Gå til innhold

Har du ofte mareritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mareritt så ofte, og de gangene det skjer så er det stort sett drømmer som nesten kan karakteriseres som spennende. Litt som en actionfilm,der man blir forfulgt, men ikke blir ordentlig redd. Men et par ganger i det siste har jeg hatt forferdelige mareritt om at noen kommer inn i rommet om natten. Selve drømmen høres kanskje ikke så skummel ut, men forskjellen er at jeg blir liggende helt stiv av skrekk i flere minutter i våken tilstand før jeg sakte, men sikkert skjønner at det var en drøm. Utrolig ekkelt, noen andre som har det slik? Iblant har jeg også vært på vei opp av senga i halvsovende tilstand, hvor jeg famler rundt meg og ikke skjønner hvor jeg er. Jeg blir redd for at jeg faktisk skal begynne å gå i søvne, og da kan man jo risikere å skade seg eller hva som helst? Jeg drømmer dessuten ofte at jeg er fanget på høye steder, så jeg er redd for at jeg skal hoppe ut av vinduet i søvne... skjer sånt i det virkelige liv? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg har mareritt hele tiden. Mest om det ukjente (spøkelser, ting man ikke ser etc), og har våknet (og vekket andre...) en god del ganger av meg selv som ligger og hyler av full hals i min egen seng... Ganske slitsomt spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...