Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Hei! Har 3 meter stoff som skal bli til gardiner til vårt soverom. Er det noen som har ideer til hva jeg kan gjøre? Har ikke så lyst på "vanlige" gardinlengder som henger rett ned.. Håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Hei! Har 3 meter stoff som skal bli til gardiner til vårt soverom. Er det noen som har ideer til hva jeg kan gjøre? Har ikke så lyst på "vanlige" gardinlengder som henger rett ned.. Håper noen kan hjelpe meg!! Det blir vanskelig å lage noe særlig ut av tre meter hvis du ikke vil at de bare skal henge rett ned, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Hvor stort er vinduet da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Vinduet er i den vanligste størrelsen... 120x120 tøyet er 3 meter langt og 1,5 meter bredt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Men da holder det jo knapt til å sy vanlige lengder.... Må gardinene være slik at du kan trekke helt for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 ja det er det som er problemet... grunnen til dette er at jeg fikk dette stoffet fra min mor og hun vil at jeg skal bli mere huslig... typisk mamma! vurderer å få henne til å hjelpe meg istdenfor! nei det er ikke behov for atde må kunne trekkes helt for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Du kan jo sy en lift gardin og noen puter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå