Gå til innhold

Snek på mobilen hans

alltidusikker

Anbefalte innlegg

Du kan jo håpe at hun som fikk sms ikke var så gira på hverken kjæresten din eller sms hun fikk...

Jeg syns ikke det er morsomt å få sms fra en som allerede er opptatt, han vil ikke jeg ha noe å gjøre med når han oppfører seg slik både mot meg og kjæresten han allerede har.

Spiller ingen rolle om hun er interessert eller ei. Faktum at han har gjort dette er et overtramp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker jo som han oppfører seg eksemplarisk overfor deg, TS. På EN DEL områder. Så er det dette viktige området som har med tillit å gjøre da. Det som er det aller viktigste i et kjærlighetsforhold, og der bommer han altså skikkelig. Du har oppdaget det, og da mister plutselig forholdet en veldig vesentlig dimensjon. Du blir utrygg, skuffet, sint og såret.

En slik ting må det snakkes åpent om dersom man skal ha en sjanse til å rette opp skuta, og selv da vil det være vanskelig. Du kan jo konfrontere han uten å si hva kilden din er. Du kan jo til og med snakke med jenta. Muligheter finnes, men dette er kompliserte greier uansett hvordan du angriper det. Jeg vet at jeg selv ville slitt fryktelig med å fortsette i forholdet etter å ha avslørt en slik ting. Han har liksom regnet med at dette vil du aldri få vite om, og dermed er det fritt frem til å gjøre som han lyster. Ikke akkurat en egenskap jeg setter veldig høyt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg beklager men jeg er lei av overtolkminger her på KG. Dette gjelder og dere som nå nærmest forsvarer mannen med at det er da slett ikke sikkert at dette er noe muffens. Det er IKKE et så stort overgrep, eller uvanlig at du sjekket mobilen hans. Get real folkens, her inne på KG kan man nærmest slippe unna med mord om man bare kan bevise at man ble tatt fordi noen våget å sjekke mob.

Minner om noen som slipper unna med noe kriminelt fordi man ikke fikk opplest rettighetene sine riktig.

Til saken; man har IKKE bakgrunn for å påstå at formuleringen: "kanskje våre veier krysses igjen" betyr noe mindre enn en lignende setning. Tvert i mot, dette er gjenkjennelig kommentar som i MINE ører vitner om et hint om å ses igjen.

Hun andre ville tydeligvis ikke kline med typen din, han gir seg ikke og prøver seg igjen nå.

Det at han ikke er mer direkte er vel mer en måte å virke passe avslappet på som en ren sjekketeknikk. Playere jeg kjenner i 40+ alderen ville da aldri skrevet; vil du møtes igjen? Når han attpåtil ikke det han ville sist.

You catch my drift.

Si det som det er; det viser seg at jeg sliter med tilliten, falt for fristelsen og sjekket mobilen din. Hva er dette?

Hvorfor skulle du gjøre det slutt uten å innrømme dette? Blir det slutt uansett så spiller det jo ingen rolle. Og gjør han det slutt på grunn av denne ene tingen, da er det ikke liv laga uansett.

Om han er normalt oppegående skjønner han veldig godt hvor du kommer fra, og vet han hadde reagert sånn selv.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager men jeg er lei av overtolkminger her på KG. Dette gjelder og dere som nå nærmest forsvarer mannen med at det er da slett ikke sikkert at dette er noe muffens. Det er IKKE et så stort overgrep, eller uvanlig at du sjekket mobilen hans. Get real folkens, her inne på KG kan man nærmest slippe unna med mord om man bare kan bevise at man ble tatt fordi noen våget å sjekke mob.

Minner om noen som slipper unna med noe kriminelt fordi man ikke fikk opplest rettighetene sine riktig.

Til saken; man har IKKE bakgrunn for å påstå at formuleringen: "kanskje våre veier krysses igjen" betyr noe mindre enn en lignende setning. Tvert i mot, dette er gjenkjennelig kommentar som i MINE ører vitner om et hint om å ses igjen.

Hun andre ville tydeligvis ikke kline med typen din, han gir seg ikke og prøver seg igjen nå.

Det at han ikke er mer direkte er vel mer en måte å virke passe avslappet på som en ren sjekketeknikk. Playere jeg kjenner i 40+ alderen ville da aldri skrevet; vil du møtes igjen? Når han attpåtil ikke det han ville sist.

You catch my drift.

Si det som det er; det viser seg at jeg sliter med tilliten, falt for fristelsen og sjekket mobilen din. Hva er dette?

Hvorfor skulle du gjøre det slutt uten å innrømme dette? Blir det slutt uansett så spiller det jo ingen rolle. Og gjør han det slutt på grunn av denne ene tingen, da er det ikke liv laga uansett.

Om han er normalt oppegående skjønner han veldig godt hvor du kommer fra, og vet han hadde reagert sånn selv.

Lykke til.

Viss jeg forteller hva jeg har gjort og det ikke blir slutt, hvordan skal jeg da noen gang kunne stole på han igjen? Rekner jo selvsagt med at fra det tidspunktet er han smart og skjuler sine spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss jeg forteller hva jeg har gjort og det ikke blir slutt, hvordan skal jeg da noen gang kunne stole på han igjen? Rekner jo selvsagt med at fra det tidspunktet er han smart og skjuler sine spor.

Har du ikke svaret på det spørsmålet selv egentlig?

Spørsmålet er vel: Vil du være kjæresten til en fyr som sender sånne sms?

Og /om/ han legger noe heeeelt uskyldig i meldinga, så vil hele verden (bortsett fra noen her på KG muligens?) tolke meldinga dithen at han ser på seg selv som en kjekkas som har prøvd seg på henne og som vil fortelle henne at han er klar nårsomhelst hvis hun skifter mening, så da blir spørsmålet: Vil du være sammen med en fyr som tror sånne meldinger er uskyldige og ok å sende hvis formålet ikke er å flørte eller aller helst kline?

Jeg ønsker deg lykke til, og jeg håper du finner en løsning som du blir fornøyd med på lang sikt, og som kan være med på å bygge opp selvbildet ditt. Kjærleiken er ikke alltid så enkel dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...