Vulpes Skrevet 20. juli 2011 #161 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg er så "offentlig" her inne uansett at jeg kan like gjerne legge ut trynebilder. Og på trass så legger jeg ut bilder hvor man nesten ikke ser øynene. Vil ikke være så mainstream liksom, og det ligger ingen sjel bak dem uansett http://1.bp.blogspot.com/-KyKdaahIcCw/TdQ-8lez7gI/AAAAAAAAAhw/yioyk84cSbg/s1600/IMG_4389.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/225229_10150624074255297_891850296_18816796_6945542_n.jpg Synes det er artig å se hvordan andre her inne ser ut. Selv om jeg ikke kjenner noen, er det jo visse jeg har lagt merke til over tid i forskjellige diskusjoner, og blitt litt nysgjerrig på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. juli 2011 #162 Del Skrevet 20. juli 2011 Elsker slike tråder, er så gøy å få et glimt av de andre brukerne, spesielt for en nysgjerrigper som meg Knipset et bilde av mine øyne nå, hvilket minner meg på at jeg virkelig MÅ kjøpe ny mascara snart! Okei, dere kan se munnen min også: Du ser hot ut, Cosette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koseklumpen Skrevet 20. juli 2011 #163 Del Skrevet 20. juli 2011 Mine øyner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. juli 2011 #164 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg er så "offentlig" her inne uansett at jeg kan like gjerne legge ut trynebilder. Og på trass så legger jeg ut bilder hvor man nesten ikke ser øynene. Vil ikke være så mainstream liksom, og det ligger ingen sjel bak dem uansett *klipp* Vi som har bilder av oss selv som avatar, trenger jo egentlig ikke gjøre noe mer enn å skrive "hei!" i sånne her tråder... Men man skal jo dele da, og det er alltid hyggelig når det er sånne pene damer som gjør det, Tonje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 20. juli 2011 #165 Del Skrevet 20. juli 2011 Vi som har bilder av oss selv som avatar, trenger jo egentlig ikke gjøre noe mer enn å skrive "hei!" i sånne her tråder... Men man skal jo dele da, og det er alltid hyggelig når det er sånne pene damer som gjør det, Tonje Sant nok. Men de bildene er jo så små, og tilfredsstiller liksom ikke helt ekshibisjonisten i meg. Dessuten, hva om jeg i fremtiden endrer avatarbilde til noe helt annet. Tenk så flaut å ende opp med å påstå at jeg ser ut som Tom Waits eller en fraggle liksom! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. juli 2011 #166 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg ser den, men fraggler er jo ganske søte da, Tonje! Tom Waits derimot... Han har kul stemme, men jeg hadde nok ikke ønska å fått en datter som ligna på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. juli 2011 #167 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg prøver noe jeg er litt redd for å gjøre (jeg kommer nok til å fjerne dette bildet etter en liten stund): Slettet Mvh Yvonne Endret 23. juli 2011 av Yvonne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #168 Del Skrevet 22. juli 2011 Du er nydelig, Yvonne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #169 Del Skrevet 22. juli 2011 Du er søt Yvonne! Jeg digger å se bilder av dere alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. juli 2011 #170 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg prøver noe jeg er litt redd for å gjøre (jeg kommer nok til å fjerne dette bildet etter en liten stund): Mvh Yvonne Du er så søt att. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 22. juli 2011 #171 Del Skrevet 22. juli 2011 Tråd ryddet for spam Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 22. juli 2011 #172 Del Skrevet 22. juli 2011 Yvonne, du liknet veldig på det bildet jeg hadde av deg i hodet. Føler meg nesten synsk! Koselig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2011 #173 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Here I am Lar det bare ligge en kort stund! Red.: Angret litt, så tok bort. :gjeiper: Red2: En gang til. Men bare litt til. Red3: Tredje gang! Men lar det ikke ligge lenge denne gangen heller. Endret 22. juli 2011 av HunterLady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juli 2011 #174 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er de tingene rundt dere som gjør dere enda mer attraktive, - yvonne som er trofast og lojal mot typen sin og det som er kvinnens aller mest tiltrekkende egenskap, og hunterlady er selve brunstofferet med attraktiv væremåte og utseende. Alle ikkehomogutter med et et minimum av forstand må jo bli betatt!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juli 2011 #175 Del Skrevet 22. juli 2011 Hunterlady, jeg er i spania nå, og selv her med tusenvis av damer så har jeg ikke sett noen med slikt attraktiv utseende som deg, - et smil som kunne lure de fleste og et blikk som forteller; "jeg vet hva jeg vil jeg"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #176 Del Skrevet 22. juli 2011 Here I am Lar det bare ligge en kort stund! Red.: Angret litt, så tok bort. :gjeiper: En gang til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2011 #177 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er de tingene rundt dere som gjør dere enda mer attraktive, - yvonne som er trofast og lojal mot typen sin og det som er kvinnens aller mest tiltrekkende egenskap, og hunterlady er selve brunstofferet med attraktiv væremåte og utseende. Alle ikkehomogutter med et et minimum av forstand må jo bli betatt!!? Brunstoffer? Det hørtes litt morsomt ut bare. Venter på å se deg, Waco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2011 #178 Del Skrevet 22. juli 2011 Hunterlady, jeg er i spania nå, og selv her med tusenvis av damer så har jeg ikke sett noen med slikt attraktiv utseende som deg, - et smil som kunne lure de fleste og et blikk som forteller; "jeg vet hva jeg vil jeg"! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 22. juli 2011 #179 Del Skrevet 22. juli 2011 Dødsmoro å se deg, Hunterlady, jeg har lurt leeenge på hvordan du egentlig ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2011 #180 Del Skrevet 22. juli 2011 Dødsmoro å se deg, Hunterlady, jeg har lurt leeenge på hvordan du egentlig ser ut! Now you know! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå