Gå til innhold

Jeg er gift med en drittunge....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du burde si klart og tydelig fra! tror ikke mannfolk kan lese signalene våres. Jeg har en mann som også er veldig lat når det kommer til husarbeid. Jeg prøvde å ikke rydde, la han sitte i dritten sin, men det funka ikke. Tror ikke gutter ser det vi ser! Men ta en alvorsprat med han og si hva du føler. Han vil vel bli tatt hånd om når han er syk, si at du også trenger det. Det gjør jo alle! Han må få opp øya! Lykke til og god bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg så frustrert at jeg vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til. De siste dagene har jeg ligget rett ut i sengen og vært rett og slett dritsyk. Såppass dårlig at det har vært vanskelig for meg å stable meg på bena og gå på do rett og slett. Har nesten ikke spist noe, og har ikke klart annet enn å se litt på tv, samt laget et par bokser med nudler til å spise hvis jeg har vært nødt. Trenger vel ikke nevnes at husvask og daglig stell har vært temmelig lavt prioritert.

Mannen min, han sitter for øyeblikket i sofaen og spiser kjeks og røyker. Rundt han ligger søppel, tallerkner med matrester jeg ikke orker å teke på hvor gamle er, brusflasker og sigarettstumper i alle tomme glass og kopper. Kjøkkenet flyter over av søppel og ferdigmat-bokser, mens badet er et kaos av skittentøy.

Jeg er så kvalm akkurat nå, for en drittsekk han oppfører seg som! Jeg har bedt ham om han kan hjelpe til littegrann i disse dager, men får ingen svar eller reaksjon. Han er ikke til vanlig den flinkeste til å styre i huset, men det er noe jeg vansligvis liker å ta meg av. Hvorfor skjønner han ikke at han må ta i et tak akkurat nå? Er han så sinnsykt lat, så ekkel eller bryr han seg ikke?

Fy f, så forbanna jeg er på han nå. Vet ikke om jeg skal prøve å ta meg sammen til å få gjort littegrann, eller om jeg skal la det ligge for å se hvor lenge det går før han tar initiativ.

Skulle ønske jeg kunne få slappe av og bli vartet opp av mannen for en gangs skyld når jeg er syk :sukk:

Beklager sutrete innlegg, måtte bare få det uuuuuut....

Han er en drittunge fordi du tillater det. En slik type som driter i klesvask/oppvask/rydde etter seg gjør det fordi han vet at du kommer og rydder opp etter han - som alltid. Så why should he bother?

Kanskje han har mistet respekt for deg også siden han driter i å gjøre noe selv. På tide at du får deg en ryggrad, kvinne! Respekterer ikke du deg sjæl så vil ingen andre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed, det er vårt hjem og vår kos :) Vi synes dette er helt greit. Hadde vi hatt barn eller husdyr er det en annen sak, vel og merke.

TS

Har både barn og husdyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...