. juli 2011 #19 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg bruker Bacardi Razz med knust is, Mickey Finn's Sour Green Apple og sprite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå