Gå til innhold

Neseoperasjon?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, jeg er en 19 år gammel jente..

Jeg er en person som aldri har hatt noe god selvtilitt, og det mye pga hvordan jeg ser ut.. kanskje jeg overdriver litt der, jeg ser kanskje ikke så ille ut, men jeg har en ting som plager meg. På nesa mi så har jeg en liten "bump", og jeg kan ikke noe for det men jeg føler meg så stygg, hver eneste gang jeg ser meg i speilet så tenker jeg på det, hver eneste dag. Og det mener jeg bokstavelig talt, jeg tenker på det hele tiden. Det gjør meg så trist siden det går sånn inn på meg. Jeg føler meg egentlig helt latterlig som vurderer å operere det bort, jeg føler meg så egoitisk da jeg tenker på det.. for tenkt alle dem som ikke har noen ting, så vidt mat.. og her kommer jeg og bruker penger bare for å forandre på utseende mitt.

Er det egentlig verdt det å ta en nese- operasjon da? eller skal jeg leve et liv hvor jeg hver dag bryter meg selv ned ved å tenke på hvor stygg jeg er.. høres kanskje litt dramatisk ut.. men jeg vil vite hva folk tenker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M0ntriark

Jeg skjønner hva du mener. Jeg hater profilen min som pesten. Virkelig hater den. Forbannet om noen tar bilder av meg i profil...

Allikevel har jeg klart å kapre byens Don Juan som alle ville ha og ingen fikk... ? Snodig...

Kanskje vi henger oss opp i detaljer andre synes er pene??

Kanskje er det ikke så ille som vi tror?

Ser jeg meg i speilet fra siden har jeg lyst til å gråte..

Ser jeg på et og annet bilde venner av meg har sniktatt fra siden, så er det ikke såååå ille som på badet.

Jeg vurderte i lang lang tid neseoperasjon og har nå blitt 28 uten å gjøre det. Jeg trro nok ikke det er verdt det.

Naturlig er best :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig igjen i det dere skriver. Har alltid tenkt at jeg skal operere nesa når jeg fikk råd. Det har jeg endelig fått og har vært til konsultasjon og skal operere om noen mnd. For min del tror jeg det er verdt det. Men tenker også at det er mye penger å bruke på seg selv, samtidig som jeg tenker at det må jo være fantastisk å slippe de negative tankene og det dårlige selvbildet jeg har pga nesa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...