Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det bare er tiltrekkende mennesker på kvinneguiden overrasker meg litt faktisk!

Så mye negativiteter jeg har slengt rundt omkring i årenes løp, uvitende om at dere er så attraktive!

Velvel. Eller, heller det enn at jeg har trodd dere har vært dritdeilige, men så har dere egentlig vært dritstygge, - det hadde jo vært en mye større skuffelse. =)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pene øyne lillesolstråle :)Ser du på noe spesielt?"

Takker :rodme: noen som har tatt det mens vi var ute på tur så titter vel på noe, men husker ikke hva :gjeiper:

Endret av LilleSolstråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver eneste tråd du kommenterer i så er du negativ eller nedlatende MorAase. Syntes du kan ti still om du ikke har noe positivt eller konstruktivt å komme med.

Alle har noe i denne tråden å gjøre. Er en ansikts tråd. Alle har vel et ansikt?

Ooo, vil til afrika jeg også :( Lyst å kose med en stor pus :jepp:

Endret av Rofl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste tråd du kommenterer i så er du negativ eller nedlatende MorAase. Syntes du kan ti still om du ikke har noe positivt eller konstruktivt å komme med.

Alle har noe i denne tråden å gjøre. Er en ansikts tråd. Alle har vel et ansikt?

Ooo, vil til afrika jeg også :( Lyst å kose med en stor pus :glad:

Sa jeg ikke tydelig nok tidligere i tråden at en av disse unge pikene nok var en pike herrene mer en gjerne kunne tenke seg å besvangre? Må jeg gjenta dette for hver eneste ene pene pike som legger ut et bilde av seg selv? Samt at jeg har ikke gjort annet en å påpeke at det finnes et knippe av oss som ikke har noe med å legge ut bilder av oss selv her. Såpass mye ærlighet bør en tåle.

Joda, en har et ansikt, men ikke noe som er verdt å beskue. Til det er årene blitt for mange.

Endret av MorAase
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, vil til afrika jeg også :( Lyst å kose med en stor pus :jepp:

Afrika er konge!! Jobbet der i år, og skal ned igjen snart:-D

Ang d med positivitet.... Som min mor lærte meg, har du ikke noe godt å si om andre kan du heller tie stille (eller som hun sa; holde kjeft...)..

Men seriøst; Afrika.....gleder meg til jeg skal bo der et år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

At det bare er tiltrekkende mennesker på kvinneguiden overrasker meg litt faktisk!

Så mye negativiteter jeg har slengt rundt omkring i årenes løp, uvitende om at dere er så attraktive!

Velvel. Eller, heller det enn at jeg har trodd dere har vært dritdeilige, men så har dere egentlig vært dritstygge, - det hadde jo vært en mye større skuffelse. =)

to late waco!

jeg håper for guds skyld at det skal mye til for at disse vakre damene "tilgir" deg etter disse forferdlige meningene / synspunktene dine om blant annet kvinnesyn!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg litt nå ja Maya. Må kose med en stor pus for meg ;P

Nei det må du ikke men hvorfor skal du bestemme om folk kan legge ut bilde her eller ikke? Om du syntes du ikke kan poste et bilde fordi du ser for gammel ut kan vel andre få lov til det. Er ikke noe Bare pene jenter og gutter for lov å poste bilde av seg selv i denne tråden tråd. Men nok avsporing fra meg nå. Mer bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Sa jeg ikke tydelig nok tidligere i tråden at en av disse unge pikene nok var en pike herrene mer en gjerne kunne tenke seg å besvangre? Må jeg gjenta dette for hver eneste ene pene pike som legger ut et bilde av seg selv? Samt at jeg har ikke gjort annet en å påpeke at det finnes et knippe av oss som ikke har noe med å legge ut bilder av oss selv her. Såpass mye ærlighet bør en tåle.

Joda, en har et ansikt, men ikke noe som er verdt å beskue. Til det er årene blitt for mange.

Jeg hadde tenkt å påpeke noe av det samme etter waco's innlegg. Pene mennesker har litt lavere terskel for å legge ut bilde enn vi som ser heller mer gjennomsnittlig ut. Jeg har iallefall ikke lyst tl å poste bilde av meg selv nå, jeg er ikke fotogen for fem flate øre :fnise:

Men dere er jo fine alle sammen, jeg er mer overrasket over hvor unge mesteparten er. Før jeg meldte meg inn på kvinneguiden trodde jeg forumet stort sett bestod av gamle damer som snakket om strikking og overgangsalderen :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt å påpeke noe av det samme etter waco's innlegg. Pene mennesker har litt lavere terskel for å legge ut bilde enn vi som ser heller mer gjennomsnittlig ut. Jeg har iallefall ikke lyst tl å poste bilde av meg selv nå, jeg er ikke fotogen for fem flate øre :fnise:

Men dere er jo fine alle sammen, jeg er mer overrasket over hvor unge mesteparten er. Før jeg meldte meg inn på kvinneguiden trodde jeg forumet stort sett bestod av gamle damer som snakket om strikking og overgangsalderen :sjenert:

Du er pen da! om jeg ikke husker helt feil :)

Og hahaha! Jeg og trodde det... tror det litt enda! Ser for meg at disse beryktede damene ikke finner ut av hvordan man legger inn bilde her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35, og ikke over gjennomsnittet pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Du er pen da! om jeg ikke husker helt feil :)

Og hahaha! Jeg og trodde det... tror det litt enda! Ser for meg at disse beryktede damene ikke finner ut av hvordan man legger inn bilde her :fnise:

Jeg har ikke lagt ut bilde av ansiktet mitt her før ;)

Men ja, jeg har fortsatt en smule fordommer mot KG, jeg ser egentlig for meg at alle jeg diskuterer med er minst 5 år eldre enn meg. Men det kommer seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...