Gå til innhold

Venninne i en rar situasjon, noen RÅD?

DesiGirl1988

Anbefalte innlegg

God morgen,

Jeg har en veldig god venninne, som jeg ikke klarer å hjelpe mer, jeg har sagt mine meninger og det jeg synes er rett i en slik situasjon, men det er ikke...

Saken er at, hun traff en gutt som var 6-8 år eldre enn henne, han var skilt og ferdig med alle sine tidligere forhold, han hadde fast jobb, leilighet osv.

de hadde god kontakt i 3 uker, før han sier jeg elsker deg osv, han prøvde et par ganger å ligge med henne, men hun ville vente til hun selv var 100% sikker.

Hun er veldig glad i han, men de hadde diskusjon om oppførselen hans, siden han er litt barnslig og kan være for tullete, han er morsom, det er greit men det ble for mye til tider, når hun tok det opp med han, da hadde de hatt god kontakt i 4 uker.

Da ble han en helt annen person, klikket og la på, han ville ikke høre noe sånt om seg:(

Venninnen min har prøvd å ringe flere ganger og sendt mange mld, men nå er han plutselig borte, han svarer ikke verken på tlf eller mld.

hun føler meg lurt, og gråter hele tiden, jeg synes det er greit å avslutte en sånn "forhold" hvis den ikke tåler en diskusjon!

Jeg anbefalte henne å ikke ringe han, siden hun har prøvd nok, han svarer jo ikke, synes det blir feil å løpe etter han da.

Gir jeg feil råd? burde hun ringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maneater

God morgen,

Jeg har en veldig god venninne, som jeg ikke klarer å hjelpe mer, jeg har sagt mine meninger og det jeg synes er rett i en slik situasjon, men det er ikke...

Saken er at, hun traff en gutt som var 6-8 år eldre enn henne, han var skilt og ferdig med alle sine tidligere forhold, han hadde fast jobb, leilighet osv.

de hadde god kontakt i 3 uker, før han sier jeg elsker deg osv, han prøvde et par ganger å ligge med henne, men hun ville vente til hun selv var 100% sikker.

Hun er veldig glad i han, men de hadde diskusjon om oppførselen hans, siden han er litt barnslig og kan være for tullete, han er morsom, det er greit men det ble for mye til tider, når hun tok det opp med han, da hadde de hatt god kontakt i 4 uker.

Da ble han en helt annen person, klikket og la på, han ville ikke høre noe sånt om seg:(

Venninnen min har prøvd å ringe flere ganger og sendt mange mld, men nå er han plutselig borte, han svarer ikke verken på tlf eller mld.

hun føler meg lurt, og gråter hele tiden, jeg synes det er greit å avslutte en sånn "forhold" hvis den ikke tåler en diskusjon!

Jeg anbefalte henne å ikke ringe han, siden hun har prøvd nok, han svarer jo ikke, synes det blir feil å løpe etter han da.

Gir jeg feil råd? burde hun ringe?

Synes ikke hun bør ringe ham - men la ham eventuelt ta kontakt selv dersom han er interessert. Antagelig er han på andre jaktmarker nå og synes hun var for seriøs. Kanskje var han på jakt etter noe mer uforpliktende og er en slik en som ikke venter på sex men snarere begynner med det og - ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, helt enig!

Hun sier at de begge snakket seriøst sammen om at de synes det var på tide å slo seg til ro, men noen blir aldri klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

syns det var veldig dårlig gjort av venninna de å begynne å kritisere oppførselen til mannen, snu det andre veien. hva ville venninna de ha gjort hvis det var han som kritiserte henne?

nei mannen fikk nok opp øynene å gikk videre i livet, hvem vil vel være kjæreste med ei som klager allerede etter 1 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du si,

Jeg har aldri møtt denne mannen, men utifra det hun har fortalt så var han veldig tullete, at det ikke gikk ann å snakke noe seriøst med han. han tullet bort alt.

Også var det andre problemet at han sa alltid to ting om samme sak, for eks. jeg var gift i 2 år, også plutselig sier han uke etter at han var gift i 6 år:S

Vi får håpe at det beste for dem er å være hver for seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg liker den litt tullete typen jeg da, kjæresten min prater tull 90 % av tiden, men vi ler mye. og en god latter forlenger livet ;)

skal jeg ha en seriøs samtale med han så sier jeg ifra om det :)

vet han ikke hvor lenge han har vært gift? kanskje han var gift i 2 år men det føltes som 6? men seriøst, det var litt unødvendig av han å lyge om dette da. kanskje hun bare skal være glad for at det ikke ble noe forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så mye drama så tidlig i forholdet, så ville jeg ikke regnet med at det går seg til etterhvert. Jeg synes at du har gitt gode råd TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det dere skriver,

men hun tar dette "bruddet" veldig tungt, som jeg synes er unødvenig. 3-4 uker er ingenting, men kan ikke knytte seg til noen så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det dere skriver,

men hun tar dette "bruddet" veldig tungt, som jeg synes er unødvenig. 3-4 uker er ingenting, men kan ikke knytte seg til noen så fort.

Jeg synes du skal la folk reagere akkurat slik de vil! Det finnes ingen regel på hvor lenge man skal kjenne en person før det er "lov" å bli lei seg over et brudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg synes han fyren var litt umoden hvis han kuttet kontakten etter den tilbakemelding men på en annen side så er jeg enig i at slikt var litt vel tidlig å ta opp etter så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...