Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med den supersøte, energiske, viljesterke, fantastiske og überkule 2-åringen! :hjerte::bursdag::hoppendeglad:

Tenk at det har gått to år siden hun kom til verden..... :daane: Blir helt sentimental av sånt jeg! :trist:

...og jeg tror du snart må endre undertittelen på boka di, i og med at det ikke er så mye babysnakk her lengre. Hilsen hun som absolutt ikke har noe hun skulle sagt, i og med at hun fortsatt er i ammetåka... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger igjen en fredags til deg og håper du får en flott helg

Gratulerer med den supersøte, energiske, viljesterke, fantastiske og überkule 2-åringen!

Tenk at det har gått to år siden hun kom til verden..... Blir helt sentimental av sånt jeg!

...og jeg tror du snart må endre undertittelen på boka di, i og med at det ikke er så mye babysnakk her lengre. Hilsen hun som absolutt ikke har noe hun skulle sagt, i og med at hun fortsatt er i ammetåka...

Hipp hurra for Liten sin bursdag i dag!

Gratulerer så mye med dagen til Liten

Gratulerer på etterskudd med dagen til Liten! Håper dere har kost dere glugg ihjel med feiring!

Takk, takk og takk søte jentene :koser: Det ble en veldig fin feiring av Liten på lørdag, med 20 små og store samla her i selskap! Bursdagsbarnet har fått dreisen på det å pakke opp gaver, så når vi venta for lenge satte hun igang på egenhånd :ler: Hun fikk masse fint; koppesett, Duplo, instrumenter (tamburin, maracas og ett eller annet rytmeinstrument til som jeg ikke vet hva er :klo:), dumpers og traktor til å ha i sandkassen, klær, sprettball (oh joy!!!) Playmo-hus med figurer og dyr, penger..og enda noen flere gaver er i vente! Av mormor og beste får hun Minni Mus bord og stoler til rommet pluss føysestativ :daane: Hva da bortskjemt?! Av oss fikk hun trehjulssykkel, sandkasseleker, 2 kjoler...og sand i sandkassen ;)

Dagene går i ett her, jeg har jo ikke før stått opp så er det natt igjen :daane: Døgnet har seriøst for få timer, og spesielt denne uka her...med kjære vekkreist fra grytidlig morgen igår til sein kveld imorgen, kurs for meg etter jobb igår, overnatting i bhg fra torsdag til fredag (der jeg skal våke/ være brannvakt) og åpen dag med jobben på lørdag sier det seg selv at å puste er det ikke mye tid til :bond: Menne, vi gjør et forsøk her nå; kaffe og KG :hjerte:

Den fineste dagen har vi hatt idag, med strålende sol (om enn litt kald vind) strandtur med kidsa på jobb, middagsbesøk av Belle og de skjønne jentene deres og en totalt utslått Liten når hun omsider kom i seng etter kveldsmat og et bad :hjerte:

Hvordan i heiteste hule endrer jeg undertittelen på dagboka mi da Mazzi??? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er føysestativ? Skal si hun fikk mye fint! :hoppe:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i heiteste hule endrer jeg undertittelen på dagboka mi da Mazzi??? :klo:

Lurer på om det kan endres hvis du går inn og redigerer det første innlegget i boka? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det kan endres hvis du går inn og redigerer det første innlegget i boka? :vetikke:

Eh..fikk jeg det til nå?

Ahh.. Ronsestativ! :nigo:

Haha, ja det stemmer - ronse sier dere! Snålt ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står fremdeles baby osv etter hovedtittelen.. ;)

Ronse rart? Hva er føyse da? :ler: S insisterer på at det heter huske, men jeg skal nok klare å hjernevaske henne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg får det ikke vekk :klaske: Det må jo gå an å få redigert det også :klo:

Føyse er også rart :fnise: ...sammen med disse, huske og alle de andre variantene :tunge1:

Sitter og leser fra nyfødttiden med Liten og blir helt på grineren :grine: Jeg er seriøst ikke ferdig med baby :sukk: ...bare så synd mannen er det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ronse? :haar:

:fnise:

Huff, forstår deg så godt! Nå skal jeg jo ikke si at jeg vet hvordan du har det, vi har tross alt fått to nydelige jenter, men som vi snakket om i dag fryktet jeg jo at M er sistemann. Niholder på babytiden så godt jeg kan, vil nyte det så lenge jeg kan. Er nesten litt glad for at hun ikke tar flaske sånn at det bare er jeg som duger en god stund til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hahaha, jeg synes føyse og ronse var like uforståelig, så godt Mazzis S kunne oppklare det hele for meg! :ler: (Jeg mistenkte at det var det det var, men det er tydeligvis store dialektsforskjeller på akkurat den aktiviteten! :fnise: )

Stas med ny tittel! Ikke fullt så stas å kjenne på at du og mannen er på forskjellig steder kan jeg tenke meg... :kose: Men etter det jeg leste om dine aktiviteter denne uka, så var det vel bare i går kveld du rakk å reflektere så mye over det... :sjenert: Håper du rekker å trekke pusten sånn et halvt minutt om gangen i løpet av dagene ihvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Innom en fredagsettermiddag med noen :klemmer::hug: og et ønske om en god helg i :sol: og en mulighet til å trekke pusten innimellom! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, søndag! Og på toppen av alt... :rope:VI HAR INGEN PLANER :hoppendeglad: Himmel for en hektisk uke det har vært, og etter å ha vært våken 29 timer i strekk fra torsdag morgen kl. 06.30 - fredag formiddag kl. 11.30 går jeg fortsatt i svima :bond: Nattevakt er ikke noe jeg noengang trenger å vurdere :ler:

Liten fikk omsider og endelig sand i sandkassen sin igår :hoppe: Det har hun ventet på stakkar...fredag ettermiddag spurte jeg henne om hun ville være med på butikken og se etter sand (i sekker) og hun ble helt :bolledeig: "Jaaaa, mamma tøa bilen hetta sann" juuublet hun :hoho: Hun som hater inn og ut av bilen var bare SÅ samarbeidsvillig, og klaget ikke èn gang til tross for at vi var innom alle byggvareforretninger og Felleskjøpet uten hell! Tilslutt sa jeg vi fikk vente til lørdag og ringe til Beste for å få ham til å hente sand..hun nikket og lot til å forstå - og jammen skjønte hun det! På lørdag morgen var det første hun spurte etter når hun våknet; "mamma sin son, Liten inga beste!" (mamma sin telefon, Liten skal ringe Beste) :hjerte: Så da ble det sand i sandkassen, og vi måtte formelig slite henne utav der igår kveld!! Hun holdt seg fast i benkelokket :hoho:

Såeh, vi er på vei ut vi altså, i strålende sol - for å leke i sandkassen, hoppe på trampolinen og spise opptil flere iser :strix: Laif is gudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de er så fantastiske disse søte små. :hjerte: Ser forresten for meg Liten som må slites fra sandkassen og kjenner meg veldig godt igjen i A. :fnise: Rare jentene våre. :rodmer:

Kos dere fillete i dag, det fortjener du etter den maratonuken du har hatt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbrettehelvete :husarbeid::daane: Straffen for at null husarbeid er utført tidligere i uka..........................god damn it! Motivasjonen da, hvor ble det av den?? *voooosj, fløy forbi* :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...