Gå til innhold

Hva er din markedsverdi?

Gooodie

Anbefalte innlegg

Hva er din markedsverdi?

-Hva har du å by på som gjør at det motsatte kjønnet skal velge akkurat deg som partner for livet? Hva gjør deg unik som kjæresteemne?

-Hvis du bare vil ha den andre som knullevenn – hvorfor pule på deg når de heller kan pule på andre? Hvordan gjør du det til en mest mulig positiv opplevelse for begge?

-Hvis du søker en vanlig venn og samtalepartner: hva er det du har å by på? Åssen skiller du deg ut i mengden?

-Er det noe i forbindelse med dette du skulle ønske forandret med deg selv, og har du i såfall noen planer for hvordan du skal få til dette?

Ønsker alle en fortsatt finfin onsdag! :goodbye:

Endret av Gooodie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Hva min markedsverdi er?.....

Skal forsøke å børsnotere høna mi imorgen - så får vi se.

Forøvrig er det nok en dårlig idè å lage strategier og markedsplaner for å fremme seg selv som konsept - da legger du jo kun tilrette for relasjoner på feil grunnlag, eller falsk markedsføring om du vil.

Når det gjelder ONS er det vel igrunnen villighet som gjelder. Utelukkende.

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når det gjelder ONS er det vel igrunnen villighet som gjelder. Utelukkende.

HÆ??? Jeg velger mine ons med omhu og tar alltid de kjekkeste! Det hender jeg tar de med hjem også og så sier jeg at de kan reise hjem før de knapt har kommet inn døren. Man skal aldri ta ting for gitt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedsverdi? Nja, kanskje derfor jeg fremdeles er singel. Har ikke "pakken" med ordnede familie/ venner forhold, med koselige middagsbesøk, vin og kjeks kvelder, kos, trygghet i lange vennskap, latter og morsomt. Jeg er bare meg jeg, uten den pakken. Livet går ikke alltid på skinner, og alle planer, mål og mening oppfylles ikke alltid.

Min markesdverdi er da en stolt jente/kvinne over hvor langt jeg er kommet karrieremessig, min ordnede økonomiske situasjon med leilighet og hund. Den rederlige, ordentlige, kjekke kvinnen jeg er. Uffda, det hørtes håpløst kjedelig ut :fnise: Jaja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror min markedsverdi falt da han hørte hvor jeg jobbet...først var han svært så ivrig etter å møte meg igjen. Da han gikk sa han bare "hadet"...haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror min markedsverdi falt da han hørte hvor jeg jobbet...først var han svært så ivrig etter å møte meg igjen. Da han gikk sa han bare "hadet"...haha.

Hvor er det du jobber da? :popcorn::sjenert:

Ikke i Arbeiderpartiets kommunikasjonskomite vel? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor er det du jobber da? :popcorn::sjenert:

Ikke i Arbeiderpartiets kommunikasjonskomite vel? :skratte:

Ikke jeg, men kanskje han..

Han sa jaggu han hadde fått kritikk for dårlig kommunikasjon også...noe jeg ikke kunne forstå, helt til han endret svar da jeg sa det da ikke kunne være sånn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...