Gå til innhold

Jule kalender for gutta!!!!!(jenter også)

foxie

Anbefalte innlegg

Har laget en kalender som min kjære setter veldig pris på.

Ingen avansert , men populær. For de som liker øl:

:D En kasse med 24 forskjellig øl typer. Alle er numererte fra 1- 24. :D

Lissom noe han satt pris på......ble jo litt juks i rekkene når han tok noen på forskudd.......værre enn barna!!!! Har gjort dette noen år nå, så lurer på å gjøre en vri.... Noen andre forslag til kalender???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Min samboers far har ei flaske med 24 streker på... Cognac trur jeg han hadde på den i fjor...

Personlig foretrekker jeg en liten snop-ting som frister meg til å komme meg ut av senga, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboers far har ei flaske med 24 streker på... Cognac trur jeg han hadde på den i fjor...

Personlig foretrekker jeg en liten snop-ting som frister meg til å komme meg ut av senga, men hver sin smak :)

Hva er forskjellen på "en liten snopting" og konjakk, da ?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

snopeting er sjokolade, karamell, vingummi, etc..

Alkoholholdige drikke varer er for meg noe helt annet (jeg drikker ikke heller, men det er en annen sak)

Jeg åpner denne pakken, med den vesle smågodt-tingen, om morgenen, sammen med min samboer som åpner sin.

Men som sagt: hver sin smak. Jeg foretrekker snop (nammis, nam-nam, godt, eller hva du nå enn kaller det, noe man også kan servere små barn for den del, altså ikke alkohol :) ) men andre får foretrekke det de vil, til de tider av døgnet de foretrekker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

ALLE fortjener en kalender (type etter egen smak :) )

Så det burde du få.

Lag den selv om nødvenlig. Men bedre å lage til hverandre. Sambo og jeg kjøper inn og pakker 24 små gaver til hverandre (snop, rimelig og fristende) som vi knytter opp på min kalender fra barndommen. Det blir kos det.

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å lage en adventskalender, til min mann. Det vil si at han kun får 4 pakker. Og så hadde jeg tenkt at han også skulle få en julaftens morgen. Så det blir 5 pakker ialt.

Noe av det jeg har tenkt på:

1: Skrape kalender, fra dansk tipstjeneste (vet ikke om de har noe lignende i norge)

2: Nisse undertøj til meg, fra Triumph. De har et sødt sett, med hvit plysj på.

3: Noe til hans sport, som er bowling. Så jeg regner med det blir noen, lappesaker.

4: Et nytt Harly Davidson belte, da han har mistet sitt gamle.

Jeg mangler den 5 gaven, men det skal ikke være noe godteri eller alkohol. Da han er på slanker'n og ikke drikker. Så noen forslag, hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg har tenkt på det samme som deg, viblie. Men da med praktiske gaver, ting han trenger som han aldri får somlet seg til å kjøpe, sånn som underbukser og sokker... Men selvfølgelig blir det nok noen hyggeligere overraskelser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en smartis-kalender og en fra freia. En hjemme og en på jobb :oops:

Har alltid laget adventskalender til samboern, men i år gadd jeg ikke. Så han har smartiskalender i år han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også tenkt å lage kalender til sambo. Vanskelig å finne på ting å ha i den (juleøl-tipset var ikke så verst :D). Andre ting jeg hadde i tankene:

-Ull undertøy (litt dyrt da, men han jobber ute og trenger det)

-Sokker

-Boxere

-Små lapper med lovnader for kvelden :wink: (massasje med olje, god middag med rødvin, kanskje noen selvskrevne fantasier :oops: etc)

-Blader av interesse (Autofil, Vi Menn etc)

Er også interessert i flere forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...