AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Jeg og sambo har bestemt oss for å få hjelp på familievernkontoret. Forholdet fungerer ikke, iallefall ikke for meg. Men jeg vil gjerne få det til og få det bra igjen, så derfor tenkte jeg det kunne være en ting å prøve. Er det noen som har vært der og har lyst til å fortelle litt hvordan det var?
sequin Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Jeg har vært der, mange i familien min også. De hjalp oss med forskjellige forhold i familien, som ble litt vanskelig. Det var veldig godt å gå der, få noen andre enn oss selv til å høre på og hjelpe med å gjøre ting. Det er veldig enkelt, men det er lettere å gjennomføre oppgaver man får tildelt og slikt når noen andre setter mål for noen Det hjalp for oss en god stund, men vi avsluttet nok samtalene litt for tidlig, slik at de gode rutinene vi fikk opparbeidet hos FVK skled for ut. De er flinke der, hvertfall i vår by, og de gir gode råd og verktøy for å fikse relasjoner.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Så godt å høre Da er de kanskje vits i å dra dit en tur. Kan du nevne noen eksempler på oppgaver dere fikk? Hva vil det si? Det jeg er ute etter er egentlig en 3 part som kan rydde litt for oss, sette ting litt i perspektiv og gi meg forslag til hvordan jeg kan komme ut av den tankegangen jeg har nå om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Jeg syns du skal la han gå. Syns du høres ut som ei plagsom dame han sikkert kan klare seg bedre uten. En hver dame som i heletatt foreslår noe så dumt som det "dere liksom har bestemt dere for" (heller du tipper jeg) er en dealbreaker. Slutt å mas på han og la han være i fred, skal du strax se at du har en mye gladere og mer fornøyd samboer.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 TS her. Du klarer ikke tenke tanken at han kanskje ikke VIL at det skal bli slutt da? Det er vel en grunn til at han sa ja da jeg spurte han? Holder ikke akkurat ei hagle mot hue hans heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå