Gå til innhold

Tips til hva man kan blande med Bacardi Razz?


Scientia

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk en flaske Bacardi Razz av en venn, og vurderer å drikke.

Noen som har forslag til noe man kan blande med?

Har foreløpig Sprite, men finnes sikkert noe mer passende.

Takker på forhånd for eventuelle svar. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan egentlig bruke nesten alt du liker.. Jeg liker å bruke Sweppes Russian eller sprite zero og har alltid en skive med lime oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal vors hjemme hos deg selv en gang så kan du jo lage strawberry mojito, er en del ting så det er jo tungvint å ta det med til andre å lage det der :P

Du trenger:

Bacardi razz/ evt. bacardi rom

Mynteplante

Brun sukker(sånn på boks, ikke pose)

Limebåter

sprite

jordbær

isbiter

morter(pinnen?)

Man tar i en liten dæsj med brun sukker i glasset, 2 limebåter, 2-3 jordbær delt opp i båter, og mynte etter ønske, moser det med en morter sånn at saften av limen kommer ut og at jordbærene blir knust. Har oppi 3 isbiter, razz etter ønske og fyller opp resten med sprite. NYT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk (utrolig nok!) godt å blande bacardi razz i vanlig Cola. Ellers er det også godt sammen med sprite, gjerne med litt sitron i, men min favoritt er å blande det med fanta exotic! Nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Razz er godt å blande med vanlig cola. Jeg og flere venniner bruker faktisk å blande med Fun Light sagt også, men kanskje vi har litt rar smak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Må bare fortelle om meg og min storesøster; jeg stod i baren og hun var med bordet ca en meter unna, men siden det var så høy musikk så ropte jeg: "Søss, skal du ha en eller to lime opp i rassen din!? "

Flaut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg pleier å blande det med Sprite og en dæsj Burn. Cola funker veldig bra det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Bacardi Razz med knust is, Mickey Finn's Sour Green Apple og sprite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...