Gå til innhold

Perfect Home


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det er relativt dyre varer der, sett ut ifra at det tross alt er homepartyprodukter.

Enig med deg der...

Middagstallerken til juleserviset koster 498,- for 4pk, asjett 429,- for 4pk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt, f eks sammenliknet med gavebutikker a la Black Shop Design.

I forhold til de er det nok en del dyrere...Men når jeg bestiller tenker jeg ikke så mye på prisen, heller på at jeg synes det er fint det jeg bestiller! Men jeg vet flere klager litt på prisen og sier man kan få det billigere andre steder(ikke samme varen, men noe som ligner!)

Bestill deg en katalog fra de du, mye spennede å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Junibrud04-ulogget
Går det an å bestille varer rett fra katologen' date=' uten et homeparty?[/quote']

Ja, jeg tror det går! Evt fra hovedkontoret eller kanskje de setter deg i kontakt med en konsulent! Ring de du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint an å bestille varer utenom et homeparty, jeg hadde en gang et homeparty hos meg, og har siden ringt til henne og bestilt varer når jeg har funnet noe jeg vil ha.

Den gangen jeg hadde party, måtte alle betale inn til meg, og selgeren kom da hjem til meg med alle varene som var sortert etter hva hver enkelt hadde bestilt. Det tok ca 1-2 uker for meg å få varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde party forrige onsdag, og varene kommer torsdag i denne uken. Jeg sørger for at alle har betalt, og varene kommer hjem til meg, sortert.

Jeg vil bare fortelle at det også går an og få en abonnements ordning på servise. Du kan avtale at du får en leveranse hver/annen hver måned alt etter som. Så kommer konsulenten hjem til deg med varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serviset er satt opp på ønskelista! Til og med sambo syns det var fint, og han er ikke så glad i sånne juleting. :D Syns ikke det er dyrt jeg! Ikke i forhold til glassmagasinet o.l. i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...