Gå til innhold

Kjæreste med en vasker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er noen av dere damer her vaskere? Hvordan er forholdet til kjæresten deres, hjelper dere han å vaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du om noen har vaskejobb? Jeg har hatt det, og selv om jeg av og til fikk litt støv på hjernen og fortsatte vaskinga når jeg kom hjem, så er det ikke noe jeg ville forventet som kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt... Mener du at du er sammen med en renholderske, og at du derfor mener hun skal vaske hjemme hos deg også :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var stuepike var det ingen forskjell på meg som person i hjemmet. Det er bare en jobb som ved de fleste andre yrker. Ber han om hjelp så hjelper jeg til, og det uansett yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som renholder og jeg fortsetter ikke arbeidet etter jeg er ferdig for dagen.

Samboeren tar seg av vasking og jeg tar meg av matlaging, en fordeling vi begge er fornøyde med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som renholder og jeg fortsetter ikke arbeidet etter jeg er ferdig for dagen.

Samboeren tar seg av vasking og jeg tar meg av matlaging, en fordeling vi begge er fornøyde med.

Irriterer du deg over hvordan han vasker hjemme? Det blir vel ikke på langt nær så profesjonellt som du gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer du deg over hvordan han vasker hjemme? Det blir vel ikke på langt nær så profesjonellt som du gjør det?

For å si det sånn, det blir renere hjemme enn hva det blir på jobb, siden man har tidspress på seg og får beskjed av høyere hold om å "slurve så det ser rent ut".

At det egentlig ikke blir så rent, er noe helt annet, dessverre.

Hjemme blir det rent og pent når samboeren hiver seg rundt med klutene, men han har fått noen tips til hvordan han kan gjøre ting enklere med akkurat det samme resultatet.

Så følger jeg av og til med på hvordan han mopper gulvet, sånn at han ikke ødelegger ryggen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så følger jeg av og til med på hvordan han mopper gulvet, sånn at han ikke ødelegger ryggen. :fnise:

Er dette veldig viktig? Jeg bruker en slags kost med støv og går fram og tilbake med den, er det mye man skal være obs på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er dette veldig viktig? Jeg bruker en slags kost med støv og går fram og tilbake med den, er det mye man skal være obs på?

En kost med støv??

:popcorn:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen av dere damer her vaskere? Hvordan er forholdet til kjæresten deres, hjelper dere han å vaske?

Hvorfor skulle hun hjelpe med det bare fordi hun er ansatt et sted som reholder... :filer:

Hvis jeg jobber på bibliotek betyr ikke det at jeg driver setter bøker inn i hyllene til folk på fritiden, lizm...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som at du leter etter argumenter for å vri deg unna vasking i hjemmet.

Jeg hadde en jobb hvor vasking og rydding var en del av jobben. At man vasker på jobb har ingenting med hjemmesituasjonen å gjøre.

At man har vaskejobb betyr ikke nødvendigvis at man har støv på hjernen. Hvem som helst klarer å vaske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...