smalls Skrevet 10. august 2011 #361 Del Skrevet 10. august 2011 Trudelidum.. Yme, jeg legger ut et med mørkt hår, just for you. Edit: Lar de ligge litt likevel HL, Call me! Synes du var pen med både mørkt og blondt hår jeg. Huff vet ikke om jeg tør å legge ut bilde her Veldig skummelt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. august 2011 #362 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Okey, here goes, ett oppstasa og ett sitasjonsbilde: edit: bilder fjernet. Lar de ligge noen minutter. Endret 10. august 2011 av Cervix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #363 Del Skrevet 10. august 2011 Pene Cervix. Lurer litt på valg av nick. Livmormunnen er veldig spesielt nick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. august 2011 #364 Del Skrevet 10. august 2011 Pene Cervix. Lurer litt på valg av nick. Livmormunnen er veldig spesielt nick. Takk Vel, jeg flippa gjennom ordboka når jeg var lita og festa meg ved det. Ordet i seg selv er veldig kult, selve betydninga har ikke så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2011 #365 Del Skrevet 10. august 2011 Damn.. var derfor jeg ville legge ut et flatterende kornete bilde. Med litt dårlig belysning, enda dårligere kamera og om du myser så kan jeg minne litt om et menneske nemlig. *fjernet bilde* Eyh. Du lot det ikke være ute i en time engang! Ikke spesielt opptatt av anonymitet her inne, men såpass opptatt at jeg ikke tør legge ut full frontal-portrett Kanskje senere. Så dere får et glimt av meg i en særs uflatterende vinkel, med kviser på haka - forfengelig er man da ikke Sletter det nok snart. Måtte tagge over navnet på navnesmykket, kan da ikke utlevere seg heeelt her Ganske sikker på at jeg så deg enten i dag eller for et par dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #366 Del Skrevet 10. august 2011 Takk Vel, jeg flippa gjennom ordboka når jeg var lita og festa meg ved det. Ordet i seg selv er veldig kult, selve betydninga har ikke så mye å si. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 10. august 2011 #367 Del Skrevet 10. august 2011 Takk Vel, jeg flippa gjennom ordboka når jeg var lita og festa meg ved det. Ordet i seg selv er veldig kult, selve betydninga har ikke så mye å si. Betydningen er jo veldig fin da - stedet der livet starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. august 2011 #368 Del Skrevet 10. august 2011 Betydningen er jo veldig fin da - stedet der livet starter Det er jo forsåvidt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #369 Del Skrevet 10. august 2011 HL, Call me! Synes du var pen med både mørkt og blondt hår jeg. Huff vet ikke om jeg tør å legge ut bilde her Veldig skummelt altså. Har alltid lurt på hvordan du ser ut, så syns du burde legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 10. august 2011 #370 Del Skrevet 10. august 2011 Ganske sikker på at jeg så deg enten i dag eller for et par dager siden. Jøss. Det må isåfall være i vestnorske strøk, der jeg har oppholdt meg den siste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2011 #371 Del Skrevet 10. august 2011 Jøss. Det må isåfall være i vestnorske strøk, der jeg har oppholdt meg den siste uka. Ah, da var det bare ei som lignet veeeeeldig på deg. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. august 2011 #372 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) På 10.8.2011 den 21.24, Yme skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. august 2011 #373 Del Skrevet 10. august 2011 Pene Cervix. Lurer litt på valg av nick. Livmormunnen er veldig spesielt nick. Jeg liker nicket. Men cervix betyr strengt tatt bare nakke. "cervix uteri" derimot er livmorhals, selv om man som oftest bare sier cervix. Forøvrig er jeg lamslått over alle de vakre kvinnene her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. august 2011 #374 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Meg: Edit: et av mange småteite bilder tatt med webcam som ligger på pcen Sletteri, slettera Endret 11. august 2011 av Sjokoladebolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #375 Del Skrevet 10. august 2011 LITT store briller eller? Får nesten sånn skibrille-merke av de der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. august 2011 #376 Del Skrevet 10. august 2011 LITT store briller eller? Får nesten sånn skibrille-merke av de der hehe Jeg elsker store solbriller :gjeiper: Jo større jo bedre, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 10. august 2011 #377 Del Skrevet 10. august 2011 Jo større jo bedre, hehe. Den har jeg hørt før høhø Nei, men du ser vakker ut.. liker fyldige lepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2011 #378 Del Skrevet 10. august 2011 En av fordelene med store solbriller, er at de skjuler det mest personlige man har: øynene. Dermed blir man i mye større grad objekter. En annen ting er at de skjuler såpass mye av ansiktet, at resten overlates til fantasien. Problemet dugger dog opp når vedkommede tar av seg solbrillene, og realitetens balltre treffer deg over nesa. ------------ Liker du fortsatt store solbriller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. august 2011 #379 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) En av fordelene med store solbriller, er at de skjuler det mest personlige man har: øynene. Dermed blir man i mye større grad objekter. En annen ting er at de skjuler såpass mye av ansiktet, at resten overlates til fantasien. Problemet dugger dog opp når vedkommede tar av seg solbrillene, og realitetens balltre treffer deg over nesa. ------------ Liker du fortsatt store solbriller? Hvis det er øyne mine du vil se så får du bla noen sider tilbake. Jeg mener at jeg har lagt bilde av det ene øyet mitt. Til spee: Endret 10. august 2011 av Sjokoladebolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2011 #380 Del Skrevet 10. august 2011 Hvis det er øyne mine du vil se så får du bla noen sider tilbake. Jeg mener at jeg har lagt bilde av det ene øyet mitt. Til spee: Neida, jeg har sett dem. Liker bare å påpeke til jenter hvilken psykologisk effekt store solbriller som regel har. Spesielt de som klager på at de blir sett på som kun objekter. Men for all del, jeg kan se på deg som et objekt både med og uten solbriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå