Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2011 #41 Del Skrevet 29. juni 2011 Jaja, du får jo vurdere det som du vil. Men når ble KG et sted der vi får vite den andre partens motiver? Det er jo nettopp det jeg skriver...du kan lese våre svar så mye du bare vil, men det er bare han som sitter med fasiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarielleM Skrevet 29. juni 2011 #42 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvorfor lurer du egentlig på hvorfor han falt for deg? Er ikkje det viktigste at han faktisk gjorde det og ikkje hvorfor? Eg tenker jo at dersom en mann som har draget på damene plutselig slår seg til ro så har han funnet en veldig bra dame . Jo, det er absolutt sant det. Bare dumt å holde på med sånn grubling. Det viktigste er jo at han faktisk gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natalie Skrevet 29. juni 2011 #43 Del Skrevet 29. juni 2011 MarielleM: Nei, jeg har ikke lyst til å avsløre hvem jeg. Du har gitt en god beskrivelse av både han, deg selv og de han har tidligere hatt seg med på et åpent forum på eget ansvar. Jeg kjenner igjen en tydelig beskrivelse av dere, som jeg har sagt. Men hvem vet om det stemmer eller ikke stemmer? Så jeg har ikke spekulert det helt ut engang. Men jeg har gitt et svar til tråden om det skulle være dere/ikke skulle være dere. Og jeg mener at jeg holder meg ganske nøytral uansett. Men personlig har jeg aldri skrevet så utypende om meg selv på KG, og det vil jeg gjerne fortsette med å være anonym. Men håper egentlig at du bare kan fortsette å få svar her i tråden jeg. Jeg har egentlig bare lyst til å gå ut av den nå, jeg Om det skulle være dere, er det ikke sånn at jeg har sagt noe vondt hvertfall. Lykketil. Natalie out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå