Gå til innhold

Tilbake til vaginaen etter å ha vært i analen..

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Den fra Tropicana?? Tror jeg har smakt den ja, og synes fremdels den smaker bais.. Men UVI er nesten litt verre, så det er ikke vanskelig å velge :)

Nei, det er Tine Sunniva, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tranebærkapsler i stedet, og brusetabletter med C-vitamin som oppløses i vann før du legger deg. Funker veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tranebærkapsler i stedet, og brusetabletter med C-vitamin som oppløses i vann før du legger deg. Funker veldig bra.

Hjelper på meg også!

Kan også anbefale eplecideredikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Madamen vil forsikre seg litt mot UVI tar hun en slik liten bomullspad (eller hva det nå heter) og dynker den godt med yougurt på alle sider. Så folder hun den sammen og putter den inn.

Ser ut til å ha en gunstig effekt. Vi har og hatt uhell og det har gått bra med slik post-mishap behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med det er at man kan spise yoghurten etterpå. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Madamen vil forsikre seg litt mot UVI tar hun en slik liten bomullspad (eller hva det nå heter) og dynker den godt med yougurt på alle sider. Så folder hun den sammen og putter den inn.

Ser ut til å ha en gunstig effekt. Vi har og hatt uhell og det har gått bra med slik post-mishap behandling.

Men UVI oppstår ikke fra skjeden, men urinrøret fordi bakteriene kommer i blæra, det er ikke sopp du tenker på da? Jeg har nemlig fått samme rådet fra legen min, mot sopp, når jeg ikke hadde annet tilgjengelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...