Gå til innhold

Noen fleire en meg som bruker beskyttelse?


Gjest Bonden

Anbefalte innlegg

Gjest Bonden

Hei, lurer rett og slett på om det er fleire en meg som har ein eller annen for for inkontinens som bruker beskyttelse som bind eller bleier?

Eg er ein man på 19 som har problemer med vannlatingen av fysiske årsaker, bruker ulik beskyttelse til ulike aktiviter. Det eg lurer på om det er flere en meg ute i den verden som bruker noen form for beskyttelse. Att det er fleire som har vannlatningsproblemer det veit eg, i følge "blæren.no" sliter 340 000 nordmenn med dette så at eg ikke er aleine om det veit eg at eg ikke er.

Er det flere her i denne verden som heller lever livet og tar på seg ordentlig beskyttelse enn og sitte hjemme for å være redd for lekkasjer?

Mann 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bonden

Har du vært hos legen? Kanskje h*n kan hjelpe deg?

Det er eit problem som ikke kan gjøres noe med, og leger og alt veit om min tilstand. Å bli kvitt problemene er ikke aktuelt, då det er fysiskt umuligt. Det eg lurer på om det er flere en meg her i denne verden som heller gjør det "ydmykende" å ta på seg beskyttelse for å kunne leve livet isteden for å sitte hjemme for å være redd for lekkeasjer.

Mann 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chevy

Jeg er 23 og bruker tena:) ikke skal min teite blære få ødelegge mitt liv! Ikke er det flaut og kjøpe lenger heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flaut i det hele tatt. Du har en medisinsk tilstand. Du er ung. Du skal da ikke sitte inne og hjemme når det finnes hjelpemidler å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chevy

Likte holdningen din!

Ja, det blir jo en vanesak det hele:) pÅ med et lite bind om morgenen og da er liksom resten i boks;) dagen er redda! Som en sier,ikke noe og tenke på når det faktisk finnes hjelpemidler!:) verre om vi ikke hadde hatt noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...