AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Halloen Den siste måneden har jeg hatt merkelige drømmer. Jeg drømmer at jeg er utro mot kjæresten min, med broren hans på 17. Selv er vi 26. Jeg har OVERHODET ikke noen slike følelser for lillebroren hans i våken tilstand, men i drømmene mine sniker vi oss rundt, kysser, sier vi elsker hverandre og det er veldig intenst. Det er utrolig ekkelt å våkne, jeg føler meg skyldig og kvalm, både fordi jeg er utro, fordi det er broren han og fordi han er mindreårig. Jeg føler meg rett og slett ekkel, og er redd for at jeg kan ha sagt noe avslørende i søvne. Jeg elsker kjæresten min veldig høyt, og vi har et godt forhold. Jeg har hatt tre drømmer om han den siste måneden, og jeg begynner å bli frustrert. Trengte å lufte tankene litt, føles ikke jeg kan prate med dette om noen, det er så motbydelig. Noen som har noen gode råd til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2011 #2 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg har hatt slike drømmer om en gift, eldre kollega som jeg overhodet ikke har slike følelser for! Sært, men det er kanskje en blanding av flere ting som har skjedd den dagen? Og når en først begynner å tenke på rare drømmer har i hvert fall jeg lett for å drømme lignende igjen. Skjønner det er vemmelig, men kanskje du får prøve å ikke tenke så mye på det? Sier du noe avslørende, så kan du late som om du ikke husker hva du drømte. Er jo mange som ikke gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå