Gå til innhold

Euroclinic i Oslo


mac84

Anbefalte innlegg

Trenger sårt å dra til tannlege, men er student og har ikke så bra råd for tiden. Er det noen her som har gode/dårlige erfaringer med Euroclinic som dere kan dele? Jeg er ekstremt redd for tennene mine og dårlig arbeid, men ikke redd for å dra til tannlege (har vært hos et par tannleger som jeg synes ikke har gjort så bra arbeid)...

Eventuelt, er det noen som har en dyktig tannlege å anbefale i Oslo-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en erfaring. den er elendig. Jeg var der fordi jeg hadde en bonus-visdomstann. Det kom altså to nederst til høyre. Min vanlige tannlege sa at dette kom til å bli et kirurgisk inngrep men pga sommeerferie kunne ikke han hjelpe meg før til høsten. Smertene var uutholdelige og jeg valgte å finne en annen tannlege. Jeg fant euroclinic, ringte og forklarte problemet. Jeg fikk beskjed om at dette ikke var noe problem. Tannlegen kunne operere og de hadde ledig time samme uke. jeg ble happy og gledet meg til å få ut denne djevelskapen.

Slik gikk det:

Tannlegen snakket ikke norsk, heller ikke assistentene hans. De fikk stotret frem noe om at tannen lå slik til at jeg risikerte å bli lam i kjeven!!!! tydeligvis i nærheten av en nerve. Han henviste meg videre til Ullevål sykehus der jeg måtte inn på kjevekirurgisk avdeling. MEN de stengte om veldig kort tid så jeg måtte løpe. Det han hadde gjort hittil (tatt bilde og sett på det) kostet selvfølgelig over 700,-

Jeg løp videre for å rekke Ullevål. Jeg rakk det, men der bare lo de høyt av meg. De hadde ikke fått inn noen henvisning og om de så skulle fått det var dette IKKE en jobb for dem!!! Dette var en helt vanlig tannlegekirurgjobb! De skjelte ut min ikke-norske-euroclinic-tannlege og ba meg dra et annet sted.

Ullevål valgte alikevel å hjelpe meg (bare fordi de var ekstremt snille og jeg var veldig lei meg) og det hele var over på under 10 minutter :) ...og siden det var sykehus kostet det nesten ingenting! :D

Konklusjon: Keep away from Euroclinic! Uasett hva! De virker inkompetente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feline.

Jeg har vært på euroclinic og er kjempefornøyd. Legen var svensk (?), men snakket bra norsk. Fikk raskt time, opererte ut en visdomstann smertefritt, og følte meg veldig godt ivaretatt der! Pluss for nye lokaler og nytt utstyr også :)

Bare send meg en PM om du vil ha navnet på den tannlegen jeg går til der, hun er veldig flink :)

Endret av Feline.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...