Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Hvor heldig er ikke jeg :daane: Hjemme har jeg to fantastiske jenter som pøser over meg all sin kjærlighet, og så har jeg en haug med unger på jobb som gjør det samme :rodmer: Idag fikk jeg DET komplimentet før jeg gikk for dagen! Jeg ble "overfalt" av 4 kosesyke gutter og jenter som ville sitte på fanget, klemme og strykes på..plutselig sier en av dem; "du...hun lille jenta di...hun er verdens heldigste som har deg som mamma!" Jeg klemmer henne godt og svarer henne at hun har nå jammen verdens beste mamma selv..Jo, det er hun enig i, men så kommer det "men det finnes bare èn så fantastisk *navnet mitt*, og det er deg" :daane: De tre andre nikker og stemmer i; "vi er SÅ heldige som får være med deg!"Himmel, tårene mine trillet, en stund der var det rett før jeg satte i å stortute :ler: De er helt amazing!! Det sies at man får sin lønn i himmelen - vel..jeg får den visst her :strix:

:hjerte:

Vi kan ikke ha en bedre jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Å, for noen nydelige unger! :hjerte:

Hvorfor sier de ikke slikt når jeg møter dem? :fnise: Når jeg kommer inn porten kommer det som regel alltid noen mot magen med spørsmålet: "hvorfor er du så tykk?" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige unger. :hjerte: Når jeg henter i barnehagen får jeg alltid ''ekk, mamma''. :dry: Jeg og mannen pleier å klumse om hvem som ikke skal hente henne, fordi det er så trist og utrivelig for tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det kan Liten bare holde seg for god til, å si sånt :regler: Hun hiver seg ikke akkurat rundt halsen min når jeg kommer, ihvertfall ikke hvis de er ute...men jeg blir ihvertfall invitert med i leken :fnise: Vi bruker en eeevighet på å komme oss hjem :sjenert:

Vips hadde vi kjøpt ny bilstol *kremt* Var innom Barnas Hus idag og prøvde flere bilstoler, og falt pladask for Britax sitt nye sete med Isofix :hjerte: Liten sitter SÅ godt i det, også er det ganske høyt i tillegg så hun kan se ut vinduet når vi kjører :tommelopp: Prisen var ikke så ille; 3800 kr, en tusenlapp billigere enn Cybex sitt sete..Cybexsetet, i rosa/lilla er bare :daane: såååå fint! Men Liten satt ikke godt i det anyways :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det setet så jeg i kampanjeavisen til Barnas Hus her en dag. Til M da, A sitter kjempegodt i det hun har (Britax Muti-tech). Men vi også har lyst på isofix siden hun blir sittende bak sjåføren og det da er enklere å justere setet etter hvem som sitter der. Sjåførsetet altså. Guri, jeg må bare legge meg, dette ble rotete. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har funnet Huset, og det ligger rett bak barneskolen! :hoppendeglad: Vi har ikke vært på visning enda da, men både jeg og mannen har veldig, veldig lyst på det. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi har funnet Huset, og det ligger rett bak barneskolen! :hoppendeglad: Vi har ikke vært på visning enda da, men både jeg og mannen har veldig, veldig lyst på det. :hjerte:

Skjønner at jeg må lese meg opp på barneskolene i kommunen, ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Til ditt forsvar skal man være verdensmester i spytting om man skal klare det da, men det tar i det minste bare 5 minutt å gå. Åh, håper sånn vi får det (og at vi ikke blir skuffa på visning selvsagt).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane: Jesus :hoppendeglad: åååå jegkrysseraltjeghar!!!! Når er det visning???? Det hadde jo vært toppen på lykke :strix: Håper vi blir spyttenaboer :pls::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppendeglad:

Ble vekket kl 06.15 idag tidlig av en myk varm hånd på kinnet og en liten stemme som hvisket meg i øret: "hei mamma! Ut?" :ler: Noen er i overkant glad i friluftsliv :roll: Hun burde seriøst vært på utegruppe i bhg!!

Opp og hopp med oss, spiste frokost sammen med kjære som hadde god tid i dag :hjerte: Det er så kos! Etterpå har det gått slag i slag med timeavbestillinger og dyrlege..Liten var SÅ grei å ha med seg, tutlet rundt med bolle i hånda, kikket på bildene av dyr på veggene hos dyrlegen og var supertålmodig!! Greit å oppleve at hun kan være det også :hoho: Vovvis har fått fjernet en vorte over øyet pluss klippet klør og pusset tannstein - vips der røyk 2000 kr :daane: På toppen av det hele var det rett før jeg ikke hadde noen hund å ta med hjem, for han sluttet å puste når han fikk oppvåkningssprøyte :overrasket: Vi brukte noe som føltes som en evighet (men sikkert bare var noen minutt) på å få ham til å puste og reagere..dyrlegen skjønte ingenting, det har jo aldri skjedd før! Men, det gikk heldigvis bra - han ligger nå her ved føttene mine og sover tungt nå, med tre sting over øyet og ser kanske kånstig ut :fnise:

Lite gull sover i vogna ute, jeg fikk verdens beste kos og et langt kyss før hun la seg nedi vogna og sa "else mamma" :rodmer: Ah, pur mammalykke :hjerte:

Jeg har en milelang to-do liste, så her kan jeg ikke sitte - men før jeg setter igang må jeg komme med en liten sånn "gjett-hva-ungen-min-kan" :sjenert: Hun kom og henta meg på kjøkkenet igår; "kom mamma, se, se" og jeg ante ugler i mosen..sist hun sa det hadde hun tegna overalt :roll: Men denne gangen var det noe litt kulere: Liten kan.............. *trommevirvel* STUPE KRÅKE :hakeslepp: Mulig det er helt normalt å gjøre når en er på hennes alder, men jeg har seriøst ikke opplevd det i min 10 årige karriere innen bhg! Det er så sinnsykt kult å se den lille stubben av en unge stupe kråke som bare det :ler: "kåka, mamma" sier hun og setter igang! Stolteste mammaen ver - det er meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Herlige Liten :rodmer:

Jeg ble også forundret da lillegutt viste oss at han kunne stupe kråke :overrasket: Trodde ikke de gjorde det i en så ung alder. Men ta deg en tur inn på avdelingen hans så får du se en gjeng som kan turne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så det er helt vanlig? Søren også, jeg som trodde ungen min var et unikum :hoho: Jaja, stolt er jeg uansett ;)

Dag 1 i langhelga vår og jeg er så til de grader l-a-t :daane: Jeg har ca en kvadruplion ting jeg kunne og burde ha gjort, men jeg vil heller ligge på sofaen og drikke kaffe og bla i glansa magasiner :sjenert: Noejeg vel gjøre, og jeg bør utnytte tida mens Liten sover......men....her sitter jeg :fnise: Hvis jeg klarer å ta over kjøkken, bad og toalett nå før hun våkner så skal jeg si meg fornøyd og heller ta resten imorgen! Noen har nemlig sagt opp vaskedama si - igjen..når du må vaske gulvene etter noen du har betalt 150 kr timen for å få rent hus, da blir jeg arg :rasende: Så..da er jeg atter en gang min egen vaskeengel!

Var i posten og hentet pakke fra Miinto nettopp, verdens søteste heldress fra Little Mountains..sånn bortsett fra at den er megastor og passer kanskje Liten til vinteren lizzm :sur: Nå inneholder den jo både ull, cashmere og angora, så den er sikkert for varm til sommeren uansett, men jeg vil bruke den på henne nåååååå :daane: Hva da mener du utålmodig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så det er helt vanlig? Søren også, jeg som trodde ungen min var et unikum :hoho: Jaja, stolt er jeg uansett ;)

S kan det ikke.. Hun ser stadig ut som hun prøver, men ender med å gå med strake bein med hendene i bakken og rompa i sky og leke apekatt istedet... Særlig populært under bleieskift. Morsomt de første par gangene, men så holder det... :rolleyes::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg tror det er mer uvanlig å kunne det for å si det sånn ;) Og det er sikkert gutta som er et år eldre enn Liten som holder på. Det er først nå etter nyttår at de har fått inn mer småtasser der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...