Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

S kan det ikke.. Hun ser stadig ut som hun prøver, men ender med å gå med strake bein med hendene i bakken og rompa i sky og leke apekatt istedet... Særlig populært under bleieskift. Morsomt de første par gangene, men så holder det... :rolleyes::ler:

:ler: Herlige påfunn altså, bare så synd vi ikke alltid har verken tid eller humor nok til å sette pris på det :sjenert: Sånn er det nemlig her også, sånt fjas skal alltid skje når det "ikke passer"..

Jeg tror det er mer uvanlig å kunne det for å si det sånn ;) Og det er sikkert gutta som er et år eldre enn Liten som holder på. Det er først nå etter nyttår at de har fått inn mer småtasser der inne :)

Jamen da er jeg med! Jeg har nemlig aldri sett en så liten unge gjøre sånt :overrasket:

Har vært på tidenes mathandel, det var tomt for det meste, noe som resulterte i en rimelig høy sum på kassalappen :daane: Men så skal vi ha middager for så og si hele mnd nå da :nigo: Så fant jeg HH-vårdress til Liten på Obs til 699 kr *fornøyd* Den har visstnok 15.000 mm vannsøyle, så den skal holde rimelig tett..blir det for ille vær har hun jo regntøy i tillegg! Fin var den også, Liten nektet å ta den av når den først var prøvd på (selv om hun helst ville ha den blå :roll: Der går grensa :ler:) så den som hadde dress på seg når vi kom i kassen og måtte stå på handlebåndet for å bli scannet, det var min lille skatt :hoho:

Vel ute av butikken oppsøkte en godt voksen dame meg og lurte på om jeg kunne hjelpe henne å feste barnebarnet hennes i bilstolen. Selene var så stramme, og dette fikk hun ikke til! Såklart hjelper jeg, og oppdager til min store skrekk at ikke bare er bilstolen fremovervendt (denne ungen var nok bare ca 1 år) men den sto usikret :hakeslepp: Jeg spurte henne hvorfor den ikke var festet og hun sa fordi hun ikke kunne det :overrasket: Jeg tilbydde meg og feste det for henne, men hun ba meg passe mine egne saker :daane: Hun hadde nemlig kjørt skadefritt i over 40 år, både innen- og utenlands, så siden de bare skulle kjøre en liten tur "kunne det ikke ha betydning" om bilstolen ikke var sikret :bond: Jeg lirte utav meg en lekse om ansvar og trygghet for denne lille, at hun ikke kan stole på at det ikke er idag hun kræsjer for første gang osv. men hun sa bare takk for hjelpa, og satte seg i bilen for å kjøre!! Jeg tok skiltnr og ringte politiet, så hun får nok en reaksjon - men himmel, jeg håper det ikke skjer noe i mellomtida :grine: Enkeltes holdninger er skremmende, og likeså at foreldrene har latt henne låne barnebarnet med i bil uten å forsikre seg om at bilstolen er rett montert :sukk: Ansvar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp: Det er det verste! Tenk at det finnes sånne mennesker! :haar:

Ser for meg Liten som står på kassabåndet. Herlig syn. :hjerte:

PS! Den playdaten vår blir bare aldri noe av den, det kommer liksom alltid noe imellom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj jeg vet :sukk: Tror vi bare må finne en dag og holde oss til den, kjenner abstinensene er der!! Denne helga er litt sånn..teit..svigermor kommer hjem etter 2 uker med stråling og cellegift, så jeg vet ikke helt hva kjære har tenkt ifht hvor mye vi skal "ta oss av henne" :sjenert: Ellers kunne vi godt finne på noe søndag ettermiddag? Bare la meg høre hva han har i tankene først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Må le litt av Liten :fnise: Jeg har investert i bambus-heldresser fra Tiljamid og bruker de som pysj til Liten :sjenert: De er supermyke, Liten e-l-s-k-e-r å ha de på, og må omtrent brekkes utav den om morgenen :tunge1: Nå har hun dusja sammen med Storesøster, og når jeg spør henne hvilke klær vi skal ta på kommer det kontant: PYSJ og et digert glis :hoho: Can`t blame her!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag passer fint for oss. Bare gi beskjed. :jepp:

Åh, de Tiljamid-dressene er bare helt fantastiske! Har en til M (som jeg bruker som vanlig heldress), og å gå fra den til vanlig bomull er som å kle henne i sandpapir. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en soon-to-be 11 åring som vil være likt kledd som lillesøstera si på 2 år :daane: Det er jo enkelt å få til :bond: Sjalusi er ikke enkelt :sukk: Jeg får lete litt, må da være noen klesmerker som selger like klær i små og store str...Pomp deLux vet jeg ihvertfall..

Men så kan jeg ikke for at jeg synes det er litt teit å kle dem likt når det er så stor aldersforskjell :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg har en soon-to-be 11 åring som vil være likt kledd som lillesøstera si på 2 år :daane: Det er jo enkelt å få til :bond: Sjalusi er ikke enkelt :sukk: Jeg får lete litt, må da være noen klesmerker som selger like klær i små og store str...Pomp deLux vet jeg ihvertfall..

Men så kan jeg ikke for at jeg synes det er litt teit å kle dem likt når det er så stor aldersforskjell :sjenert:

En gang innimellom må da gå fint, men ikke hver dag? Jeg er helt enig med deg ang. teithet forresten :fnise: Men du finner nok noe på Pomp de Lux :) Ellers så får de ha "nesten likt" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, en gang innimellom...men det som er saken er at hun da forventer at folk skal si det samme til henne som de gjør til Liten :roll: Type "ååå så søt hun er" lizzm...mens til henne sier de "bare" at hun er fin! Vi har hatt en laaaang prat nå, og jeg har prøvd å hjelpe henne å sortere litt :sjenert: Det er nå engang sånn at hennes babytid er forbi, og det må hun innse! Den ligger langt inne gitt...Dette er noe jeg ikke klarer å relatere meg til, siden jeg har vokst opp i en rimelig tett søskenflokk har jeg aldri kunnet kjenne på den typen sjalusi som hun har! For meg har det vært mer "se meg" enn "jeg vil også være liten og søt" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, idet Liten er bedre fra forkjølelsen som tok helga fra oss ringer de fra bhg med en h-y-s-t-e-r-i-s-k Liten i bakgrunnen :daane: Hun har visst fått forstoppelse, og hadde så vondt at de klarte ikke å roe henne stakkar :kose: Jeg fikk helt hetta, friskt i minne sist hun hadde forstoppelse og jeg trodde hun skulle revne hele veien :haar: Fikk henne inn i bilen og med meg hjem, der drakk hun 2 flasker sviskesaft og sovna foran tv, i saccosekken med koseteppet over seg :rodmer: Helt utslitt stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! :hoppe: Mannen har falt helt pladask for det, og jeg liker det veldig godt jeg også. Er litt skeptisk iom. at det er så gammelt, men tilstandsrapporten så veldig grei ut så jeg håper det ser greit ut på mandag også. :jepp: Og så må vi jo se hva prisen blir, da. Det andre vi var og så på gikk jo 400000 over takst, liksom. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er VELDIG velholdt!! Ser de alltid holder på med ett eller annet maling, kosting, spyling osv ute - regner ikke med de jobber mindre inne ;) Så spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi! Nesten så jeg må ta turen for å være høylytt og kjempekritisk på visning! :fnise: Heia dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten er omsorgsfull mamma for "beibi" (dokka); pakker inn i teppe, bysser, gir tutt, flaske, blåbær og knekkebrød :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:kose: Jeg skjønner deg så godt! De er jo snart konfirmanter jo! :daane:

(Og så har jeg jo glemt å si at kjolene er utrolig fine! Håper vi får komme i anledning bursdagen til Liten, for jeg har nemlig funnet verdens kuleste gave til henne her nede i sydenland. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...