Livets datter Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 "Et nytt sett med infrarøde briller fra Advanced Intelligence lar brukeren se rett gjennom både klesplaggene og undertøyet til omgivelsene rundt seg". Er dette virkelig sant? :o :o Snart kan hvem som helst se deg naken, uten at du hverken samtykker eller er klar over det! Hva med personvern??? Les hele saken her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Vil folk se meg naken må de da så gjerne kjøpe seg ett par slike briller....... Personlig foretrekker jeg å ha mine fantasier ubekreftet av frykt for å bli skuffet over enkelte menns kropper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Jaja, det bryr meg fint lite. Har noen glede av å se på meg med slike briller, så versågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 det er så typisk og da , jeg som ikke kler briller en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 :o :o :o VRÆL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2003 Legg også merke til prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Ja, det hadde jeg giddi! Brukt 20.000 på å få se en drøss med små, skrukkete tissetasser..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. november 2003 #8 Del Skrevet 17. november 2003 Jepp, jepp, hver sin smak.... Får jeg ikke se noen nakne frivillig, så kan det jammen være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #9 Del Skrevet 17. november 2003 Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer enhver jente som går forbi. Vemmelig og ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 17. november 2003 #10 Del Skrevet 17. november 2003 Ja, det hadde jeg giddi! Brukt 20.000 på å få se en drøss med små, skrukkete tissetasser..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 17. november 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. november 2003 Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer Enig. En ekkel tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 17. november 2003 #12 Del Skrevet 17. november 2003 Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer enhver jente som går forbi. Vemmelig og ekkelt. ja ja, det sier jo litt om dem......... Bryr meg fint lite om hele brille hysteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. november 2003 #13 Del Skrevet 17. november 2003 jaja, når det blir hverdags at folk går med slike briller får man enten finne frem olatøy eller kanskje bare gå naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. november 2003 #14 Del Skrevet 17. november 2003 Drømmen om å være supermann lever vidre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. november 2003 #15 Del Skrevet 17. november 2003 :o Noen ganger lurer jeg på hva som foregår i hue på de som produserer sånne ting! Men det åpner jo en helt ny verden for kikkerne iblant oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 17. november 2003 #16 Del Skrevet 17. november 2003 Jøss, det var ikke akkurat gucci briller det var snakk om. Hvis de skal matche noe, så trenger jeg å kjøpe en hvit stokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. november 2003 #17 Del Skrevet 17. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 17. november 2003 #18 Del Skrevet 17. november 2003 Tror jeg heller ville bli sett naken enn i de brillene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillema Skrevet 17. november 2003 #19 Del Skrevet 17. november 2003 Å for noen lekre briller ja... Og så kosta de nesten ingenting heller... (Til og med McGyver sine er bedre! Men jeg synes også den tanken om rike pappa gutter var litt ekkel, men om de er så sandblåste i huet så la dem da få være det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ridder Reddik Skrevet 17. november 2003 #20 Del Skrevet 17. november 2003 :o :o :o Det der liker jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå