Gjest pysepusen Skrevet 27. november 2012 #1681 Del Skrevet 27. november 2012 Håper Liten er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. desember 2012 #1682 Del Skrevet 4. desember 2012 hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #1683 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei vennen Det går fint med oss, bare så travelt Skriving her inne har blitt skikkelig nedprioritert, noe som egentlig er litt synd, for da blir det ikke til at jeg skriver ned alt det nye i Liten sin verden....Jeg er innom og leser hos dere som har dagbøker her da, og skal nok komme sterkere tilbake når jeg føler jeg har hodet over vannskorpa - dvs det blir nok etter jul Jeg er en av de som har ca alt igjen enda, verken julekort, gaver eller kaker er på plass, og nå er det under 3 uker til jul!!!! OMG!!! Mulig det er på tide å få ræva i gir!!! Foreldrene mine ser ut til å ha funnet ut av det denne gangen også *puh* og jula er redda...julestemningen sniker seg innpå igjen, og spesielt nå når det er snø og bitende kaldt På jobb disse dagene har vi hatt skikkelig gammeldagse juleforberedelser; der vi har laget julelenker av avispapir, og hjemmelaga leverpostei og persesylte (hodesylte) DE deiiiilige luktene ...og humor å se den skrekkblanda fryden i ansiktene til 5 åringene når vi drar et halvt grisehode frem fra handleposene Dette glemmer de nok aldri! Opplevelser Liten er en ordentlig skatt Prater og ler når hun er glad (ofte!!), freser og spytter når hun er noe så inni hampen sint (skjer også ofte!!) , og danser tåspissdans bortetter gulvene etter musikken ingen andre hører men som spilles inni hjertet hennes Sto og såg på henne fra utsiden av bhg i forgårs, jeg ble helt rørt...der hun danset bortetter gulvet på bare tær, lo mot de andre barna og var borte og fikk en kos av en av de magiske omsorgspersonene som jobber der Vi er jammen heldige!! Ei frisk, sprelsk, temperamentsfull lita snelle, proppfull av sjarm - for en førstepremie!!! De siste ukene har mye skjedd på utviklingsfronten! Merker hun har bikket 18 mnd og tatt et jafs både i størrelse, språk og personlighetsutvikling Hun nynner melodien til Mikkel Rev og synger deler av Bæ bæ lille lam, hun peker og sier navn på alle kroppsdeler; øre, øye, munn, nese, panne, hår, hånd, fot, mage, navle - og sist men ikke minst; tiss og rumpe Hun forstår så utrolig mye; hvis jeg f.eks ber henne finne hårstrikken så henter hun den, eller jeg ber henne sette koppen på bordet så gjør hun det - og ikveld når hun ikke ville sitte i ro når vi skulle lese, ga jeg henne valget om å lese eller legge seg i senga...da kikket hun alvorlig på meg, tenkte seg om litt før hun nikket og sa "lesa" og krøyp oppi fanget mitt igjen Herlig alder! Hva jeg ønsker meg til jul? Tidsmaskin....sånn at jeg kan reise tilbake og samle flere minneskatter når jeg trenger de Vil dele denne videoen med dere: Noen sier dette er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. desember 2012 #1684 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) :grine: Nå sitter jeg faktisk her, sånn. <--- Og jeg griner aldri av sånne ting. Hormonell, ja. Og så er jeg så takknemlig for at jeg ikke er alene om å tenke sånn, og om å gjøre sånn. Bare nå i kveld tok jeg A opp i armene mine og vi satt og koste inne på rommet hennes lenge før hun ble døsig i armene mine. Endret 5. desember 2012 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #1685 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er ikke gravid, men jeg hulka høyt!! Det er så utrolig viktig å ta vare på de små øyeblikkene i mørket med en varm liten kropp tett tett inntil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2012 #1686 Del Skrevet 5. desember 2012 Enig med deg i at tidsmaskin hadde vært topp. Særlig fordi jeg da kunne spolt forbi begynnende trassalder og en stadig sterkere vilje, og bare kost meg med de maaaange fine og morsomme og herlige og forbløffende stundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. desember 2012 #1687 Del Skrevet 5. desember 2012 Og jeg lå lenge med en liten skatt i armene mine som strøyk meg på håret og sa "mamma min" Herregud, de kan det med å sjarmere oss rett i senk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #1688 Del Skrevet 5. desember 2012 ...og godt er det, så har de litt å gå på de dagene de oppfører seg som små byttinger Som Liten gjorde idag...tror hun straffa meg for å hente henne seint i bhg...onsdag = seinvakt- noe som betyr koselig morgen med god tid og not so much kos på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. desember 2012 #1689 Del Skrevet 6. desember 2012 Det høres ut som om dagene er fine selv om de er veldig travle da, og det er jo det viktigste! Og så må jeg si meg enig med Liten i at det å lese er viktigere enn å legge seg, gode vaner starter tidlig! Ha en flott adventsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #1690 Del Skrevet 9. desember 2012 Jula nærmer seg med stormskritt og svigermor truer med å ta livet sitt Gledelig jul Jeg er dritt lei dette her!! Desember kan bare forsvinne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2012 #1691 Del Skrevet 9. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. desember 2012 #1692 Del Skrevet 9. desember 2012 Huffda, har hun begynt igjen? Kan de ikke ta henne inn og ha henne der i jula så dere får litt fred? Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2012 #1693 Del Skrevet 10. desember 2012 Alt som det pleier da med andre ord... Får håpe det ordner seg relativt kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #1694 Del Skrevet 10. desember 2012 Ja ingen jul uten God damn så lei vi er....men nå er hun innlagt, nå ikveld...Det er stygt å si det, men det er en ren skjær lettelse Så får vi se da, hvor lenge de har henne inne denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2012 #1695 Del Skrevet 10. desember 2012 Håper det er minst fire uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. desember 2012 #1696 Del Skrevet 10. desember 2012 Håper de har henne inne til januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #1697 Del Skrevet 10. desember 2012 Tenkte mer for alltid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 10. desember 2012 #1698 Del Skrevet 10. desember 2012 Det forstår jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. desember 2012 #1699 Del Skrevet 11. desember 2012 Jeg kan godt stemme på for alltid for deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #1700 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg kan godt stemme på for alltid for deg altså! Sier takk for det, men det hjalp ikke videre mye Hun ble utskrevet etter 3 dager, fordi hun var ..hold dere fast..FOR FRISK til å være der Det er jo forståelig, hun trua jo "bare" med å ta livet av seg såeh...kanskje hun hadde fått være der hvis hun faktisk hadde tatt livet av seg?! Eller, nei - det hadde hun jo ikke Hvis hun hadde prøvd da, da hadde hun kanskje fått blitt Jaja, sånn er det nå bare; ikke forvent så mye hjelp hvis dere en gang skulle "møte veggen" - psykisk helsevern i Norge suger! Når det er sagt så er kjøleskapsforholdet svigermor har til meg muligens blitt litt bedre..hun ringte ihvertfall til meg idag - for første gang på...jeg aner ikke - for å gi meg en oppskrift på havrekjeks jeg ba om! Jeg :daaner: nesten når jeg såg navnet hennes på mobilen min, det skjer jo lizzm aldri!! Så - det var status ang. svigermor... Status ang. Liten er at hun er syk...det går omgangssyke i ca alle bhg, og vi har til nå sluppet billig unna - til tross for at jeg har - unnskyld, jeg vet dette blir too much, men jeg mååå bare () tørket x antall diarèrumper og vasket oppkast i ukesvis på jobb! Men, så fikk vi lapp om at det var igang i bhg til Liten også, og nest siste dagen før juleferien fikk vi en tidlig julegave Så de siste dagene har min lille skatt vært min lille slappe skatt, sovnet på mammaen sin eller ligget i saccosekken med tutt og kos og sett på 1305 episoder av Fantorangen Idag måtte jeg ringe legen, for hun kastet opp i tillegg til Hiroshimableier, og virket sløv..fikk ikke i henne noe å drikke og hun hadde tørr bleie idagmorges Jeg fikk råd om å gi henne næringsrik drikke (farris/eplemost eller gem) på skje hvert 5. minutt i et par timer, og jammen kom hun seg såpass at vi slipper sykehusinnleggelse foreløpig...hun spiste tilogmed en smoothie! Men den kom ut igjen da...nesten med en gang, så der rakk nok ikke kroppen å suge ut så mye næring.. Dette passa jo kjempebra, siden jeg langtfra er ferdig med verken gaver, baking, innpakking eller vasking Vi kommer nok i mål i år også, hvis jeg bare lar være å sove frem til jul Jeij for desember 2012 - måtte du vare evig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå