Gå til innhold

Har du noen gang angret på at du slo opp med noen?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg angrer. Jeg slo opp med kjæresten min for en ukes tid siden, og istedetfor å føle sorg har jeg følt sinne overfor meg selv fordi jeg ikke kjempet for det vi hadde mer enn jeg gjorde. Jeg har fått beskjed fra venninner om at jeg ikke må begynne å ta kontakt med han igjen, for det vil gjøre ting verre for meg i denne prosessen, men alt jeg vil er å sende en melding å si at jeg ikke ville det her og at jeg er så klar for å kjempe for at det skal bli oss igjen. Har du noen gang angret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det er dessverre alt for typisk kvinner å ødelegge for seg selv på den måten. Dere handler ut ifra emosjoner og at ting føles riktig der og da uten å tenke over hva det vil si i lengden. Du skal la han være i fred, du har slått opp og du er ikke lenger til å stole på. For hans skyld skal du la han være i fred, og det er dessverre sånn vesla at det ikke er deg det er synd i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Gå videre og stå for det du har gjort. Det var helt sikkert en grunn til at du slo opp, og den grunnen blir ikke borte om du går tilbake til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre alt for typisk kvinner å ødelegge for seg selv på den måten. Dere handler ut ifra emosjoner og at ting føles riktig der og da uten å tenke over hva det vil si i lengden. Du skal la han være i fred, du har slått opp og du er ikke lenger til å stole på. For hans skyld skal du la han være i fred, og det er dessverre sånn vesla at det ikke er deg det er synd i.

Ja jeg angret så sykt på at jeg ikke gjorde mer for å få forholdet til å fungere!

Ble til at jeg dumpet han og har angret bittert på det i etterkant..

Er nå ett år siden men tenker ofte på han forsatt og angret forsatt på at jeg dumpet han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Nei, jeg fikk noe som var milioner ganger bedre etterpå, altså nå så jeg er HAPPY for at ting er som de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ut fra den første meldingen her at det ble litt feil. Vi har hatt litt knuffing i det siste, og ble mer eller mindre enige om bruddet, men han var tafatt og orket ikke snakke noe om det, så jeg ga den siste pushen og sa at vi vel var ferdige. Han ble altså ikke brått og uventet dumpet, og jeg tror ikke at han verken sitter og lider eller vugger frem og tilbake mens han strigråter nå, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å ombestemme seg, men då kan du ikkje vente at han skal ta deg tilbake.

Er du sikker på at du angrar? Det kan vera ein form for redsel/utryggleik, særleg viss de var saman lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke sikker. Som sagt tidligere her så blir ikke problemene borte om jeg tar han tilbake, da må det jobbes for, og det er ingen automatikk i at han nå vil ta tak i det jeg har spurt han om i flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok det jeg også opplever nå. Jeg vet jo at nei-listen er lenger enn ja-listen, men viljen til å kjempe dukket liksom ikke opp før nå. Men begynner jeg med det så setter jeg vel bare meg selv tilbake og må ta denne perioden jeg har vært gjennom en gang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det slutt på et ti år langt forhold, men det hender jeg savner det vi hadde sammen. Vi delte mange interesser. Vi er venner i dag, men har ikke møtt hverandre på en stund, snakker i telefonen noen ganger i året - og avtaler løst at vi skal møtes. Men tror ikke et nytt forhold hadde fungert. Det var dessuten jeg som gjorde det slutt og fant meg en ny ett år etterpå - et forhold som varte i tre år - så tror ikke han føler at det er interessant å begynne på nytt igjen. Forholdet var heller ikke bare bra, men det som var bra savner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP!

Gjorde det slutt for 2,5 år siden, angrer bittert den dag i dag...ikke funnet meg noen nye, og tror ikke det finnes noen der for meg heller. Han er lykkelig med ei ny, og vi kommer nok aldri til å snakke sammen mer. Drømmer om han hele tiden, og fatter ikke at jeg kunne være så dum!

Man må bare tåle steken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Gjorde det slutt for 2,5 år siden, angrer bittert den dag i dag...ikke funnet meg noen nye, og tror ikke det finnes noen der for meg heller. Han er lykkelig med ei ny, og vi kommer nok aldri til å snakke sammen mer. Drømmer om han hele tiden, og fatter ikke at jeg kunne være så dum!

Så fordi du ikke har funnet deg en ny en, men han har det så angrer du? For at du nå er alene?

Trodde folk gjorde det slutt med hverandre fordi man ikke elsket hverandre jeg.

Nei, jeg angrer ikke på de menn jeg har dumpet. Heller glad for å endelig bli kvitt dem da det alltid har vært en god grunn til at jeg har gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jo, jeg har angret...og jeg har gått tilbake flere ganger! Kan ikke fordra at man sier at har man gjort det slutt så er det definitivt slutt. Jeg mener at følelsen er det man alltid bør legge til grunn, ikke være standhaftig kun for standhaftighetens skyld. Er følelsene borte derimot så er det over og ut, ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bekka79

Jeg avsluttet ekteskapet og far til mitt barn for nå 5 år siden! Og i de 4 siste årene har jeg virkelig angret på dette! Vi er begge i nye forhold. Og jeg har virkelig lært at gresset ikke er grønnere på den andre siden og jeg er vel ganske sikker på at dette er noe jeg kommer til å angre på resten av livet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...