Giacomo_P Skrevet 26. juli 2011 #241 Del Skrevet 26. juli 2011 Har ikke fått en eneste komentar på øynene mine jeg heller, men tar det ikke så veldig tungt Ikke jeg heller. Men jeg tror ikke jeg skal ta livet av meg av den grund. Jeg har jo øl i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. juli 2011 #242 Del Skrevet 26. juli 2011 Ha! Det samme tenkte jeg også, - ikke vits å gjøre sånne som vet at de er deilige innbilske. Med så mange attraktive jenter her er det ikke uten grunn man begynner å fantasere og dagdrømme seg bort. Og FacePaint.... Dette er faktisk ganske vanlig, nå har jeg kommet opp i anseelig alder og vet at tryggheten på egen person og utseende ikke kommer fra andre, den får man finne selv. Men jeg har aldri opplevd å få komplimenter for useendet mitt i stor grad, før jeg flyttet utenlands. Så da kom jeg på den fantastiske teorien at jeg var pen i England og støgg i Norge. Skal ikke la denne tråden handle om det, men jeg syns det er en litt interessant greie, for det resulterer ofte i at kvinner som kanskje burde skjønne de er pene, ikke skjønner det, for ingen sier det, også ender de opp med å bli svært oppmerksomhetssøkende, og bekrefter da at de er innbilske for de som ikke skjønner mekanismene.... osv Dagens psykobabbel. Og ja, jeg har bare sett vakre folk i denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. juli 2011 #243 Del Skrevet 26. juli 2011 Og FacePaint.... Dette er faktisk ganske vanlig, nå har jeg kommet opp i anseelig alder og vet at tryggheten på egen person og utseende ikke kommer fra andre, den får man finne selv. Men jeg har aldri opplevd å få komplimenter for useendet mitt i stor grad, før jeg flyttet utenlands. Så da kom jeg på den fantastiske teorien at jeg var pen i England og støgg i Norge. Skal ikke la denne tråden handle om det, men jeg syns det er en litt interessant greie, for det resulterer ofte i at kvinner som kanskje burde skjønne de er pene, ikke skjønner det, for ingen sier det, også ender de opp med å bli svært oppmerksomhetssøkende, og bekrefter da at de er innbilske for de som ikke skjønner mekanismene.... osv Dagens psykobabbel. Og ja, jeg har bare sett vakre folk i denne tråden. Det ligger absolutt en sannhet i dette du sier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 26. juli 2011 #244 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Ett litt mindre gult bilde av øyet mitt denne gangen. http://img13.imageshack.us/img13/231/utennavnnz.jpg Img-tagger fjernet. Kråkesaks. Endret 26. juli 2011 av Kråkesaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juli 2011 #245 Del Skrevet 26. juli 2011 Mye sannhet i det du sier, KateW. Hmm, kanskje jeg også legger ut en dag. Men bare kanskje, de fleste har vel sett meg alt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. juli 2011 #246 Del Skrevet 26. juli 2011 Mye sannhet i det du sier, KateW. Hmm, kanskje jeg også legger ut en dag. Men bare kanskje, de fleste har vel sett meg alt uansett. Legg ut uansett. Det er gøy å se på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juli 2011 #247 Del Skrevet 26. juli 2011 Legg ut uansett. Det er gøy å se på bilder! Har ingen bilder å legge ut for øyeblikket. Har ikke tatt et eneste bilde siden jeg klippet håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. juli 2011 #248 Del Skrevet 26. juli 2011 Har ingen bilder å legge ut for øyeblikket. Har ikke tatt et eneste bilde siden jeg klippet håret. Jeg kan godt sende deg noen av de jeg tok sist jeg luska rundt soveromsvinduet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 26. juli 2011 #249 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg kan godt sende deg noen av de jeg tok sist jeg luska rundt soveromsvinduet ditt De er jeg spent på hvordan ble. Jeg vedder på at jeg har en kjekk kar mellom beina. Har som regel det når jeg er på soverommet. Så bare send du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juli 2011 #250 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Og FacePaint.... Dette er faktisk ganske vanlig, nå har jeg kommet opp i anseelig alder og vet at tryggheten på egen person og utseende ikke kommer fra andre, den får man finne selv. Men jeg har aldri opplevd å få komplimenter for useendet mitt i stor grad, før jeg flyttet utenlands. Så da kom jeg på den fantastiske teorien at jeg var pen i England og støgg i Norge. Skal ikke la denne tråden handle om det, men jeg syns det er en litt interessant greie, for det resulterer ofte i at kvinner som kanskje burde skjønne de er pene, ikke skjønner det, for ingen sier det, også ender de opp med å bli svært oppmerksomhetssøkende, og bekrefter da at de er innbilske for de som ikke skjønner mekanismene.... osv Dagens psykobabbel. Og ja, jeg har bare sett vakre folk i denne tråden. jeg synes du er attraktiv da. Hvordan skal jeg tolke innlegget ditt? Skal jeg som ble ledd av i første svar benytte tiden på å gi alle vakre mennesker komplimenter i tilfelle de ikke selv visste at de var tiltrekkende? I hvilken hensikt er det å gjøre kvinner innbilske og overlegne for en sånn ekkel slask som meg? Ga deg en pluss fordi jeg synes hemmelig beundring er mer eggende enn de åpenlyse komplimentene som om jeg hadde gitt til alle ville virket mer som desperasjon. Selv synes selv at jeg er kjekk mann med fornøyd ansikt innbilsk og selvgod som jeg er, og det er en av grunnene til at jeg ikke helt tør legge ut bilde av hele fjeset mitt, - for tenk om, - andre mennesker skulle finne på ødelegge det fine bildet jeg har av meg selv! Endret 26. juli 2011 av waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. juli 2011 #251 Del Skrevet 27. juli 2011 Ikke noe å tolke, Waco. Var bare en refleksjon. Men ja, kommentarer som "Du VET jo du er fin, så da er det ikke noe vits å si det!" er kjedelige. Spørsmålet er jo om man er fin for de man ønsker syns man er fin. Og man trenger ikke syns en selv er fin, selv om andre syns det. Jeg tror den dagen selvbilde og det andre ser matcher, så har man kommet et langt stykke på vei til å være et ålreit og balansert menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 27. juli 2011 #252 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg tror den dagen selvbilde og det andre ser matcher, så har man kommet et langt stykke på vei til å være et ålreit og balansert menneske. Tja, jeg tror det aller beste er å bygge seg opp et selvbilde som står solid på egne bein uavhengig av hva andre måtte mene og tenke om ens ytre kvaliteter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 27. juli 2011 #253 Del Skrevet 27. juli 2011 Tja, jeg tror det aller beste er å bygge seg opp et selvbilde som står solid på egne bein uavhengig av hva andre måtte mene og tenke om ens ytre kvaliteter Hmmmmmmmm, det var ikke det jeg mente heller. Kanskje jeg mente Immage og selvbilde? Det er veldig smart og fornuftig inni hodet mitt, men når du analyserte det over her så hørtes det bare teit ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 27. juli 2011 #254 Del Skrevet 27. juli 2011 Pfft, KateW. Du vet at om Madammen blir kidnappet av aliens evt prøver å tvangsfore meg med paprika, så vil jeg plutselig stå på døren din med en flaske vin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 27. juli 2011 #255 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Edit: IMG-tags fjernet. Iah, mod Endret 9. oktober 2016 av soffapute 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 #256 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) tihi Endret 30. september 2011 av KaDust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. juli 2011 #257 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Søte, fine KaDust! Endret 29. juli 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. juli 2011 #258 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hva skjer med å quote linkene til folk? Tror ikke dette er noe de ønsker.. Anyway, KaDust ser smoking ut! Men det visste jeg jo egentlig fra før. Endret 29. juli 2011 av HunterLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. juli 2011 #259 Del Skrevet 29. juli 2011 Hva skjer med å quote linkene til folk? Tror ikke dette er noe de ønsker.. Takk for reminder, enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. juli 2011 #260 Del Skrevet 29. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå