AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 "Kvinner bruker «Twilight» som samlivsguide." "Visse kvinner i parforhold forsøker å forme kjæresten eller ektemenn etter rollemodellen Edward i «Twilight », viser en dansk universitetsavhandling," http://www.aftenposten.no/kul_und/article4159925.ece Dette forklarer jo ganske mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 Og "visse kvinner i parforhold blir aldri fornøyd med mannen sin og må forandre ham hele tiden". Heldigvis gjelder dette visse kvinner og ikke alle kvinner. Jeg har forøvrig ikke sett en eneste Twilight-film og har ingen planer om å gjøre det heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 Og "visse kvinner i parforhold blir aldri fornøyd med mannen sin og må forandre ham hele tiden". Heldigvis gjelder dette visse kvinner og ikke alle kvinner. Jeg har forøvrig ikke sett en eneste Twilight-film og har ingen planer om å gjøre det heller. Du er ikke gått glipp av noe. Faktisk heller det motsatte, du har unngått å dumme deg ned med det vrøvlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Du er ikke gått glipp av noe. Faktisk heller det motsatte, du har unngått å dumme deg ned med det vrøvlet. Hva er forskjellen på å se Twilight og se andre eventyrfilmer? Har du i det hele tatt lest dem/sett de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Å disse noe fordi det er populært,og ikke fordi man har lest bøkene/sett filmene og derfor vet hva man snakker om - er bare #fail. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cava Queen Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er vel ikke KVINNER men unge jenter som gjør dette..... De såkalte rollemodellene i Twilight er vel tenåringsidoler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er vel ikke KVINNER men unge jenter som gjør dette..... De såkalte rollemodellene i Twilight er vel tenåringsidoler. Det appelerer til de litt mer eldre også. Så det er nok noe i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er vel ikke KVINNER men unge jenter som gjør dette..... De såkalte rollemodellene i Twilight er vel tenåringsidoler. Think again: http://www.twilightmoms.com/ Klarer ikke å forstå at det skal være romantisk å ha en kjæreste som oppfører seg som en far mer enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er vel ikke KVINNER men unge jenter som gjør dette..... De såkalte rollemodellene i Twilight er vel tenåringsidoler. Vi som er i 30-årene, har jo andre serier og filmer vi har hatt og har som "idoler", og det er ikke noe bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva er forskjellen på dette og en voksen mann som ligger flere døgn i kinokø for å se Star Wars? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Hahaha, så så utrolig priceless. Og ja, det er nok av voksne kvinner (twilightmoms f.eks, som noen linket til her) som som har Twilightdilla. Skjønner ikke at noen kan bruke bøkene/filmene på denne måten, spesielt voksne kvinner, det er jo helt latterlig. Jeg har forøvrig lest alle bøkene og sett alle filmene som har kommet, så jeg snakker ikke dritt om noe jeg ikke vet hva går ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 Vi som er i 30-årene, har jo andre serier og filmer vi har hatt og har som "idoler", og det er ikke noe bedre... http://www.youtube.com/watch?v=0WVizmz8smY? Jem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Hva er forskjellen på dette og en voksen mann som ligger flere døgn i kinokø for å se Star Wars? Forskjellen er at den mannen ikke overfører Star Wars til samlivet sitt. Han forventer nødvendigvis ikke at dama stiller opp i Leias slavekostyme hver gang de skal ha sex. Jeg kan godt ligge i kø for å se Ringenes Herre (been there, done that), men jeg sammenligner ikke kjæresten min med Aragorn av den grunn. Det er helt greit å elske filmer, til og med å elske Twilight, men man må klare å skille mellom fiksjon og virkelighet, og ikke forvente at vanlige mennesker i det virkelige liv skal være like perfekte som en karakter i en bok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. juni 2011 #14 Del Skrevet 30. juni 2011 "Visse kvinner i parforhold forsøker å forme kjæresten eller ektemenn etter rollemodellen Edward i «Twilight », viser en dansk universitetsavhandling," Dette forklarer jo ganske mye... Så de fleste kvinner vil altså ha en levende død mann som lirer av seg den ene fjortislinja etter den andre? Jeg har sett en Twilight-film og jeg lo så jeg grein over hvor klissete det derre "forholdet" deres var. Ikke tale om at jeg ville hatt en sånn mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juni 2011 #15 Del Skrevet 30. juni 2011 Så de fleste kvinner vil altså ha en levende død mann som lirer av seg den ene fjortislinja etter den andre? Jeg har sett en Twilight-film og jeg lo så jeg grein over hvor klissete det derre "forholdet" deres var. Ikke tale om at jeg ville hatt en sånn mann Ikke nok med det, fyren er jo ikke helt god i hodet. Han river jo ut et eller annet fra motoren hennes, slik at hun ikke skal kunne besøke en kompis. Jeg vil ikke ha en slik psykopat til kjæreste :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #16 Del Skrevet 30. juni 2011 Ikke nok med det, fyren er jo ikke helt god i hodet. Han river jo ut et eller annet fra motoren hennes, slik at hun ikke skal kunne besøke en kompis. Jeg vil ikke ha en slik psykopat til kjæreste :gjeiper: Det er jo romantisk da, at han elsker henne så sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. juni 2011 #17 Del Skrevet 30. juni 2011 Ikke nok med det, fyren er jo ikke helt god i hodet. Han river jo ut et eller annet fra motoren hennes, slik at hun ikke skal kunne besøke en kompis. Jeg vil ikke ha en slik psykopat til kjæreste :gjeiper: HAHAHA! Akkurat det vi kvinner trenger! En død stalker i senga! Hei hvor det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. juni 2011 #18 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er jo romantisk da, at han elsker henne så sterkt. Jepp, ingenting sier kjærlighet mer enn å nekte kjæresten å være med venner av det motsatte kjønn Hehe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 30. juni 2011 #19 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er jo romantisk da, at han elsker henne så sterkt. Kjemperomantisk. Koselig å ha en kjæreste som sniker seg inn vinduet om natten for å se på at du sover, som sniker rundt i skogkanten rundt skolen din å ser på at du gjør lekser. Ikke creepy i det hele tatt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. juni 2011 #20 Del Skrevet 30. juni 2011 Kjemperomantisk. Koselig å ha en kjæreste som sniker seg inn vinduet om natten for å se på at du sover, som sniker rundt i skogkanten rundt skolen din å ser på at du gjør lekser. Ikke creepy i det hele tatt. Slutt nå! Jeg hikster etter pusten her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå