Gjest pysepusen Skrevet 1. januar 2013 #1721 Del Skrevet 1. januar 2013 Nå har vi *bank i bordet* aldri hatt natterangling, men jeg sover gjerne til halv ti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2013 #1722 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #1723 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som kan anbefale et godt renseprodukt for ansikt? Jeg har i utgangspunktet veldig fin hud (høres teit ut I know ) med sjelden og aldri uren hud!! Men har litt trøbbel nå på vinterstid med eksem (har seborreisk eksem i ansikt og hodebunn..ser ut som kviser, men tørker ut og flasser etter noen dager..i hodet blir det store skorper som klør noe helt for j%#&ig) og skulle gjerne hatt klørne i et heeelt fantastisk renseprodukt - helst uten for mye parfyme! Føler jeg har prøvd "det meste", men har garantert gått glipp av ett eller annet Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. januar 2013 #1724 Del Skrevet 5. januar 2013 Ole Henriksen er min favoritt. Men mistenker nok at det er endel parfyme i den, ja.. så vet ikke hvor relevant den er for deg. Men det er jo ulike serier å velge i, så kan jo være at noen av de er "snillere" med parfymen enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #1725 Del Skrevet 6. januar 2013 Ser jeg har blitt anbefalt den serien på FB også, men det er endel parfyme i den ja, så jeg tør ikke helt...vurderer Md Formulations, og også Vitus apotek sin REN-serie..prismessig er jeg ikke i tvil om hva jeg bør velge men jeg får sjekke om Md har startkit sånn som REN har, så kan jeg teste ut begge deler før jeg bestemmer meg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #1726 Del Skrevet 6. januar 2013 Md Formulations startkit er bestilt Gleder meg til å prøve!! Skal sjekke ut REN serien også, ooog Biotherm - så nå bør huden min bli dødsbra Nytt år og nye muligheter på alle fronter - også på denne: Jeg er rimelig forbanna på meg selv over hvor lat jeg er.......noe som viser igjen!! Så jeg må jo bare begynne - denne jenta skal ikke reise til Italia i sommer med for mange kilo Som en start har jeg sagt ja til å være med i Mazzi`s snope-utfordring, dvs null snop unntatt litt på lørdagen - det skal jeg klare! I tillegg har jeg utfordret meg selv til å trene 3 ganger i uka, pluss begynne å gå tur i tiden Liten hviler de dagene vi har fri De er etter hun begynte å sove mens vogna sto i ro at ekstrakiloene kom.......Så da får vi se..må få klørne i pulsklokka mi igjen også Den lånte jeg vekk til ei venninne som trengte motivasjon, hun skulle begynne å jogge - men sitter fortsatt i sofaen 6 mnd senere Jeg trenger den ikke til trening, for der har jeg eget belte, men når jeg skal gå tur her hjemme er det greit å sjekke pulsen og kaloriforbruk, for å gi meg selv et ekstra dytt! Skritt-telleren skal også tilbake på hofta på mandag, nå skal jeg overvåke meg selv konstant til jeg ser 0 bak 6 tallet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #1727 Del Skrevet 6. januar 2013 Trening uke 2 Starter - klok av skade - rolig denne gangen Har SÅ lyst å prøve catslide, nytt på treningssenteret nå fra nyttår, men vet ikke om jeg tør nå når jeg kjenner det stikker i både skulder og albue Jeg må prate litt med PT tror jeg, og høre hva han sier..Men altså, sånn ser første treningsuke i det nye året ut Tirsdag: Spinn 1 Torsdag: Stram opp Lørdag: O2 Krønsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2013 #1728 Del Skrevet 6. januar 2013 Kanskje vi må motivere hverandre litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 6. januar 2013 #1729 Del Skrevet 6. januar 2013 You can do it! Her er jeg på verdens beste slankekur nok en gang! Lenge siden jeg har veid så lite som jeg gjør nå - og sett på slank ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2013 #1730 Del Skrevet 7. januar 2013 Du er flink! Og bare VENT til jeg er treningsklar igjen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1731 Del Skrevet 7. januar 2013 Haha, graviditeten gjorde ikke MEG tynn ihvertfall ..ikke amming i 18 mnd heller for den del Menmen... Sommerens ferietur er i boks Vi skal hit med Liten og Storesøster i 1 uke, så kommer Eldstemann og er med oss 1 uke her (på vingården vi var på bryllupsreise) før vi avslutter med byferie i 2 dager i en suite på dette hotellet Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. januar 2013 #1732 Del Skrevet 7. januar 2013 OH LORD!! Så fine steder!! Kan jeg får være med?? Vi var i nærheten av første reisemålet deres en oval uke da mini var 6 mnd. Herreguuuud så deilig det er der!! Jeg er litt misunnelig.. (jeg skal nok vralte rundt i store slippers med hobbitføtter og teltkjole til sommern Glamååår! ) Skjønner GODT at du gleder deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #1733 Del Skrevet 7. januar 2013 Åh, nå gleder jeg meg ENDA mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2013 #1734 Del Skrevet 8. januar 2013 For en ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. januar 2013 #1735 Del Skrevet 8. januar 2013 Åhhh, misunnelig!! Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2013 #1736 Del Skrevet 8. januar 2013 OMG, for en ferie! Sååå misunnelig kjenner jeg. Og dette motbeviser jo bare mannens teori om at man ikke er nødt til å reise på typiske sydenferier så snart man får barn. (Ikke noen fan av charter med andre ord... ) Hvordan kommer dere dere rundt? Leie bil? Tog? Skal jammen meg bokmerke de sidene og vise til mannen altså. Kan jeg spør sånn ca hvor mye dere måtte ut med for alt dette? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #1737 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Det kommer jo helt an på hva man ønsker at barna skal oppleve...og hva man har råd til ikke minst!! Men det trenger ikke å bli dyrt å reise utenom charter...Vi er litt opptatt av at de skal få med seg litt mer enn bassengkanten når vi først er ute og reiser Nå prøvde vi jo det i fjor, Blue Village..eller Bamsehelvete som kjære så fint kaller det og fant ut det er ikkeno`for oss.. Hvis vi hadde holdt oss på den første plassen i 2 uker hadde det ikke kostet oss 30.000 kr engang med flybilletter og leilighet med 2 soverom!! Tilsammen kommer det hele vel på rett under 40.000 kr, uten mat da..Men mat trenger ikke bli grisedyrt, vi har jo valgt leiligheter med kjøkken og kan lage mye selv Flybillettene t/r kommer på 14.000 med 20 kg bagasje på oss voksne og 15 kg på kidsa..(Hos Ryanair må en jo betale blodpris for bagasje ) Vi flyr direkte til Pisa, plukker opp leiebil der og har den hele ferien I Italia er jo også tog et genialt fremkomstmiddel, men kanskje ikke med 2 små Rundt 4-5000 kr for en såpass stor bil som vi må ha for å få plass til bagasje og ungene Den første uka koster leiligheten 5800 kr, så kommer uke nr 2 på 10800 kr og de siste dagene i suite koster 3500 kr Så alt i alt en billigere tur faktisk enn de 2 ukene vi hadde på All Inclusive på Rhodos i fjor Endret 8. januar 2013 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2013 #1738 Del Skrevet 8. januar 2013 Det var jo ikke så ille det da! Vi kommer nok til å merke det på lommeboken uansett nå når vi reiser etter at A blir 2 og må ha eget flysete. Før det har det liksom vært så enkelt å bare drasse henne med over alt. Tror jeg kommer til å savne storbyferiene våre altså...vi får ta dem alene da, når vi er klar for det. Men nei, man trenger ikke chartertur når man har barn. Tror bare han tenker at det er mer pes å styre og stelle selv enn å bare bestille en ferdig tur. Men jeg LIKER jo å styre og stelle med bestillinger og sånn. Jaja, jeg har uansett sagt at det er uaktuelt for oss å reise midt i høysesongen igjen, jeg koser meg rett og slett ikke når det er så varmt. Så her blir det Frankrike i sommer (til venner og kjente) og ett eller annet sted i septemberisj tror jeg. Og så USA i mai-isj 2014 da, om barnehageplanene går som vi vil. Og det er ihvertfall IKKE en sydenferie. Mohahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. januar 2013 #1739 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Da gjør dere akkurat det vi gjorde Fly til Pisa, leiebil, en uke ved Lucca, en natt i en middelalderby, og så to dager i Roma og fly hjem derfra. Kun bosted første uka samt fly opp og ned, og bil var booket på forhånd, resten fant vi ut der nede! Og det funket superbra! Jeg anbefaler GPS på det aller sterkeste.. Gjerne en "norsk" med gode kart over Italia. Det gjorde ferien vår til himmelen og ikke helvete Deilig å frese rundt akkurat dit vi ville, når vi ville Endret 8. januar 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. januar 2013 #1740 Del Skrevet 8. januar 2013 Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå