Gå til innhold

Tilbake til vaginaen etter å ha vært i analen..


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

JAJA, jeg vet det ikke er smart, men det hendte altså igår. Hadde litt for heftig sex og gjorde masse rart.

Det jeg lurer på er om jeg er dømt til å få UVI? Er det bare å dra å hente antibiotikaen eller går det an å være heldig? Jeg kjenner ikke noe ubehag altså, men vet jo at slike bakterier helst skal holdes unna urinrøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare. Sjansen er mikroskopisk for at det skal skje noe. Du må altså ikke bare være uheldig, du må ha maks uflaks. Men har du ikke merket noe etter 48 timer er det nok ikke noen fare heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjør noe som jeg vet at med 99% sikkerhet gir meg UVI, feks ikke pisser etter sex, så er det bare en ting å gjøre.

- sitronsaft

- tranebærkapsler/juice

- grapefruitjuice

- vann i enorme mengder

Og lykke til, med litt flaks kan du skylle vekk baktisene fra å feste seg. Det skader ikke å prøve i allefall. Har du kun vann av overnevnte ting, så drikk det, hele tiden, alt du greier. Dess mer du tisser, dess mer skyller du de ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Når jeg gjør noe som jeg vet at med 99% sikkerhet gir meg UVI, feks ikke pisser etter sex, så er det bare en ting å gjøre.

- sitronsaft

- tranebærkapsler/juice

- grapefruitjuice

- vann i enorme mengder

Og lykke til, med litt flaks kan du skylle vekk baktisene fra å feste seg. Det skader ikke å prøve i allefall. Har du kun vann av overnevnte ting, så drikk det, hele tiden, alt du greier. Dess mer du tisser, dess mer skyller du de ut :)

Aaah, takk. :) Har drukket masse vann og har sitrondråper. Hjelper kanskje å ha de i vannet?

Tranebær har jeg ikke, men skal kjøpe. Godt er det jo også..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ingen fare. Sjansen er mikroskopisk for at det skal skje noe. Du må altså ikke bare være uheldig, du må ha maks uflaks. Men har du ikke merket noe etter 48 timer er det nok ikke noen fare heller.

Nice. Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har også skjedd meg en gang, og jeg fikk heldigvis ingen ubehagelige ettervirkninger. Så nei, det er altså ikke sånn at man er dømt til å få UVI i etterkant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hell sitrondråpene i vannet og drikk det, dess surere phverdi du greier å skape i blæra, dess fortere mister baktisene taket :)

Selv om du ikke merker noe, skader det ikke å forebygge det nå.

Uvi er noe av det jævligste jeg vet, jeg får alltid høy feber og blir helt skjelven og dårlig. Har lært å ta mine forholdsregler, virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja, hell sitrondråpene i vannet og drikk det, dess surere phverdi du greier å skape i blæra, dess fortere mister baktisene taket :)

Selv om du ikke merker noe, skader det ikke å forebygge det nå.

Uvi er noe av det jævligste jeg vet, jeg får alltid høy feber og blir helt skjelven og dårlig. Har lært å ta mine forholdsregler, virkelig!

Ja, skal gjøre det kjempesurt! :)

Huff, ja, det er helt jævlig. Også får jeg ofte sopp etter antibiotikakur. Ikke spesielt kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært mer bekymret for sopp o.l, ettersom det er masse rart man ikke bør føre fra ene åpningen til andre (always wipe front to back). Så om du begynner å merke noe ubehag etterhvert ville jeg sjekket opp i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk UVI den første og SISTE gangen samme tabben ble gjort her i huset. Drikk mye vann/juice en stund fremover for å skylle godt ut evnt bakterier som kan ha nådd inn i urinrøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herregud så fisefin..omm man absolutt på bedrive anal og vagina så får man takle det!Jeg har fått både i anal og vagina om hverandre uten å merke noenting!

Jeg blir litt oppgitt over de som virker å kunne og vite alt og så er det helt krise om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Sitron er basisk, og ikke surt utrolig nok.. Sitron hjelper for veldig mye, men om det hjelper i dette tilfellet er det i så fall ikke fordi det blir surt!

"Sitron er surt men inneholder rikelig med mineraler, særlig kalium og virker derfor basisk i kroppen vår." http://www.dinside.no/348479/supersunn-sitron

Okey. thank u! :)

Da drikker jeg heller appelsinjuice ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skjedd meg noen ganger.. Aldri blitt syk av det heldigvis :) Frisk som en fisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. thank u! :)

Da drikker jeg heller appelsinjuice ;)

Legen har fortalt meg at appelsinjuce inneholder for mye sukker, da er det bedre med grapefrukt juce :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Legen har fortalt meg at appelsinjuce inneholder for mye sukker, da er det bedre med grapefrukt juce :)

Fysj da.. Det smaker jo bais!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Fysj da.. Det smaker jo bais!!! :gjeiper:

Den rosa grapefruktjuicen de har mange steder er litt søtere og kjempegod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Den rosa grapefruktjuicen de har mange steder er litt søtere og kjempegod :)

Den fra Tropicana?? Tror jeg har smakt den ja, og synes fremdels den smaker bais.. Men UVI er nesten litt verre, så det er ikke vanskelig å velge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grapefruktjus smaker helvete altså, jeg drikker den mens jeg klyper igjen nesa, prøver å overbevise meg om at det hemmer den horrible smaken litt. Men heller en liter av det enn en UVI til..... grøøøøøøøøøsss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...