AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #1 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg merket dette først under trening i forrige uke, men da trodde jeg at det var hold. Det gikk over og jeg har sittet med "hold" av og på noen dager nå. Var virkelig verst i går, skulle gå til trening og kjentes ut som sikkelig hold. Men det ga seg ikke. Følelsen er nå så og si konstant om jeg beveger meg litt, og det gjør vondt når jeg trykker i området. Tror jeg skal til legevakten etterhvert, men er livredd!Har søkt litt på nettet, men får opp så mye forskjellig og synes ikke det matcher meg helt. Noen som har opplevd lignende før? Eller vet hva dette kan være? Har ikke tid til sykdommer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan være så mangt. ta deg en tur til legen, det forsvinner ikke selv om du sitte og bekymrer deg Siden du ikke har tid til sykdom, så er det bedre å få det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aeikina Skrevet 1. juli 2011 #3 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan være så mangt. ta deg en tur til legen, det forsvinner ikke selv om du sitte og bekymrer deg Siden du ikke har tid til sykdom, så er det bedre å få det overstått [/quote Har ikke fått byttet fast lege siden jeg flyttet, og jeg har ansvaret på jobben, da sjefen er på ferie. Men tror du legevakta kan hjelpe? Om jeg går dit en tur etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Det kan være så mangt. Cyste på eggstokken er vanlig og kan gi alt fra små stikkende smerter til grusomme vonde smerter, men det er som regel alltid ufarlig. Om du har hatt det i flere dager så burde du absolutt gå til legen ja, og har du ikke fastlege så er det legevakten du må på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå