Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Hei! Tror jeg har fått munnsår eller herpes. Er det det samme forresten? Har det litt på siden av munnviken. Det begynte med en kvise som jeg klemte ut. Så væsket det litt fra det og ble bare rødere og større etter hvert. Blitt et sår som gjør vondt og det revner når jeg spiser eller ler. Og det gjør så vondt! hadde et sånt på hake for noen måneder siden. Og det gikk ikke over. Men fant ut at det var en slags kvise under såret, og da jeg fikk klemt den ut, gikk det bort på noen dager! Lurer på om det kan være det samme jeg har denne gangen. Men kan det kalles munnsår/herpes da? Skal prøve å få tatt et bilde... Håper noen har tips til hva jeg kan gjøre med det. Bruker en salve som heter noe med Munnsår. (LipCare), men det blir hvit farge etter hvert, og det ser ikke så fint ut... Edit: Bilde Ooops, ansiktshårene, vises godt Har lest at med herpes blir det blemme, men det har ikke jeg.. Endret 28. juni 2011 av SmurfeLurfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser ut som herpes.. Smør med Antix et par, tre ganger i løpet av dagen og la det ellers være i fred. Det tar ofte laaang tid før det forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Herpes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Har de Antix på apotek? Lurer også på om det kan være smittsomt i perioder der man ikke har utbrudd av herpes. Kan det smitt ved f.eks. munnsex? Selv når man ikke har sår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Antix får du på apoteket ja. Reseptfritt til og med Litt usikker på hvordan det smitter, men tror det er når du har sår. Det kan du sikkert lese mer om på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Antix får du på apoteket ja. Reseptfritt til og med Litt usikker på hvordan det smitter, men tror det er når du har sår. Det kan du sikkert lese mer om på nett. Ok, takk for infoen. Skal dra innom i morgen å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2011 #7 Del Skrevet 30. juni 2011 Antix hjalp ikke meg, men det gjorde Vectavir. Reseptfritt på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå