Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Azalea

:hug: Diddles!!

Høres ut som dere har hatt en fin helg, tross husabeid!! Så bra det kom sand i sandkassa :hoppe:

Håper det ble masse is og mye lek og kos på dere alle :klemmer:

ha en fin mandag snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fantastisk alder nå, hvor vi både kan prate med de og hvor de faktisk forstår det de vil forstå innimellom ;)

Fint å lese at dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta DEN skitne lille trollungen i bhg idag :rodmer: Snakk om søting, tydelig at hun hadde vært ute hele dagen og hatt det g-ø-y!! En herlig blanding av solkrem og sand fra topp til tå, hvit strømpebukse gone mørkegrå (:fnise:) og 500 gram sand i hver sandal - barnehageunge :nigo: Elsker det! Fikk studert henne i lek noen minutter idag før hun oppdaget meg, det var godt å se på :Nikke: Hun er jammen en glad unge altså, og så fin mot de andre *stolt mamma* ...og den gleden hennes, når hun så snurten av meg bak en av de voksne; priceless :daane:

Etterpå har vi bare nytt sommerdagen hjemme, med is, hoppet på trampolinen både med og uten dukke og 14 baller :ler: lekt enda litt i sandkassen og trillet tur med dukka i vogn..sen legging ble det også siden "hu mor" hadde problemer med å gå inn i huset - for der var det ikke sol :hoho: Solhungrig jeg??? :sol: Når jeg omsider fikk meka meg til å gå inn slo trøttheten til Liten inn på et nanosekund (type jegerikketrøttprikkprikkprikkåherreeeeguuudjegersåtrøttsomjegaldriharværtjegtrorjegdævver!!!) :skratte: Det ble en festlig leggeseanse du........Diddles: "nå skal du sove skatten, nå er det natten" Liten: NEEEEEEEEEEEI, itte sova!!!" Og følgende følelsesutbrudd kom som perler på en snor omhverandre :rasende::grine::hoppe::bolledeig::rasende: ......... og før jeg fikk sukk for meg: :sove:

:fnise: rare lille barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 % salg på Pomp DeLux :shoppe: Der røyk forsettet om å ikke handle mer klær til Liten på en stund :flau:

Jaja, sånn kan det gå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt livs verste opplevelse? Å se Liten falle ned 16 trappetrinn uten å kunne stoppe henne :grine: Snakk om å ha et våkent mareritt :haar:

Vi var i bryllup til storesøsteren min igår, og i festlokalet var det så varmt at dørene måtte stå åpne, ellers hadde folk sikkert svimt av av varme :overrasket: Praktisk nok var det trapper i begge ender; ute på terrassen gikk det en smal vindeltrapp ned, og ute i hallen gikk det en bred trapp ned til første etasje..jeg og kjære byttet på å vokte Liten, for hun er jo et trappetroll - og elsker å gå opp og ned og opp og ned :roll: som 2 åringer flest! Etter desserten sto jeg og kjære ute i hallen og pratet om logistikken ifht å få Liten hjem og i seng, mens hun gikk opp og ned det ene trappetrinnet nesten i toppen av trappa mens hun holdt seg i rekkverket..så ser jeg at hun glipper men holder seg fast i rekkverket - "hun faller" sier jeg til kjære og kipper av meg høye hæler full fart for å kunne rekke henne kjapt...idet jeg når trinnet hun står i faller hun :grine: 16 trappetrinn nedover triller hun, som en filledukke og lander klask i flisene nederst :daane: Jeg hadde totalt tunellsyn og såg kun henne, var sikker på at nå mistet vi henne for godt :grine: Jeg løftet henne opp og hun VRÆLTE - heldigvis!!! Hun var i live!! Forslått og livredd, men utrolig nok like hel :overrasket: Jeg er ikke i tvil om at hun har hatt englevakt!! Vi kjørte rett på legevakten der vi ble i 1,5 time til observasjon..de lyste på øynene hennes med jevne mellomrom og konstaterte at hun har hatt griseflaks - kun en Donald-kul i panna og ellers litt mørbanka og vettskremt............vi vekket henne hver 2. time inatt for å utelukke hjernerystelse...null problem, for jeg har ikke sovet et sekund anyways! Hver gang jeg blunker ser jeg det for meg :sukk: Jeg er så takknemlig, så evig takknemlig :pls: Det kunne gått så fryktelig galt!!! I sånne stunder blir en rett og slett litt undrende over om det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi er klar over...jeg for min del vet at Liten har en "vokter", det fikk vi bekreftet igår :Nikke: En av de som var med oss i hjertene våre igår.. :hjerte: farmor :hjerte: farfar :hjerte: Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkars dere, for en grusom opplevelse!! Og så utrolig godt at det gikk så bra.. :klem: Jeg kjenner jeg blir ganske irritert på at andre ikke skjønner at når man inviterer barn må man sørge for at det er trygt.. Men det er redselsinnet mitt som snakker sånn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokkert: Å nei, så grusomt!! :sjokk::daane: Så bra at det gikk så bra som det gjorde!! :klemmer:

Har hun blitt engstelig for å gå i trapper nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holdt oss hjemme idag, for å la henne sove ut og hente seg inn litt..det første hun sa når hun våknet idag var "Liten datt i tappå" :kose: Så hun husker det desverre......og er engstelig for å gå i trapper ja, idag - ikke igår :klo:

Imorgen må jeg vel levere henne i bhg :sukk: Kjenner jeg har kraftig separasjonsangst...vil helst ikke være borte fra henne ett sekund :sjenert: Blir vel sånn etter et såpass kraftig sjokk kansje :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper det går greit å levere Liten i barnehagen i dag! :klemmer: Ikke rart du helst vil være sammen med henne etter en sånn skrekkopplevelse! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra kjøkkenet høres "påmm, påmm - bømma oss!!" (kom kom, gjemme oss) og når jeg kikker inn ligger Liten med hodet under gyngehesten sammen med *trommevirvel* 5 baller :hoho: Jeg dævver! Hun snakker til alt som om det forstår, i dette tilfellet altså baller (her ble det bare SÅ feil å skrive at hun snakket til ballene sine :skratte:) mens tidligere idag var det en "bauv" som tuslet langs kanten av et trappetrinn som ble advart mot å falle ned :rodmer: For de som ikke skjønner Liten`sk betyr "bauv" selvsagt MAUR :ler: "Hei bauv, passa, itte detta ner trappå. Påmma!! Ha is?" (Hei maur, pass deg, ikke fall ned trappa. Kom til meg heller, vil du ha is??) Jeg blir s-å-å sjarmert :daane: På helsestasjonen idag nektet hun å si noe helt til hs sa vi måtte komme tilbake en annen dag - da kom DEN lange setningen :fnise: For sikkerhetsskyld avsluttet hun besøket med å stupe kråke, noe hs sa de sjekket om de kunne på 4 årskontrollen :hoho:

Strålende fin dag idag, både værmessig og ellers :hoppe: Jeg sov fra 20.00 igår til 07.00 idag :overrasket: noe som gjorde underverker for humøret mitt ;) Ikke verst å våkne uten en grumpy celle i kroppen!! Feriepenger er på plass på kontoen og nedtellingsmessig til Italiaturen er vi nede i to hender å telle på :hoppendeglad: 3 små arbeidsdager igjen over helga, så er det 6 uker fri *tørker en lykkelig tåre*

Jeg må bare seriøst sole meg noe helt alvorlig i solarium den neste uka - skamsole meg!! Jeg har ikke årets bikinikropp i boks - i år heller jeg mer mot burkini enn inimini :sjenert: Anyways, brunt flesk trumfer hvitt - BIG TIME!! Så, Brun & Blid fryd dere - her kommer jeg!

Tanken er trening med Belle imorgen, spørs om hun er klar over at morgendagens funksjonelle styrke faktisk er *trommevirvel* KETTLEBELLS :spy: I hate it! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten er bare sååå herlig! Elsker den alderen de er i nå altså, det kommer nye ting hele tiden. :rodmer:

Neeeeeeei, kettlebells??? Æsj. :spy: Vi skal vel ikke heller ta oss en rusletur på tredemølla? :fnise: Neida, det blir sikkert...eh...gøy? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...