Gjest ? Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan er det å være sammen/gift med en mann som er på jobb hver dag ca 10-12 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Åssen det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ? Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Åssen det? Det er jo neste som å være singel tenker jeg på.. Det med at mannen nesten aldri er hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Næ, han dreg om morgonen og kjem att i sjutida, vi har ikkje små barn, så det er ikkje noko styr med henting og levering. Har eg behov for å jobbe lenge ein dag kan eg det, utan at han blir sur. Vi et når han kjem heim, og har ein koseleg kveld saman. Og rolege morgonar, han dreg ikkje så tidleg. Fine greier. Hadde vi hatt små barn kunne det ikkje vore slik, då hadde vi delt på ansvaret for henting og levering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg synes det er veldig ensomt og det blir veldig lite tid til oss. Han er ofte veldig sliten og trøtt når han kommer hjem så det blir ikke mye kos, nei Heligvis er han eier/sjef så i blant (sjeldent) tar han seg fri for å tilbringe tid med meg. Blir ofte til at jeg spiser middag alene eller med venninner og at jeg ikke er så mye hjemme for jeg kjeder meg så lett. Jeg vasker, rydder og støvsuger også huset hver eneste dag for å ha noe å gjøre på Jeg er sykemeldt frem til vi får baby i oktober og da blir jeg hjemme i 1 år, så får vel finne ting å fylle dagene med. Vi er "bare" forlovet, men vi bor jo sammen og skal gifte oss om 2 år Ser i hvert fall det positive i det at jeg heller vil ha en mann som jobber enn en som sturer hjemme. Han MÅ ikke jobbe så mye, men han vil skape en sikker fremtid til barnet vårt og han vil jobbe opp mest mulig egenkapital frem til neste år så vi får kjøpt et hus ganske fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg synes det er veldig ensomt og det blir veldig lite tid til oss. Han er ofte veldig sliten og trøtt når han kommer hjem så det blir ikke mye kos, nei Heligvis er han eier/sjef så i blant (sjeldent) tar han seg fri for å tilbringe tid med meg. Blir ofte til at jeg spiser middag alene eller med venninner og at jeg ikke er så mye hjemme for jeg kjeder meg så lett. Jeg vasker, rydder og støvsuger også huset hver eneste dag for å ha noe å gjøre på Jeg er sykemeldt frem til vi får baby i oktober og da blir jeg hjemme i 1 år, så får vel finne ting å fylle dagene med. Vi er "bare" forlovet, men vi bor jo sammen og skal gifte oss om 2 år Ser i hvert fall det positive i det at jeg heller vil ha en mann som jobber enn en som sturer hjemme. Han MÅ ikke jobbe så mye, men han vil skape en sikker fremtid til barnet vårt og han vil jobbe opp mest mulig egenkapital frem til neste år så vi får kjøpt et hus ganske fort. Ja, dere kvinner, dere kvinner. Dere har det bra behagelig i landet her som kan finne en mann å leve på. Det overrasker meg ikke at du foretrekker en mann som jobber ute slik at du kan være hjemme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, dere kvinner, dere kvinner. Dere har det bra behagelig i landet her som kan finne en mann å leve på. Det overrasker meg ikke at du foretrekker en mann som jobber ute slik at du kan være hjemme selv. Hva mener du med det? Hun skrev jo i samme innlegg at hun var sykemeldt, ergo kan hun IKKE jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 Samboeren min jobber fra syv til fem-seks på mandager, tirsdager og fredager, onsdag og torsdag jobber han fra syv til syv, heldigvis begynner han så tidlig, og jeg sover heldigvis mye av dagen. Men det er fryktelig ensomt helt frem til kvelden kommer, men sånn er det nå bare og vi har lært oss å leve slik, han elsker jo jobben sin og jeg jobber hjemmefra. Vi har ingen barn eller noen andre forpliktelser, så noen problemer med slike ting har vi ikke kommet over enda. Det er jo veldig godt å savne hverandre om dagen, da er det fint å møte ham om kvelden. På torsdager har vi Date-night, fordi jeg jobber mye i helgene, da er vi bare hjemme og spiser god mat og drikker vin, ser på film og koser oss skikkelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg vasker, rydder og støvsuger også huset hver eneste dag for å ha noe å gjøre på Jeg er sykemeldt frem til vi får baby i oktober og da blir jeg hjemme i 1 år, så får vel finne ting å fylle dagene med. Vi er "bare" forlovet, men vi bor jo sammen og skal gifte oss om 2 år Ser i hvert fall det positive i det at jeg heller vil ha en mann som jobber enn en som sturer hjemme. Han MÅ ikke jobbe så mye, men han vil skape en sikker fremtid til barnet vårt og han vil jobbe opp mest mulig egenkapital frem til neste år så vi får kjøpt et hus ganske fort. Hørtes behagelig ut for deg. KG har en del menn som vil reagere sterkt negativt på ale kvinner som synes det er greit at mannen jobber og tjener penger, slik at de som familie får en sikker framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja, dere kvinner, dere kvinner. Dere har det bra behagelig i landet her som kan finne en mann å leve på. Det gjør kvinner i andre oland også...ja, kvinner over hele verden. Lær deg å forstå kvinner bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Hørtes behagelig ut for deg. KG har en del menn som vil reagere sterkt negativt på ale kvinner som synes det er greit at mannen jobber og tjener penger, slik at de som familie får en sikker framtid. Dette heng ikkje på greip. Generaliseringar er sjeldan fruktbare i diskusjonar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan er det å være sammen/gift med en mann som er på jobb hver dag ca 10-12 timer? Det er jo neste som å være singel tenker jeg på.. Det med at mannen nesten aldri er hjemme. Å jobbe 10-12 timer hver dag er da ikke å nesten aldri være hjemme... Jeg jobber 12 timer hver dag bortsett fra lørdag og søndag, innimellom også lørdager, og har masse tid til mannen min. Og en haug med andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi er kontorrotter begge to, ingen av oss jobber så mye fast, men i perioder har begge så lange dager borte hjemmefra. Det er slitsomt, synes jeg. For min del er det trøttsomt å komme hjem fra jobb klokka sju på kvelden når jeg kjørte hjemmefra kvart over syv den morgenen og vite at jeg har et par timer fritid før jeg MÅ få meg søvn. Blir gjerne litt gretten og lunta litt kort. Om noen etter ei sånn uke presenterer meg for åttiårslag til tante Helga og ber meg passe 4 nevøer på søndagen, da freses det. På andre siden er det ikke like morro å ta i mot mannen når han kommer hjem etter så mange timer borte. Jeg vet han er "kokt" i hodet, sliten og gåen. Har pratet med folk i et halvt døgn. Jeg er kanskje litt sosialsyk etter å ha vært hjemme og kjedet meg i tre timer, og går litt på "eggeskall" til jobben slipper taket i ham og han får slappet av litt. Det går, men som en fast ordning? Ush. Man ser jo hverandre, men har ikke akkurat kvalitetstid sammen, med mindre spooning regnes som kvalitetstid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 29. juni 2011 #14 Del Skrevet 29. juni 2011 Spooning er kvalitetstid, utvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia99 Skrevet 29. juni 2011 #15 Del Skrevet 29. juni 2011 Min jobber veldig mye, fra 7 på mårran til 10 på kvelden.. vi sees aldri, og det er ikke noe gøy, ihvertfall når jeg hører at han er ute å spiser med venner mens jeg er på jobb istede for å vente til jeg kan være md. vi krangler mye på grunn av det, han er sur fordi jeg bruker mer penger enn jeg har, jeg er sur fordi han driter i meg så lenge han tjener mer enn vennene sine. Han skjønner ikke at jeg heller vil ha en mann som er lykkelig enn en mann som tjener mye fordi han tror at penger er det som skaper lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2011 #16 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg er gift med en som jobber vanlig kontortid men han sitter foran pc' hver eneste kveld samt mange timer i helgene også. Jeg synes det er skikkelig trist for jeg savner han rett og slett. Det er vanskelig å planlegge noe i helgene, for jobben kommer først og ofte dukker det opp et eller annet som han MÅ ta seg av. Han er sliten og alvorlig og det er alltid jeg som må ta ansvar for at vi skal gjøre noe annet enn å henge i sofa'n. Jeg kjeder livet av meg rett og slett og vet ikke hvor lenge jeg er interessert i å ha det på denne måten. Jeg drømmer om å bo et enkelt liv i utlandet og gi "f" i streben etter status og makt. Jeg misunner de som lever enklere liv med andre type jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 30. juni 2011 #17 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, dere kvinner, dere kvinner. Dere har det bra behagelig i landet her som kan finne en mann å leve på. Det overrasker meg ikke at du foretrekker en mann som jobber ute slik at du kan være hjemme selv. Hehehe, jeg vet tilfeldigvis at HenLu ble utsatt for en alvorlig ulykke for ikke lenge siden. Tror hun kan garantere deg at det ikke har vært noen dans på roser å ligge hjemme med knekte bein i kroppen og hukommelsestap, og i tillegg en uventet graviditet. Troll eller ikke, her var det en som bomma grovt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå