Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I løpet av de siste 2-3 ukene har jeg lagt på meg, vært usannsynlig trøtt, sliten og energiløs. Magen har vært ekkelt og oppblåst. Jeg er konstant sulten og har spist litt mer enn vanlig, men har ikke spist så mye at jeg burde lagt på meg. Prøver å gå ned noen kilo og ligger i kaloriunderskudd.

Jeg har heller ikke fått mensen som normalt. Virker ikke som den har planer om å komme heller. Snart 2 uker på overtid og den er alltid på dagen!

Jeg prøver å gå ned litt i fettprosent, har mye muskler(men og litt for mye fett så det er nok ikke derfor mensen uteblir!). Trener 5 dager i uken. Mest styrketrening, men 20-30 min lett kondisjon i tillegg 4 dager i uken. Jeg er derfor ganske fortvilt over å ha lagt på meg mer fett og mye vann!

Den siste tiden har jeg vært generelt i ganske dårlig humør og ser ikke noe positivt i noe. Har vært, og er, litt stresset og bekymret over jobb og samliv og økonomi, men føler ikke at det burde være grunnen til helsetilstanden min.

Håper noen har noen gode svar å gi meg.

Har forresten tatt test og er ikke gravid i følge den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta flere graviditetstester om ei stund, og hvis de fremdeles er negative så gå til legen og sjekk stoffskiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...