Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2013 #1741 Del Skrevet 11. januar 2013 Vi skal på bonustur til Italia med jobben i mai vi... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. januar 2013 #1742 Del Skrevet 16. januar 2013 Du... hadde du oppskrift på heklede babybooties? På norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 16. januar 2013 #1743 Del Skrevet 16. januar 2013 Du... hadde du oppskrift på heklede babybooties? På norsk? Ååå...de er så fine. Det lagde jeg til en venninne sin jente og kommer til å lage til min baby også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. januar 2013 #1744 Del Skrevet 16. januar 2013 Ååå...de er så fine. Det lagde jeg til en venninne sin jente og kommer til å lage til min baby også. Ja, her skal min mamma produsere har jeg bestemt Kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #1745 Del Skrevet 16. januar 2013 joda, det har jeg Men du skjønner det at scanneren min streika, og så glemte jeg det ut......skal få ordnet det snarest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2013 #1746 Del Skrevet 16. januar 2013 Diddlidooo diddledeeei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. januar 2013 #1747 Del Skrevet 16. januar 2013 joda, det har jeg Men du skjønner det at scanneren min streika, og så glemte jeg det ut......skal få ordnet det snarest!!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #1748 Del Skrevet 16. januar 2013 Diddlidooo diddledeeei.... Jeg er her Bare litt vinterslapp? Vet ikke Tungt å komme igang med det meste etter fri flyt over lenger tid; snopestopp, trening, kg - u name it...Men jeg skal ta meg isammen altså - på alle områder!! Dagene går sin vante gang, 3 travle dager på jobb etterfulgt av 4 herlige dager hjemme Ukene flyr!! Liten er høyt og lavt og skravler hele tida, det er ikke stille eller hvilepuls noen gang utenom når hun sover Måtte tida gå saaaakte nå, 1 1/2 år må jo være den beste alderen!! Det siste nye er å "ta" nesen min og liksom-spise den Festlig liten snupp! Altså, det er ikke bare glansbilde de dagene vi er hjemme, det er endel selvstendighet i jenta vår ...så noen kamper blir det, men de dagene vi er hjemme har vi ihvertfall tid til å møte henne på en litt bedre måte når det er noe hun vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2013 #1749 Del Skrevet 16. januar 2013 Skjønner hva du mener, S er også utrolig kul for tida! Men samtidig har vi vel egentlig ønska å fryse tida tidligere også, og hvis vi hadde gjort det, hadde vi jo gått glipp av alt det kule de gjør nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 16. januar 2013 #1750 Del Skrevet 16. januar 2013 De blir enda kulere når de er 2 1/2 Eller, de er kjekke uansett alder synes jeg, men det blir kjekkere og kjekkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #1751 Del Skrevet 18. januar 2013 Kikker innom for å si god helg! Tar det litt på forskudd i dag, det gjenstår jo tross alt noen arbeidstimer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #1752 Del Skrevet 18. januar 2013 Takk Nef ...for noen av oss startet helga onsdag ettermiddag En urolig natt, Liten har fått falsk krupp ergo lite søvn på både mor og barn Ringte til legen for å høre hva jeg skulle gi henne, har både flytende ventolin, efedrin og flutide + ventoline i inhalator-form...regnet jo med hva slags svar jeg fikk; inhalator *bah* Siden jeg har en unge som får helt pænik bare hun ser inhalatoren så kan dere jo tenke dere hvordan formiddagen har vært til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 18. januar 2013 #1753 Del Skrevet 18. januar 2013 Huff, stakkar liten! Ja, inhalator er jo det beste. Her måtte vi være en som holdt og en som brukte inhalatoren i begynnelsen, men etter noen måneder så ble det bedre God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2013 #1754 Del Skrevet 18. januar 2013 Huffda, er inhalator så skummelt altså?? Jeg var større da jeg begynte, så hadde nok litt mer forståelse av hensikten med opplegget... Håper det går bra med både Liten og mammaen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #1755 Del Skrevet 18. januar 2013 Men hun puster jo ikke inn engång Hun skriker bare og blir blå (!!) i ansiktet....nei vet du hva, jeg gir flytende Ventolin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. januar 2013 #1756 Del Skrevet 18. januar 2013 Huff, stakkar Liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #1757 Del Skrevet 18. januar 2013 Det var jo "ventet", at hun skulle få krupp altså..jeg var rimelig hardt ramma selv som liten, og begge de to andre kidsa her har hatt det - Storesøster har fortsatt et snev av det på vinterstid faktisk Det har vært en laaaang dag, som startet kl 05.15 kun 50 minutters hvil (mot 2-3 timer til vanlig) og så var det ikke natt før NÅ Kom Liten, nå skal du få sove! Der det lille trollet ser meg rett inn i øynene og svarer NEI med den lille hese stemmen sin, og bygger videre med klossene sine Sånn ellers har vi kost oss på besøk hos bestis og twinsa, det var en etterlengta ettermiddag!!!! De er så skjønne, både mor og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. januar 2013 #1758 Del Skrevet 18. januar 2013 De er fine, da - med de sterke meningene sine N satt og spiste frukt mens hun så på barne-tv tidligere i uka. Jeg spurte henne pent - "N, kan mamma få smake litt?" "Nei!" "Kan ikke mamma få en liten bit da, vi må dele med hverandre vettu?" "Nei!" - var igjen beskjeden, mens hun ikke engang tittet på meg - bare fortsatte å gumle i seg (heldigvis kom det da en fantastisk fireåring bort, og sa "du kan få smake her mamma - hvilken vil du ha?" Det blir folk av de etterhvert ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #1759 Del Skrevet 19. januar 2013 Først meg selv, så meg selv og så er det jammen meg selv igjen Min lille skatt er så absolutt der for tida, selv om innimellom er hun verdens beste på å dele - nesten litt for god, siden hun ikke tar nei for et svar "Nei takk Liten, mamma liker ikke rosiner.." der hun prøver å trykke rosinen inn i munnen min med makt, og når ikke det går putter hun den inn under leppa mi eller inn i nesen eller øret Vil du ikke så skal du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #1760 Del Skrevet 19. januar 2013 ...når det er sagt har jeg lagt en slagplan sammen med mannen og bestis for hvordan jeg skal "bli meg selv" igjen..Jeg føler jeg har mistetnoe av meg etter jeg gikk gravid og fikk Liten..jeg har rett og slett glemt å ha det gøy og tenke på meg selv Du ler nesten aldri lenger sier de rundt meg...det må vi gjøre noe med! Så da er planen klekket ut, og trinn èn er; egentid i form av trening og solarium Hvis jeg er "flink jente" ( mannen sine ord!) og trener 2-3 ganger i uka + tar solarium frem til påske, så skal jeg få gavekort på spabehandling i påskeferien Det var gulerota si det!!! Trinn to er å være mer sosial, både alene sammen med venninner og jeg og mannen sammen med vennepar. Dette innebærer ting som kino, ut og spise, dele en flaske vin en fredagskveld med noen som får meg til å le osv...Dette må jo bli bra? Vinnvinn for både meg, kjære og vennene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå