Gå til innhold

Geitekillinger rømte fra halalslakting


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble kjempeglad når jeg leste at de skulle få leve :) :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de rømte fra halalslakting??

Kan ikke lese i noen av artikklene at det var til halalslakt de skulle.

-Men uansett fint at Oslo kommune tilbyr de jobb - og at de får leve alikevel :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Enda en ny muslim-tråd.

De fæle slemme skumle muslimene dreper de søte små geitene!

Muslimer azz.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Noe slikt hadde aldri min eks gjort...han var bonde. Synes denne bonden var usedvanlig snill. Men har mine tvil om at de ikke skal slaktes...Har aldri møtt en slik "godhjerta bonde". Håper min sønn (odelsgutten) blir like medfølelende..og ikke lik sin far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noe slikt hadde aldri min eks gjort...han var bonde. Synes denne bonden var usedvanlig snill. Men har mine tvil om at de ikke skal slaktes...Har aldri møtt en slik "godhjerta bonde". Håper min sønn (odelsgutten) blir like medfølelende..og ikke lik sin far!

Men min eks kunne gjerne ha sagt noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny muslim-tråd.

De fæle slemme skumle muslimene dreper de søte små geitene!

Muslimer azz.

Du er den første, og den eneste, som har sagt noe om muslimer i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Verste videoen jeg noen gang har sett. Disse 'menneskene' skulle mottatt tilsvarende behandling. Halalslakting (og kosherslakting) er helt grusomt. Man kan da ikke la dyra blø i hjel? (til tross for bedøvelsen de får i Norge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensikten med halal og kosher var at begge hovedpulsårene skulle skjæres over så raskt som mulig. De som fant på dette vil at dyrene ikke skulle lide unødig, og den gangen så var dette sikkert bedre en alternativene. Problemet med denne ideologien som de fleste er at tusen år senere så har verden forandret seg. Man kan med skytevåpen avlive en sau med skudd mot hode i brøkdelen av et sekund.

Når det gjelder kampanjen for at sauene likevel ikke skal brukes til mat, viser dette hvor langt vi har forflyttet oss vekk fra jakt og samler samfunnet. Her dukker det opp ulogiske følser som er de samme som for en mengde kvinner til å kle opp små rare hunder og behandle de som om det var barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste videoen jeg noen gang har sett. Disse 'menneskene' skulle mottatt tilsvarende behandling. Halalslakting (og kosherslakting) er helt grusomt. Man kan da ikke la dyra blø i hjel? (til tross for bedøvelsen de får i Norge).

Halal slakt er rein og skjær dyremishandling. Cudos til australierne som har stoppet sin eksport av dyr til slakterier som slakter halal på "gamlemåten". Ingen burde akseptere eller bidra til en sånn praksis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvordan i helvete visste de geitene at de skulle nettopp halal-slates? Hvem hadde sagt det til dem så de var bevisste på hav som vetnet dem?

Har de fått inngående forklaring så de visste hva de skulle grue seg til?

Snakk om på prøve å menneskeliggjøre dyr.

Dyr aner ikke noe om hva mennesker har tenkt å foreta seg fram i tid.

Ok?

Overskriften burde være: Geitekillinger kom seg løs ved et uhell.

Men da hadde man jo gått glipp av muligheten til nok en gang å offe seg over "de forferdelige, grusomme muslimene vi alle elsker å hate som gjør grusomme ting hver dag hele året (mens vi andre selvsagt bare er snille)".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helvete visste de geitene at de skulle nettopp halal-slates? Hvem hadde sagt det til dem så de var bevisste på hav som vetnet dem?

Har de fått inngående forklaring så de visste hva de skulle grue seg til?

Snakk om på prøve å menneskeliggjøre dyr.

Dyr aner ikke noe om hva mennesker har tenkt å foreta seg fram i tid.

Ok?

Overskriften burde være: Geitekillinger kom seg løs ved et uhell.

Men da hadde man jo gått glipp av muligheten til nok en gang å offe seg over "de forferdelige, grusomme muslimene vi alle elsker å hate som gjør grusomme ting hver dag hele året (mens vi andre selvsagt bare er snille)".

fortsatt bare deg som gnåler om de slemme muslimene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halal slakt er rein og skjær dyremishandling. Cudos til australierne som har stoppet sin eksport av dyr til slakterier som slakter halal på "gamlemåten". Ingen burde akseptere eller bidra til en sånn praksis.

Enig i denne.

Dette svineriet burde folk stå opp mot, og gi et klart signal til slakterier som driver med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Enig i denne.

Dette svineriet burde folk stå opp mot, og gi et klart signal til slakterier som driver med sånt.

Disse geitene skulle slaktes og destrueres. Det er jo helt greit.(...)Drep et dyr uten å spise kjøttet en gang.

Grunn til at de fikk leve var jo fordi kjøttet ikke skulle brukes til noe. Om noen ventet på maten ville de blitt hentet og slaktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Jeg ble kjempeglad når jeg leste at de skulle få leve :) :)

Hvorfor det? De slakter da garantert likt antall geiter som planlagt uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i denne.

Dette svineriet burde folk stå opp mot, og gi et klart signal til slakterier som driver med sånt.

Om du spiser kjøtt selv, så har du ikke noe du skulle ha sagt. Har du sett hvordan kyllingene i Norge lever??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...