Gå til innhold

Forsinket mensen ved bruk av angrepille


Theia

Anbefalte innlegg

Jeg tok en angrepille etter en kondomsprekk i mai, og fikk mensen litt forsinket den gangen. Denne gangen er mensen rundt en uke forsinket (kommer litt an på hvor lang syklus jeg har, varier mellom 24 og 28 dager.) Jeg har tatt graviditetstest, og den var negativ.

Jeg leste at en av bivirkningene til angrepillen er forsinket menstruasjon, men gjelder det selv om man hadde en "normal" menstruasjon i mellomtiden?

Det skal også sies at jeg tåler hormoner ekstremt dårlig, og legen har gitt meg forbud fra å gå på hormonprevensjon. Dagene etter angrepillen var forferdelige, og kjenner ennå at kroppen ikke er helt i form.

Så, er det noen andre kvinner her som har opplevd forsinket mensen, og hvor lenge var menstruasjonen i ulage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Monica

Har forbud jeg og av legen etter jeg en gang tok angrepillen, veldig kraftige saker det der. Fikk innmari blødning etter jeg hadde brukt den. Slik gikk jeg tre uker før jeg fikk komt meg til legen, da var jeg sinnsykt dårlig. Han kjefta på meg pga jeg tok den pillen. Fikk tabletter for og stoppe blødningen og fikk da beskjed om at hvis den ikke stoppa etter 2-3 dager måtte jeg legges inn på sykehuset pga jeg var så elendig. Den stoppa til slutt men syklusen var helt på bærtur i lang tid etterpå. Jeg kan ikke bruke p-piller eller andre hormoner i det hele tatt så jeg fikk en dyr lærepenge kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...