Gå til innhold

Spørsmål til dere gutter!

Gjest jente96

Anbefalte innlegg

Gjest jente96

Jeg har bare et, og det er Hva ser dere gutter i jenter? Utseende messig og personlighets messig?

Er en jente på 15 år, har helt grei kropp, slank og solbrun, med fin rumpe (ifølge guttene) med litt cellulitter på (disse prøver jeg å få vekk)

Jeg er snill, glad og typisk "blondie".

Men kan spille litt dum til tider.

Jeg har lang blondt hår. Jeg kan bli veldig fort irritert og sjalu.

Hva burde jeg endre på personlighets messig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. Eller, det vil si, det at du spiller dum er ikke noe sjakktrekk eller sjarmerende (selv om du tror det). Mange gutter foretrekker jenter som kan stå på egne ben og har egne tanker og meninger.

Den typen gutter som liker jenter som spiller dumme er den typen som liker å bestemme og styre over slike jenter. Du vil få veldig lite selvtillit og veldig lite tro på deg selv i et slikt forhold. Da er det bedre å vente på en fyr som liker deg som du er og vil hjelpe deg å bli sterkere og stå på egne ben, skulder ved skulder ved siden av han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sjalusi er det mest irriterende trekket i kvinnenaturen. Takler det ikke og sender dem fort døra så fort slike tendenser viser seg. Men nå er vel jeg noen år over 15. Da jeg var 15 syntes jeg det bare var gøy og morsomt at ei jente faktisk likte meg så godt at hun ble sjalu og sint fordi jeg også snakket med andre jenter. Tror ikke det spiller noen rolle i den alderene der. Du trenger ikke spille dum, sånt er bare kjedelig. Tror uansett du bare skal ta tiden til eg, finne ut av deg selv og ikke tenk for mye på hvem du er nå. Mange år framfor deg med både suksess og fiasko og du finner nok du av det skal du se. Personlighetsmessig skal du rett og slett være sånn at DU liker deg selv og er glad for den DU er, så får du finne ut hvem du liker og om de liker deg for den du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et, og det er Hva ser dere gutter i jenter? Utseende messig og personlighets messig?

Er en jente på 15 år, har helt grei kropp, slank og solbrun, med fin rumpe (ifølge guttene) med litt cellulitter på (disse prøver jeg å få vekk)

Å bli veldig fort irritert og sjalu er jo ikke bra. Oppfattes du som dramatisk av deg, tror jeg de fleste gutter finner det som et stort minus.

Å spille dum er vel heller ikke noe point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Vel, du spiller dum, blir fort irritert og sjalu - der har vi tre store turn-offs for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du spiller dum, blir fort irritert og sjalu - der har vi tre store turn-offs for min del.

Det har da ikke hindret deg i å ha sex med damer før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Det har da ikke hindret deg i å ha sex med damer før?

Men det hindrer meg i å gjøre noe mer enn å ha et ONS med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skumle tanker stakkars jente96. Du spør et lite utvalg gutter (som er mye eldre enn deg) på et kvinneguiden forum om hva du skal gjøre for å forandre deg sånn at flere gutter vil ha sex med deg? Det er skummelt!

Hvis du er født i 96 er du fortsatt ganske ung. Du er nok sannsynligvis ei flott jente med både et flott utseende og ei flott personlighet. Du trenger ikke forandre deg for noen, du er jo den du er. Det eneste du burde ha forandret på er at du leker dum - det er ingen som setter pris på det. Kanskje et par gutter i tiende klasse, men jo eldre man blir jo mer setter man pris på kunnskap og intelligens. Hvis du er ei smart jente, noe jeg er sikker på at du er, oppfordrer jeg deg til å ikke skjule deg bak en fasade. Gå med de klærne du vil gå med, bruk den sminken du føler passer deg, drit i de celluittene på rumpa - let's face it, alle får celluitter og det går ikke bort uansett hva man gjør, fokuser på dine gode sider og ikke det du er bekymret over og for all del: ALDRI, ALDRI tro at du skal forandre deg til noe du ikke er for å møte andres krav og forventninger. Alle mennesker har forskjellig smak på ting og forskjellige ambisjoner. Det er ikke sånn at alle gutter tenner på de samme jentene heller. Noen liker blondiner, noen liker brunetter, noen liker venninna di, noen andre liker DEG.

Vent en stund med å hoppe til konklusjoner om hvordan ting er på "guttefronten" og fokuser heller på å finne den personen som genuint er interessert i deg. En dag kommer du til å møte en person som setter pris på dine kvaliteter, dine egenskaper og som tenner på utseende du har og intelligensen din (hvis du begynner å vise det da). Og den kjærligheten er så mye bedre og deiligere enn den tomme kjærligheten det er i ONS og den slags..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill , glad og blond. Hyggelige egenskaper som jeg likte da jeg var 15, og fortsatt. (Men jeg liker de andre hårfargene også)

Sjalu. Den er ikke lett, men ett triks hvis du får deg en type er å snakke godt med han. Det som er viktig er å tro det han sier, for hvis man ikke tror på hverandre, så har man mistet kommunikasjonen, og da går dt bare nedover.

Kommunikasjon er det viktigste reparasjonsverktøyet. Det kan også dempe sjalusiproblemer litt. Fordi usikkerhet forsterker sjalusi.

Utseende var nok interessefanger da jeg var tenåring, men det blir mindre viktig med åra.

Samspillet, samarbeidet og samtrivselen er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg hannkjønn, men svarer allikevel.

Ikke vær "dramaqueen" og ikke spill dum.

Ta tiden til hjelp vær ung og fri, og ikke stress med å komme inn i et forhold. Erfaringene du gjør de første årene er viktige å få med seg, ikke bli småbarnsmor i en alder av 16;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skumle tanker stakkars jente96. Du spør et lite utvalg gutter (som er mye eldre enn deg) på et kvinneguiden forum om hva du skal gjøre for å forandre deg

Vi gutta her er vel jevnt fordelt mellom 8 og 80. Hvis jeg er heldig kan jeg bli bestefar snart. Men vi har jo også vært unge en gang.

Men Tears.of.the.Sun har et poeng. Det er mye rart på nettet, inkludert ett antall slu jævler som er gamle nok til å ha lurt ett stygt antall yngre på en sleip måte, så les rådene med kildekritisk syn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det værste gutter på din alder vet er masse jente drama og høylytt kakling. Hold deg unna baksnakking av andre og sladder når du er med gutta så vil de se på deg annerledes enn de andre jentene. Gutter på den alderen liker å henge med "gutte jenter" pga av at de ikkje er noen drama queens. Dersom du har noen interresser som er litt guttete hvor du kan inkludere guttene i klassen din elsn så er du plutselig med i gjengen(Fotball feks).

Jenter på din alder og sån generelt kan søke mye bekretelse fra oss og det kan bli slitsomt i lengden. Vent med dette til du har møtt en kjekk gutt og dere dater/holder på.

Det er ganske skummelt at jenter er så fiksert på utseende helt fra ung alder. Så lenge du er noe bevisst på å holde deg i form så er det mer en godt nokk. Som jente kommer man kjempe langt med godt humør og fin utstråling :), har venninner som er litt tykk, men som sjarmerer guttene i senk med sin utstråling. Dersom du blir fort sjalu og irritert kan du iallefall prøve å ikkje latt det gå ut over de rundt deg. Få ut irritasjonen med en du betror deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den beskrivelsen du gir så vil du bare tiltrekke drittsekker. om det er det du vil så bare fortsett med det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Har en venninne som er blond, dum, naiv og sjalu. Hun tiltrekker seg drittsekker og har ikke hatt et forhold som har vart i mer enn noen måneder. Lite kjekt, men siden hun er som hun er sliter hun med å få et forhold til å fungere.

Om du vil tiltrekke deg skikkelige gutter kan du se til å oppføre deg mer voksent samt gjøre noe med sjalusien din. Drama skremmer gutter på dør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...