Gjest Applecore Skrevet 29. juni 2011 #21 Del Skrevet 29. juni 2011 Den fra Tropicana?? Tror jeg har smakt den ja, og synes fremdels den smaker bais.. Men UVI er nesten litt verre, så det er ikke vanskelig å velge Nei, det er Tine Sunniva, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 29. juni 2011 #22 Del Skrevet 29. juni 2011 Ta tranebærkapsler i stedet, og brusetabletter med C-vitamin som oppløses i vann før du legger deg. Funker veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #23 Del Skrevet 29. juni 2011 Ta tranebærkapsler i stedet, og brusetabletter med C-vitamin som oppløses i vann før du legger deg. Funker veldig bra. Hjelper på meg også! Kan også anbefale eplecideredikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 29. juni 2011 #24 Del Skrevet 29. juni 2011 Når Madamen vil forsikre seg litt mot UVI tar hun en slik liten bomullspad (eller hva det nå heter) og dynker den godt med yougurt på alle sider. Så folder hun den sammen og putter den inn. Ser ut til å ha en gunstig effekt. Vi har og hatt uhell og det har gått bra med slik post-mishap behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #25 Del Skrevet 29. juni 2011 Det fine med det er at man kan spise yoghurten etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2011 #26 Del Skrevet 29. juni 2011 Når Madamen vil forsikre seg litt mot UVI tar hun en slik liten bomullspad (eller hva det nå heter) og dynker den godt med yougurt på alle sider. Så folder hun den sammen og putter den inn. Ser ut til å ha en gunstig effekt. Vi har og hatt uhell og det har gått bra med slik post-mishap behandling. Men UVI oppstår ikke fra skjeden, men urinrøret fordi bakteriene kommer i blæra, det er ikke sopp du tenker på da? Jeg har nemlig fått samme rådet fra legen min, mot sopp, når jeg ikke hadde annet tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå