Diddles Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #1921 Del Skrevet 8. mai 2013 Det trillet noen tårer når jeg lukket døra etter meg...hun ba meg gå ut av rommet fordi hun skulle sove Det er jo egentlig et bra tegn, selvsagt ser jeg det - omsider føler hun seg så trygg at jeg ikke trenger å sitte der inne i timesvis..men åh så sårt at hun ikke "trenger" meg i så stor grad lenger...Hun sier jo selv at hun er stor jente Bah, de mammafølelsene...............så gode, så vonde.............. Selvsagt får dere komme i selskap Jeg savner dere så inderliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #1922 Del Skrevet 9. mai 2013 ...og bare for å fortsette - så har jeg virkelig skjønt at Liten er "doe enta" (store jenta) som hun sier selv: hun tisset nemlig på do idag, 2 ganger - og hun sa ifra selv at hun måtte Dette er Liten når hun oppdager at hun faktisk tisser --> og dette er Liten når hun skjønner at å tisse på do er en bra ting --> Her intensiveres *prosjekt tørr unge*, fortsetter hun sånn som dette er det bleieslutt etter sommeren tenker jeg! De setter henne på do i bhg også ved hvert bleieskift, så hun begynner å bli rimelig bevisst og prøver å tisse når jeg sier hun må prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1923 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke? Det er å våkne fredag morgen klokka 8.30 av en liten skatt som synger "bæbæ lille bæ" i babycallen, og å bli møtt av et gledeshyl og en unge som hopper og spretter som en gal i sprinkelsenga mens hun jubler "mamma!!! Mamma mi!! Mamma best!!" Da er det fint å stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #1924 Del Skrevet 12. mai 2013 Liten har vært hos foreldrene mine siden igår formiddag, og jeg lengter med syk Det der borte fra ungen sin greiene er ikke noe for meg Vi var i Bergen og besøkte svigermor igår, hun er inne i siste uka av behandlingen sin nå og er sliten og lei..så å få et besøk gjorde godt! Liten ble levert til "mommo å beste" klokka 10 med klare formaninger: "Liten sova momo å beste" Så da ble det sånn, selv om jeg egentlig hadde tenkt at de la henne her Plusset for oss var jo at vi fikk en kjærestedag der vi kunne bare være oss, og var på Fridays og spiste De der Jack Daniels chickenstripsene er jo til å drepe for Litt shopping ble det også, så to nye bukser og en mintgrønn genser ble med hjem Nå skal jeg kaste store mengder svarte klær som er utvaska og gjøre klar til vårgarderoben! Til å være så glad i farger som jeg er har jeg skremmende mye svarte klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 12. mai 2013 #1925 Del Skrevet 12. mai 2013 Så gøy for Liten å være alene hos momo og beste da! Men jeg er enig med deg - det er noe dritt å levere dem fra seg. Det er jo så gøy å ha dem hjemme! Godt for din svigermor å få besøk da! Er hun ikke hjemme i helgene? Morfar skal opp i hele sommer, men kommer nok hjem hver helg (heldigvis)... Må være slitsomt med så intensive behandlinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #1926 Del Skrevet 12. mai 2013 Liten har tydeligvis storkost seg hos momo og beste Det var helt fantastisk godt å få henne hjem, kose henne flat , høre den trillende latteren hennes etterfulgt av "mamma min, min mamma" og verdens mykeste hender som stryker meg i ansiktet Hun er bare amazing!!! Svigermor har vært hjemme hver helg unntatt de første 2 ukene og disse ukene her..grunnen har vært cellegiftbehandlingen, da gis cellegift mandag-lørdag og det er liten vits i å reise hjem for 1 dag! Dessuten ble hun fryktelig dårlig av cellegift..hun slapp unna med bare stråling nå da, siden hun ble så dårlig sist...Det er nok kjempeslitsomt! Og i hennes alder i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. mai 2013 #1927 Del Skrevet 13. mai 2013 Drømte om deg i natt! Drømte at du var en supermamma, og at alle ville være en like flink og god mamma som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. mai 2013 #1928 Del Skrevet 13. mai 2013 Huff, ja, det må være veldig slitsomt... Håper behandlingen virker bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #1929 Del Skrevet 13. mai 2013 Drømte om deg i natt! Drømte at du var en supermamma, og at alle ville være en like flink og god mamma som deg Nesten litt synd det bare var en drøm Lite supermamma her i gården, bare meg som gjør så godt jeg kan Huff, ja, det må være veldig slitsomt... Håper behandlingen virker bare Liten er helt på ville avveier ifht å sovne etter overnattingen hos foreldrene mine Det var det jeg var redd for når hun skulle sove vekke, at de superfantastiske soverutinene vi har hatt de siste dagene skulle forsvinne Hun er våken enda! "Itte såva mamma" sier trollet i babycallen Jeje........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. mai 2013 #1930 Del Skrevet 13. mai 2013 Hehe, alltid kjekt etter besteforeldrebesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2013 #1931 Del Skrevet 14. mai 2013 Liten er så flink til å snakke! Men A er hakk i hælene nå altså, lille papegøyen vår som gjentar alt vi sier. Og her i gårdeb er det forresten Bæ, bæ, lille ull. Så deilig med skikkelig kjærestedag, selv om rutinene gikk åt skogen etterpå. Rart det at det kan ta sååå lang tid å innarbeide rutiner, men det trengs bare en natt for å totalt knuse dem. Gleder meg ihjel til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #1932 Del Skrevet 25. mai 2013 En uke igjen så har vi jammen en 2åring i hus Det går så sinnsykt fort dette her, holder meg fast alt jeg kan - for her finnes ingen bremser Soon-to-be-2-åringen har lagt inn ønsker for bursdagen sin: "pøssa" (pølse), is, ostepop, "båsståpp" (som i nonstop ) og kake - herlig blanding Kjære sa til henne for en mnd`s tid siden at han skulle kjøpe dukkehus til henne til bursdagen, og tror dere ikke hun husker det?? Igår fikk hun spørsmål om hva hun ønsket seg til bursdagen, og da kom det "pappa tøpa dåttehus" Så det komme vi nok ikke utenom Synes kanskje hun er litt liten for det, men hun fant et i tre på Memini som hun lekte kjempekjekt med sist vi var der, så det blir nok det..ellers har de forskjellig på Kidsroom, får kikke litt der også Den o`store ryddedagen her idag (...og jeg sitter foran pc`en ) Storebror kommer hjem neste uke, og rommet hans er ca stappfullt av møbler, klær og utstyr vi skal pakke vekk eller selge.........kanskje jeg skal begynne? Fikk lagt ut endel for salg igår, men tviler på vi blir kvitt det..folk vil ha nytt, ikke brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2013 #1933 Del Skrevet 27. mai 2013 Hehe, godt å høre at Liten husker på de viktige tingene Lykke til med rydding og bursdagsforberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #1934 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen ganger er det bare så ufattelig dritt å være følelsesmenneske - jeg ønsker meg en AVknapp!!! Som det plasteret jeg så sårt trengte, lå det 2 av de fineste kjolene ever i postkassa vel hjemme fra jobb Sånn rent bortsett fra at Liten nektet å ta de på da "Nei mamma, itte dole, itte dole" sprang hun rundt og hyyyylte når jeg sa vi skulle bare prøve de på Så da ble det ikke noe av det da Nå skal jeg unne meg en stooor kopp latte og jobbejobbe litt før jeg skal grave meg ned i pledd og min egen miserabelhet Jeg gleder meg til ferie, sommer, sol og Italia!!! Bare 1 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 27. mai 2013 #1935 Del Skrevet 27. mai 2013 Håper det hjelper med en latte og pledd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2013 #1936 Del Skrevet 27. mai 2013 Håper det hjelper! Og om du vil prate er jeg her. Kjenner meg godt igjen i det å prøve klær, ja. Når ordet ''prøve'' kommer opp, om det så er mat eller klær, friker hun helt ut og blir helt og nekter. De er rare disse små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. mai 2013 #1937 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg kjenner meg godt igjen i ønsket om den AV-knappen innimellom... Og jeg tror min kjære innimellom skulle ønske at hun hadde en Mute-knapp på meg Håper denne dagen blir bedre enn gårsdagen, at Liten vil prøve kjoler på eget initiativ etterhvert og at noen smiler ekstra pent til deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #1938 Del Skrevet 28. mai 2013 Dagens positive: 1 mnd til vi reiser til Italia Ut på tur med 12 søte 5 åringer som var helt over at det var min tur å vær med de på bussen Sol, sol og atter sol, blomsterkransbinding og vennebåndhekling på tur Verdens beste velkomst når jeg hentet Liten i bhg Nammis-middag Liten har begynt å spise kjøtt!!! Namnam, tyllingtøtt sa hun idag No more veggisbarn Alldeles überdeilig spinningtime Mye gruff forsvant der sammen med 698 kcal En high-five på vei ut fra spinningsalen med ham på sykkelen bak meg, og kommentaren "du er helt syk" Tar det som et kompliment!! En laaang dusj, knekkebrød og latte i sofaen etter trening Sammendrag for tirsdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. mai 2013 #1939 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) For en perfekt dag Håper dagen i dag kommer til å inneholde mye positivt også Endret 29. mai 2013 av Aprilis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2013 #1940 Del Skrevet 29. mai 2013 Fantastisk liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå