Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2011 #1 Del Skrevet 30. juni 2011 Dama til en bekjent liker meg. Hun viser dette ved å bli utrolig stresset når hun er rundt meg, hun kaster på håret, prater med lys stemme, og er veldig flakkende i blikket. Hun skifter oppførselen veldig når hun er i nærheten av meg. Spørsmålet mitt er: Har hun det dårlig sammen med typen siden hun oppfører seg slik mot meg? Dvs. at hun så "åpenbart" viser at hun liker meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandra Skrevet 30. juni 2011 #2 Del Skrevet 30. juni 2011 kanskje hun syns du er creey og ikke klarer å holde seg rolig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 30. juni 2011 #3 Del Skrevet 30. juni 2011 kanskje hun syns du er creey og ikke klarer å holde seg rolig? hehe, kanskje det :gjeiper: Men, spørsmålet er faktisk seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 30. juni 2011 #4 Del Skrevet 30. juni 2011 Hun har falt for deg men vet ikke om det selv ennå siden hun ikke prøver å kontrollere oppførselen sin. Det er ikke sikkert hun har det så dårlig i forholdet hun allerede har, men har møtt noe nytt og annerledes som hun tydeligvis liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #5 Del Skrevet 30. juni 2011 Syns det høres ut som hun liker deg mer enn hun burde. Vær litt slem (sur, ekkel, frekk, vis at du syns hun er teit) mot henne neste gang så gir hun seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2011 #6 Del Skrevet 30. juni 2011 Innbildsken! Jeg liker flere av min manns venner som menn heller enn venner. Og kan sikkert oppfattes flørtete. Men det finnes ikke i hodet mitt at jeg ville ønsket noe annet enn det jeg har. Jeg tenker ikke over det og glemmer det i det han er ute av døra. Så pass deg for å legge mer i det enn akkurat det at hun liker deg. Kanskje vanskelig å forstå for en mann (?) men de fleste kvinner kan godt sverme og ønske å bli likt, uten å ofre det mer energi enn akkurat der og da. Uten baktanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Selv så er jeg hyggelig mot min manns kamerater da jeg liker selskap og må innrømme at jeg setter pris på oppmerksomhet fra det annet kjønn. Når man er heterofil så vil det alltid være en fare for at man kan bli svak for en eller flere av dem. Følelsene kan vel ligge og flyte litt i grenseland. Litt problemer kan vel alle ha i forholdet sitt slik at man blir litt sårbar overfor sympati fra andre. jeg har opplevd selv plutselig å bli tiltrekt av en kamerat av mannen min men det kan gå fort over igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweak Skrevet 30. juni 2011 #8 Del Skrevet 30. juni 2011 Kan hende hun er litt betatt av deg og blir nervøs rundt deg. Bare vær deg selv og ta henne for den hun er. Ikke ta det seriøst, hun er tross alt i et forhold og om hun vil ha noe annet så får hun bryte forholdet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #9 Del Skrevet 30. juni 2011 Kunne du tenkt deg henne om hun ikke var opptatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #10 Del Skrevet 30. juni 2011 Når ei jente fikler med håret er det et sikkert tegn på at hun liker han gutten som kom inn i rommet. Det slår aldri feil. Det er så tydelig å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #11 Del Skrevet 30. juni 2011 Hahaha!! Typisk menn å være uhorvelig innbildsk..:D Kan være mange grunner til at hun er slik hun er! Kanskje hun bare er veldig opptatt av å bli godtatt av kjæresten sine venner f.eks... Jeg blir også "nervøs" når jeg møter min kjærest sine venner, kjenner de ikke og da klarer jeg automatisk ikke være helt relaxed.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #12 Del Skrevet 30. juni 2011 Fullt mulig hun er uskyldig betatt i deg, men det er ikke nødvendig å si noe til kompisen din. Kvinner blir lett betatt. Fullt mulig hun har litt sosial angst. Da blir man fort litt slik i oppførselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flørtete Skrevet 30. juni 2011 #13 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har det med å få litt "crushes" på andre menn innimellom. Men det er aldri noe jeg ville gjort noe med. Men følelsene er der og jeg aksepterer dem. Jeg tror ikke jeg oppfattes som dama du beskriver, men jeg er nok litt i overkant flørtete av og til. Men på en måte blir det litt tryggere sånn. En dame med mann som flørter overdrevent blir som regel oppfattet som tøysete. Jeg ville bare tatt det med ro. Ikke "diss" henne for det kan faktisk medføre at hun blir enda mer PÅ. Noen jenter er sånn. Men jeg ville kanskje heller snakket litt om kjæresten hennes. Og ikke vist noen interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå