Gå til innhold

Klarer ikke damer være single?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg klarer!!

Jeg har vært singel i 3-4år, og har ikke hatt sex eller klina/kyssa med noen på 1 1/2- 2år. Det var fordi jeg bestemte meg for det! Jeg er sikker på at det gjør meg til en sterkere person i lengden!

Hvor lenge da? Livet er kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt noen tilbud da?

Jepp;) En god del! Regner med det hadde vært enda mer om jeg hadde en utstrålig som sa jeg var interessert i kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge da? Livet er kort...

Nå er jeg klar om jeg skulle ha møtt noen nå, om det hadde gått sakte frem vel og merke :)

Det ble veldig viktig for meg å vite (og vise meg selv) at jeg klarer meg fint alene! Var tidligere veldig avhengig av kjæresten(e) mine, og følte de var viktigere i livet mitt enn meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enkelte trives ikke så godt alene. Men dette gjelder også menn. Vet om ett par stykker som tok det første og beste og klamrer seg fast fordi de tror at alternativet er å være alene. Han ene har til og med to barn med dama si. Hun er slem med han, og jeg skjønner ikke hva han ser i henne. Hun bare sitter hjemme, jobber ikke. Går ikke skole. Hun går bananas og kjøper all slags drit med lønningen hans mens de egentlig har 2 barn og svak økonomi. Men jeg vet at det er usikkerheten hans som gjorde at han havnet der han er. Og han tror ingen vil ha han hvis han forlater henne. Venner av han forsøkte i årevis å splitte de, helt til de fikk barn...

Det er godt å være singel, og enkelte trives best med seg selv. Men jeg tror de fleste ønsker noen å dele livet med, gleder og sorger.

Men TS, hvis du er så fornøyd med å være singel. Hvorfor er det ett problem for deg at andre vil noe annet ? Problemer med å finne ONS ? I NORGE ??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte fint å være singel i 29 år før jeg fant kjæresten min i fjor, jeg! :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel i 23 år før jeg fant min :-)

Blir litt kvalm av slike generaliserende tråder som det her.

Enten er du horete, eller så har du ikke hatt sex på flere år fordi du er for stygg. Jaha?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte fint å være singel i 29 år før jeg fant kjæresten min i fjor, jeg! :-)

Dyktig! Jeg ble faktisk glad å høre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samboer i 4 år, men "det funka ikke", og nå først 3 år senere har jeg møtt ei ny ei som er veldig spennende. Løste ikke sorgen og "problemet" mitt med å finne meg ny dame med det første.

Du også? Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ligger hit og dit... ?

Jeg har vært singel i 2,5 år nå. Før siste forhold var jeg singel i par, tre år.

Tror det er invidiuelt og at det kommer an på når i livet man er singel og hvem man treffer. Etter et brudd gikk det litt over ett år og jeg traff en det var umulig å la være å bli sammen med.

Nå for tiden holder jeg meg unna menn som virker interesserte, ikke fordi å være singel er så rosenrødt, men fordi jeg ikke er klar for et forhold med alt det innebærer av komprimisser og omveltninger og heller ikke har truffet en jeg liker ekstra godt. Møter jeg en, tror jeg at jeg vil bo i min egen leilighet og han bør ha et eget sted å bo og trives med det.

Sexlivet vil jeg ha i fred her på kg, men uten å gå i detaljer klarer jeg meg par år uten en ons uten problemer.

Du har kanskje knullekompis da mellom forholdene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje knullekompis da mellom forholdene?

Faktisk ikke, men har postiv erfaring med det fra tidligere. Er ikke så mye å velge i når man er over 40. Mest bitre menn som ingen vil ha.

Edit. Og jeg kan risikere å få følelser og bli mer involvert enn jeg har planer om.

Endret av Alvina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Eg trivast godt i mitt eiga selskap, og er ikkje avhengig av ein mann for å vera lykkeleg. Har vore åleine i over eit år. Møter eg nokon, så møter eg nokon, men eg er ikkje på leiting.

Samme her..

jeg har vel inntrykk av at NOEN damer er slik ts beskriver,men det samme gjelder noen menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke, men har postiv erfaring med det fra tidligere. Er ikke så mye å velge i når man er over 40. Mest bitre menn som ingen vil ha.

Edit. Og jeg kan risikere å få følelser og bli mer involvert enn jeg har planer om.

Det finnes menn på under 40 som ikke er bitre. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes menn på under 40 som ikke er bitre. :lur:

Jeg foretrekker modne menn og de er ikke så lett å finne, verken over førti eller yngre. Ikke må han være kjedelig, ikke må han være gjerrig, ikke må han kritisere, ikke må han forvente noe. Så da kan jeg like gjerne lære meg å strikke etter oppskrift og vente til jeg kan fylle noen av dagene med å bli bestemor om en ti års tid.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker modne menn og de er ikke så lett å finne, verken over førti eller yngre. Ikke må han være kjedelig, ikke må han være gjerrig, ikke må han kritisere, ikke må han forvente noe. Så da...

...og så må han ha penger i bøtter og spann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så må han ha penger i bøtter og spann?

Absolutt ikke. Klarer han å forsørge seg selv holder det "i bøtter og spann".

Edit. Hvorfor er du anonym? Er veldig nysgjerrig på hvilken bruker du er. :popcorn:

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Klarer han å forsørge seg selv holder det "i bøtter og spann".

Slike menn (som du siktet til) finnes det da mer enn nok av.

Kanskje du bare henger med litt feil mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike menn (som du siktet til) finnes det da mer enn nok av.

Kanskje du bare henger med litt feil mennesker?

Kanskje jeg ikke er så interessert i å bedre kjent under dyna med en som det finnes mer enn nok av?

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg ikke er så interessert i å bli bedre kjent med en som det finnes mer enn nok av?

Det var litt "god dag mann -øksskaft"-svar, men tja. Kanskje du er singel fordi du ikke vil være sammen med drømmemannen? Kanskje det? Men hvorfor sier du da han ikke finnes for så å si at det finnes mer enn nok av han? Hmh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt "god dag mann -øksskaft"-svar, men tja. Kanskje du er singel fordi du ikke vil være sammen med drømmemannen? Kanskje det? Men hvorfor sier du da han ikke finnes for så å si at det finnes mer enn nok av han? Hmh.

Hmh. Det var du som skrev at det finnes mer enn nok av sånne menn "du tror jeg refererte til".

Men hmh. Kanskje jeg ikke vil møte en ny drømmemann akkurat nå og at jeg med vilje forspiller mine sjanser. Jeg er litt treg av og til og lever i god tro om at de vil være singel også til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra mitt første forhold tok slutt, gikk det to, nesten 3 år før jeg møtte en ny.

Ingen ons i mellomtiden, det er ikke noe for meg.

Og fra forhold nummer to tok slutt gikk det 2 1/5 år før jeg traff han jeg er sammen med nå.

Var ikke på leting etter noen av dem, de bare dukket opp utav det blå, og som sagt ingen ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...