Gå til innhold

Støveletter til fotball-legger?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har noen sett støveletter som kan passe til kraftige legger (bruker generelt str. 46 i klær, og har legger som er proporsjonale med det - for å gi et bilde)? Alle støveletter jeg prøver er jo så sinnsykt smale!

Jeg ønsker meg et par helt vanlige støveletter (med litt hæl) som kan brukes til lange skjørt og litt pene bukser, men det ser ut til å være helt håpløst. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke prøve noen med stretch-materiale i skaftet? Det finnes jo en del med et slags strømpelignende skaft. Disse er ikke så varme, men duger til penbruk.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

prøvde et par vagabond- støvletter en gang, som jeg syns var så utrolig fine, men de var altfor vide i leggene. Det var en modell fra i fjor eller året før det da.. Men kan jo hende de har noe nå også!

Lykke til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejsa :)

Hos Duoofbath kan man købe støvler med forskellige lægvidder fra xs til XXL. De har masser af fede støvler i en god kvalitet.

www.duoofbath.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, hvorfor måtte du legge ut den linken a MissDK?

Så masse fine støvletter!! :o

Har du bestilt fra dem? Tar det lang tid å få dem?

Likte spesielt godt de brune. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hejsa :)

Hos Duoofbath kan man købe støvler med forskellige lægvidder fra xs til XXL. De har masser af fede støvler i en god kvalitet.

www.duoofbath.com

Vet at leggen min er for tykk for butikkene, men aner jo ikke om den er L eller XXL... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke selv købt fra dem, da jeg ikke selv har brede lægge, men de har vældig fine anbefalinger på engelske sider og de leverer også til udlandet. Jeg har kun læst godt om dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet at leggen min er for tykk for butikkene, men aner jo ikke om den er L eller XXL... :cry:

Det behøver du ikke vide - du skal skrive din lægvidde i centimeter på bestillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på www.ellos.no på dame og støvler (ikke boots og støvler) så har de en modell nederst til venstre. Der står det at støvelskaftet er 37 cm i omkrets i strl 37. Jeg tok sjansen, for jeg er drittlei av trange støvleskaft og sokkestøvletter - og jada, de passet godt over leggen de.

Så mål leggen din - og jeg tror du kan legge på endel for hver størrelse over 37 du går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte høye støvletter i skinn til mine fotballegger på Grensen 12 (Grensens skotøymagasin) i Oslo. De har en del modeller som er videre i skaftet enn vanlig. Hvis du spør om dette i en skobutikk med god utvalg og god service så bør de enten ha modeller med videre skaft eller kunne skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er di skoene fra ellos i str.store' date='små eller vanlige?har sett på dem lenge men har ikke turt .[/quote']

Jeg kjøper alltid et nummer større enn jeg pleier å bruke. Det hadde jeg ikke trengt på disse støvlettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 år senere...
Har noen sett støveletter som kan passe til kraftige legger (bruker generelt str. 46 i klær, og har legger som er proporsjonale med det - for å gi et bilde)? Alle støveletter jeg prøver er jo så sinnsykt smale!

Jeg ønsker meg et par helt vanlige støveletter (med litt hæl) som kan brukes til lange skjørt og litt pene bukser, men det ser ut til å være helt håpløst. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du skal til Storbritannia, så fant jeg et par støvletter på River Island. De hadde rett og slett flere skaftvidder på alle modellene, passet bra da jeg har små føtter og skikkelige fotball-legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duoboots har gratis frakt denne uke også.

Ellers anbefale jeg Ebay hvis du vil har litt billigere...dog litt skummelt å bestille uten å vite om de passe og har ikke retur rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...