Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Kjære deg! :klem: Nå kjente ikke jeg deg før Liten kom til verden, men jeg vil da si at jeg synes du ler hele tiden jeg. :rodmer: Men jeg har jo forstått på det du har sagt at du på en måte har "mistet interessen" for mange av tingene som kanskje gjorde deg til deg? At Liten har tatt opp så mye tid, energi og har vært interesse nok frem til nå?

Jeg synes uansett du er et helt fantastisk menneske som jeg er blitt veldig glad i, og jeg tror ikke du kan gjøre noe feil med å ta mer hensyn til deg selv og gjøre ting som får deg til å føle deg bedre med deg selv. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:opplyser: Kom til meg og prøv deg på pole så lover jeg at du får trimmet lattermusklene, vært sosial og trent på en gang! :jepp:

Spøk til side: synes det er kjempebra at de rundt deg hjelper til når du føler det er noe du mangler. Håper slagplanen fungerer helt ypperlig!! Mange store :klemmer: sendes din vei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! :klem: Nå kjente ikke jeg deg før Liten kom til verden, men jeg vil da si at jeg synes du ler hele tiden jeg. :rodmer: Men jeg har jo forstått på det du har sagt at du på en måte har "mistet interessen" for mange av tingene som kanskje gjorde deg til deg? At Liten har tatt opp så mye tid, energi og har vært interesse nok frem til nå?

Jeg synes uansett du er et helt fantastisk menneske som jeg er blitt veldig glad i, og jeg tror ikke du kan gjøre noe feil med å ta mer hensyn til deg selv og gjøre ting som får deg til å føle deg bedre med deg selv. :kyss:

Du treffer spikeren på hodet Belle :sjenert:

Det var det jeg og bestis pratet om igår også, nå er hun der jeg har vært; livet dreier seg kun rundt de søte små :hjerte: Jeg er fortsatt der at hun er den jeg vil bruke mest av min tid på, men så ser jeg at jeg har andre behov også ;) Så idag har jeg vært på trening, og til nå bare spist ting jeg føler meg vel av å spise :hoppe: Prøve å bygge meg selv opp litt og ikke bare tenke stygge ting om meg selv og kroppen min....for jeg er ekstremt selvkritisk :sjenert:

Du er så god :hjerte: Jeg er utrolig glad i deg også :kline: Gleder meg til imorgen :hoppendeglad:

:opplyser: Kom til meg og prøv deg på pole så lover jeg at du får trimmet lattermusklene, vært sosial og trent på en gang! :jepp:

Spøk til side: synes det er kjempebra at de rundt deg hjelper til når du føler det er noe du mangler. Håper slagplanen fungerer helt ypperlig!! Mange store :klemmer: sendes din vei!!

Åh, du vet jeg har lyst!! Den dagen jeg føler meg klar for å la Liten være igjen hjemme med pappaen sin en hel helg så hiver jeg meg på første fly :ler:

Jeg har gode gode mennesker rundt meg, og det er herlig å se!! Da føler jeg meg heldig, og verdifull...det er en god følelse!!

Dagens treningsøkt er unnagjort, spin 1 med fantastisk musikk, så jeg fikk tatt meg ut skikkelig

:tommelopp: Med et gjennomsnitt på 83 % av maxpuls og 499 forbrente kalorier på 45 minutter sier jeg meg fornøyd :nigo: Jeg kjenner det spraker til i gnisten inni meg når jeg har vært på trening, så dette er sunt for Diddles` både kropp og sjel! Nyter en stille stund mens Liten sover, nydusja, i yndlingsklær fra yndlingsbutikken med en varm kopp kaffe og Tom McRae på øret :hjerte: Når skatten våkner skal vi ned til sentrum i vintersola og kikke litt :) Ha en fin lørdag dere som skulle finne på å stikke nesa innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt må jeg :strix: litt for at Bolla til Belle er på plass i vår verden :rodmer:

..og så kan jeg fortelle om kampen jeg nyss hadde med Liten om hvor hun skulle sove ikveld :hakeslepp: Vi har hatt en lang periode der hun mer eller mindre har flyttet inn i vår seng, pga utviklingssprang, krupp-anfall og nå til sist; 2 hjørnetenner igjennom på en gang! Etter inatt bestemte jeg meg for at nå må hun tilbake i sin seng, det var bare tull inatt :dry: Jeg har brukt hele dagen på å forberede henne, snakke med henne om hvor hun skal sove, byttet sengetøy og vist henne - her skal du sove inatt! Når kvelden kom og lyset ble slukket møtte jeg motstand for å si det mildt :daane: Oh My God!! Det er det verste raserianfallet jeg har opplevd hos et menneske i hele min historie :daane: Snakk om å tilte!! Etter 1 hel time med brøling (og da mener jeg BRØLING), hun slo, beit, kløyp og klorte, roet hun seg omsider og sovna helt utslitt på fanget mitt..da kom mine tårer :grine: Det var en tøff tørn, men jeg er glad jeg ikke ga meg..tør ikke tenke på hvordan det hadde blitt neste gang om jeg hadde gitt etter :haar: Der skal vi jammen få kjørt oss - hun har vilje av stål og et temperament som ikke ligner noe annet jeg har sett eller hørt om *grøss* Jeg gruer meg til hun blir 14............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jentene våre er nogenlunde like i temperament - godt å høre vi er flere!

Vi har nemlig også hatt et raserianfall av dimensjoner i dag, fordi pappaen skulle dra på innebandytrening med storebror. Hun hylskrek til hun mistet pusten, slo, kastet ting, hylte, kastet seg rundt på gulvet, sparket og ja... hørtes ganske lik ut som din ;) Når hun endelig roet seg litt på egenhånd fikk hun smokken - da la hun seg på magen min og koste i ett kvarter. Kontrastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jentene våre er nogenlunde like i temperament - godt å høre vi er flere!

Vi har nemlig også hatt et raserianfall av dimensjoner i dag, fordi pappaen skulle dra på innebandytrening med storebror. Hun hylskrek til hun mistet pusten, slo, kastet ting, hylte, kastet seg rundt på gulvet, sparket og ja... hørtes ganske lik ut som din ;) Når hun endelig roet seg litt på egenhånd fikk hun smokken - da la hun seg på magen min og koste i ett kvarter. Kontrastene.

Det gjør godt at andre forteller at de har det likt :ler: Jeg ble helt satt ut jeg!!

...og kontrastene er enorme ja! Her sovnet hun sittende på fanget mitt med kinnet sitt inntil mitt og en hånd på det andre kinnet mitt :rodmer: Stakkar Liten, for en vond måte å avslutte kvelden på :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de er jo det...men vi trenger å være litt kjærester innimellom all snottetørking, klossebygging, bleieskift, raserianfall, evighets-legging og evinnelige oppvåkninger :sjenert: Jeg gleder meg til begge hjørnetennene er helt gjennom og hun kanskje får puste gjennom nesa igjen..sånn at hun s-o-v-e-r litt :daane: Hun er trøtt og SINT :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag kveld, og jeg føler jeg har holdt på med legging siden klokka 18 :natti: Liten sovnet SÅ fint, litt FOR fint faktisk - jeg ante ugler i mosen :dry: ..hvilket stemte: klokka 19 var trollet våkent! Dette er Liten --> :rasende: ...og dette er meg --> :haar: Hun fikk ikke puste what so ever gjennom nesa, prøvde virkelig å sove stakkar men fikk det ikke til...så etter 3 omganger saltvann og nesesuger ga jeg opp og hun fikk komme inn til oss andre i stua litt! Sint som et lite lemen, veldig hyggelig :tunge1: Etter et forsøk på et hyggelig kveldsmåltid (:lol:) litt bygging med ny Duplo og en bleie fikk jeg henne i seng - og klokka 21.50 var det stille :hoppe: Inne i stua sitter Storesøster og spiller data :roll: Hun er i seng nå da, kjære er inne og sier godnatt, hans tur å følge henne i seng :) Kanskje kanskje vi får litt tid sammen ikveld? Det er lov å håpe at Liten ikke våkner klokka 23 som hun har gjort, på minuttet, de siste 3 ukene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...