Gå til innhold

Hjelp meg å komme over eksen!

Gjest Super

Anbefalte innlegg

Gjest Super

Kan ikke dere hjelpe meg litt?

Eksen min hadde og har mange fine egenskaper.

Eksen min er likevel ustabil, flørter med alt på to bein, han ruser seg, og har behandlet meg dårlig. Dette har vært som en berg- og dalbane. Han ville ha et forhold. Så ville han ikke. Så ville han. Så ville han ikke.

Sliter med å frigjøre meg fra ham. Tror at der ikke finnes noen andre, at han er så bra på andre måter, osv. Jeg driver å rosemaler ham, og gråter meg i søvn.

Jeg er lei!

Noen som kan gi meg noen tips. Vurderer hypnose snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym

Jeg tror det hadde vært bra for deg å komme bort litt, hvis du har muligheten/råd til det. Å reise bort et par uker f eks med noen venner? Få han på avstand og oppleve andre ting/bli distrahert av alt det nye du kommer til å oppleve og de nye menneskene du møter?

Hvis ikke du har muligheten til det, er det kanskje litt klisje tips - men prøv å hold deg opptatt hele tiden!

Det virker ikke sånn nå, det vet jeg godt, tro meg, men du VIL komme over han og du VIL tenke en gang "herreguud, tenk at jeg kasta bort tid og sorg på den douchebagen der!". Det VIL komme en ny person inn i livet ditt som vil være deg verdig! Bare hold ut, det kan sikkert ta tid, dager, uker eller kanskje måneder, men du vil klare å komme over han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...