Gå til innhold

Kan ei pen, intelligent og attraktiv jente falle for en helt "vanlig" fyr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nei, denne alminnelige fyren har ikke fin bil og feit lommebok. Han er helt "vanlig"...

Jeg tenker på jenter som er 7-10 på skalaen, hvis man kan bruke en skala for å bedømme det ytre utseende da. Modelljenter rett og slett.

Jeg så nettopp en film om dette og tenkte: "Ikke faen om hun der flotte jenta noen gang ville falt for han fyren der in real life".

Skjer det bare på film eller kan en vanlig fyr finne seg ei modelljente, ikke bimbojente. Men ei flott og intelligent jente i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Det skjer nok oftast på film, ja. Men både menn og kvinner har ein tendens til å søke partnerar "over" sitt nivå, det kan vere vondt og smertefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skryte på meg noe, men jeg blir ansett som hvertfall en 8'er på skalaen fra 1 til 10. Dette hørt gjennom andre hele livet mitt så å si. Men likevel falt jeg for en mann som er langt under en ''vanlig'' type. Så ja det er helt mulig, kommer bare an på personligheta til jenta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen og intelligent er jo selvmotsigelser? Blondiner er ikke akkurat kjente for å være særlig smarte. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skryte på meg noe, men jeg blir ansett som hvertfall en 8'er på skalaen fra 1 til 10. Dette hørt gjennom andre hele livet mitt så å si. Men likevel falt jeg for en mann som er langt under en ''vanlig'' type. Så ja det er helt mulig, kommer bare an på personligheta til jenta;)

Og han "vanlige" fyren var ikke stinn av penger og hadde en attraktiv jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila

Klart det kan skje. Er en del jenter som ikke er så opptatt av utseende, men legger mest vekt på personlighet. Og noen legger mest vekt på status/lommebok. ;) Om du ser deg om, vil du nok legge merke til par med denne skjevheten i fordeling av skjønnhet.

Selv er jeg en 8'er på skalaen, men legger vekt på utseende i tillegg til personlighet. Så hadde neppe falt for noen under 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenker du på utseendet til manneb eller kun staffasjen? Min eks var narkoman...Jeg vet ikke hva jeg er, men får da ofte positive tilbakemeldinger. Men min eks hadde hadde også en veltrent sexy kropp og et vakkert ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han "vanlige" fyren var ikke stinn av penger og hadde en attraktiv jobb?

Nei, da vi ble sammen var begge bare 17 år. Han hadde ikke lappen, og kjøpte seg etterhvert en elgammel audi 80. Han hadde akkurat fått lærlingplass å hadde lønn på maks 10tusen i måndeden. Var heller ikke noe skikkelig ''pappa-gutt'' som levde på pappas penger og skrøt av at de hadde så mye penger som de tidligere kjærestene mine. Men vi er enda sammen eller 7 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Hvis jeg nå legger janteloven til side et øyeblikk, så kan jeg fortelle deg at jeg, en jente/dame som blir plassert høyt oppe på skalaen (og faktisk har jobbet i perioder som modell, men som raskt fant mer spennende arbeid) og både er intelligent og har sunne interesser/verdier er gift med en, i utgangspunktet, høyst ordinær mann. Han er 174 cm høy, han har mørk blondt hår og blå øyne, han er hverken tykk eller tynn - bare sånn helt normalvektig, han er IT-mann, men har vært underbetalt i mange år, han elsker fine biler, men kjører selv en "vanlig", praktisk bil, han er morsom og en tvers igjennom fantastisk mann, men utad er han ganske så ordinær og gjennomsnittlig. I mine øyne er han fantastisk nydelig og verdens beste ektemann! Jeg kunne velge fra øverste hylle, men istedenfor å gå for en høy, mørk, superkjekk og karismatisk mann valgte jeg min kjære. Han fanget hjertet mitt og har tatt godt vare på det i nærmere 15 år nå. På min skala blir han plassert øverst! :rodmer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, denne alminnelige fyren har ikke fin bil og feit lommebok. Han er helt "vanlig"...

Jeg tenker på jenter som er 7-10 på skalaen, hvis man kan bruke en skala for å bedømme det ytre utseende da. Modelljenter rett og slett.

Jeg så nettopp en film om dette og tenkte: "Ikke faen om hun der flotte jenta noen gang ville falt for han fyren der in real life".

Skjer det bare på film eller kan en vanlig fyr finne seg ei modelljente, ikke bimbojente. Men ei flott og intelligent jente i tillegg.

Med fare for å høres blærete ut, er jeg nok ansett som ganske høyt oppe på skalaen. Ifl kompisene til broren min en klar tier..... :fnise:

Desvere er min erfaring slik at om man er litt over gjennomsnittet pen tiltrekker man i stor grad menn som bare er opptatt av utseende.

Han jeg er sammen med er en imidlertid en helt ” vanlig mann” utseendemessig. Litt hengslete bygd, og overhode ikke atletisk, til og med litt klumsete iblant. Ikke er han spesielt rik heller hvis det var noen som trodde det.... Men han ser ALLE sidene med meg. Han fatter hvem jeg er som menneske, og den første mannen jeg har datet der jeg har følt at hele dynamikken er perfekt. Det bare funker.

Jeg har kysset mange billedpene frosker før jeg endelig fant ham !!!! Han er verdens beste kjæreste og samboer, og jeg ville aldri byttet han ut med noen.

Det hender faktisk at jenter leter etter noe mer enn ” just another pretty face” så rett deg opp å ikke ha lav selvtillit. Forhold er snakk om hvordan man fungerer sammen, ikke overfladisk dill og dall.....(selv om det ser ut til at det tar litt tid før enkelte mennesker smertelig oppdager at det er slik det er....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...