fionel Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Har vært sykemeldt i 2 uker nå, og sambo kjøte meg til legen da jeg fikk sykemeldingen. Jeg var så dårlig da at jeg la igjen sykemeldingen i jobbbilen hans. Dette hadde han så klart glemt,(jeg også forsåvidt) og da han skulle rydde bilden ett par dager etterpå kastet han likesågodt hele greia med masse annet skvip.... Hva i alle dager gjør jeg nå ?? Kan jeg ringe legen og spørre om å få en kopi/en ny ? må jo levere til arbeidsgiver asap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Jada, bare ring legekontoret og forklar så printer de ut en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Ingen problem å spørre om en ny, men spørs om du må betale for den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juli 2011 Ok, takk for svar begge to Da prøver jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #5 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tror ikke det går altså, jeg fikk ihvertfall ikke en ny når jeg misstet min på bussen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #6 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tror ikke det går altså, jeg fikk ihvertfall ikke en ny når jeg misstet min på bussen... Tull! Det er bare å ringe legekontoret og forklare hva som skjedde. Det er ikke mulig å misbruke en sykemelding utstedt til samme person to ganger med personnummer etc. Men du må nok betale for å få en ny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juli 2011 ringte nå, fikk beskjed om at dette var veldig vanskelig. men hun skulle undersøke og ringe meg opp igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glukk Skrevet 1. juli 2011 #8 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg trodde det var slik at disse sykemeldingene måtte sendes til arbeidsgiver innen en viss tid, jeg (ihvertfall før 2 uker er gått). Forstår uansett ikke at det skulle være så vanskelig for legen å skrive ut en sykemelding til. Det må vel kunne gå an. Kan jo hende du bare traff på noen på kontoret som ikke hadde lyst på "ekstrajobb". Jeg opplever hvertfall av og til at folk som jobber på slike steder ofte skal være negative og sukke og stønne når de får en arb.oppg. som ikke inngår i "deres jobb". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 1. juli 2011 #9 Del Skrevet 1. juli 2011 ringte nå, fikk beskjed om at dette var veldig vanskelig. men hun skulle undersøke og ringe meg opp igjen.... Drittkjerring, det er ikke noe problem for legen å printe ut og signere på nytt. -Selv om det er ekstra arbeid, er det ikke noe de kan nekte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juli 2011 #10 Del Skrevet 1. juli 2011 Inget problem. Det har jeg gjort, flere ganger faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå