Diddles Skrevet 8. november 2012 Forfatter #1661 Del Skrevet 8. november 2012 Oi, så flink du er å trene! Jeg er imponert! Hm... tilbud, sa du? På ren ull også eller? 30 % avslag på all Vossatassar ull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. november 2012 #1662 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er jo egentlig glad i å trene, det har bare vært så vanskelig å komme igang igjen Men nå føler jeg meg på god vei til å gli inn i gamle gode vaner Ingen spesielle planer for helga, sånn bortsett fra at det er farsdag på søndag...men lørdag er vi ledige! Tror jeg Har dere planleggingsdag på mandag? Det har ikke vi...søren og!! Det er de første par ukene som er vanskelige. Vi kan godt finne på noe på lørdag! Egentlig akkurat det samme for meg hva vi finner på, jeg kjenner bare at jeg er nødt til å finne på NOE. Blir så lei av å være hjemme alene bare vi to, det har vi nok av i ukedagene liksom. Planleggingsdag ja, så vi får en skikkelig god langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2012 Forfatter #1663 Del Skrevet 10. november 2012 Vi spiser frokost og koser oss, Liten prater i vei, peker på bilder og sier "mamma", "pappa" og "gakkgakk" (bryllupsbildene og et bilde av pingviner ) Hun har 2 halve skiver med leverpostei, en yogurt og 5 bringebær på tallerkenen sin - noe som ble et himla søl etterhvert! Jeg sier "Liten, kan du spise fint? Det blir bare gris når du gjør sånn" Liten svarer: *grisen sin lyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2012 Forfatter #1664 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Ellers; Liten er jammen ikke så liten lenger Hun er nå på god vei inn i str 86, og idag når hun gikk på vekta ( et must hver morgen..lurer på hvor hun har lært det...*busted* ) var hun faktisk hele 9,2 kg Hun har en haug med ord nå i tillegg til språket hennes; ja, nei, mamma, pappa, dadda, hunden sitt navn, takktakk, æ-go (værsegod), kyss, tutti (tutt), puppa (jupp, det er fortsatt pupp her i gården...), beia (bleie) sova, bass (bamse), sjeva (brødskive), namnam, sess (kjeks) kaka, na-aaan (banan) bøtta, sosei (leverpostei) tyste (tørst), meil (melk), hua (lue), goo (sko) akka (jakke), ute, inne, hun lager bil-lyd så fort vi nevner å kjøre, bæ, mu (type ku, blanding av ordet og lyden ), ihih (hest), vovva (hund), pus, grisen sin lyd, hei/ heia, tittei, bøøø (med skummel stemme ), Ada (venninna i bhg ), tante, gakkgakk (pingvin), pippa (fugl sånn generelt) tiss (sier fra, tar seg til bleia, ser bekymra ut og sier tiss når hun tisser ) i tillegg skjønner hun så ufattelig mye!!! Hun dingler med armene hele tida, så sant hun ikke tar de bak på ryggen da mens hun går og skremmer meg når hun våkner fra hvilen sin, gjemmer ansiktet i hendene når jeg kikker nedi vogna og sier BØØ med skummel stemme Hun vet hvor øyne, nese, munn, ører, panne og håret er, synger melodien på Bæ bæ lille lam og So ro lillemann, gir hunden mat; setter skåla med maten oppi på rett plass og stryker på han når han begynner å spise Hvis han ikke spiser med en gang peker hun på ham, sier navnet hans og peker på maten mens hun lager klagelyd..som om hun sier "nå må du spise, jeg har jo funnet mat til deg" Hun blåser på alle sin middag, deler mat med alle - tilogmed seg selv når hun ser seg på bilder/ film på telefonen! Vi må blåse på hvis hun har fått aldri så lite vondt (aner jeg en aldri så liten dramaqueen??) og hun hermer etter kjære når han hoster eller snorker, og etter hvordan gjestene våre sitter i sofaen Igår satte hun seg ved siden av sjefen min med beina i kryss og laget "rolpefjes" Hun er rasende festlig, og fantastisk nydelig!! Jeg skulle ønske jeg kunne fryse tida!! Endret 10. november 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2012 #1665 Del Skrevet 10. november 2012 Akkurat denne tiden er så utrolig fantastisk! Skulle virkelig ønske at den ikke plutselig var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. november 2012 Forfatter #1666 Del Skrevet 10. november 2012 ...og jeg vil ha en til...! Det er så trist at jeg ikke skal få oppleve dette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2012 #1667 Del Skrevet 10. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. november 2012 #1668 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. november 2012 Forfatter #1669 Del Skrevet 22. november 2012 Her er det bare peachy Veldig veldig fin dag idag!! Sov lenge-isj, til halv 8 ihvertfall - måtte det vare evig at hun har begynt å sove lenger om morgenen , hadde en laaang frokost der Liten viste sitt nye kunststykke; drikke av vanlig kopp (nesten) uten å søle så koselig besøk av bestis mens Liten hvilte i vogna før vi gikk en tur med vovvis Så rundet vi ettermiddagen av med et besøk til badehallen, fordi Liten fikk raserianfall når vi gikk tur med vovvis og hun ikke fikk bade i dammen vi gikk forbi "Bada" hyyylte hun Så da gjorde vi det da, spiste litt, pakket det vi trengte og kjørte innover Var litt spent på hele greia, Rhodos og badenekt-baby friskt i minne..men hun eeeelsket det Hylte og skrattlo, sånn at alle andre som var der kom for å se Hun virket superlykkelig, kyssa og klemte meg og sa "mamma" med verdens søteste lille stemme om og om igjen Det skal gjentas snart!! Hun som virka livredd vann på Rhodos, dyppa nå hele ansiktet nedi vannet, plaska som en gal, "svømte" og ville hoppe fra kanten () fordi det gjorde en annen liten gutt! Hun kan ikke hoppe altså, men vi lot som Så etter 40 minutter i bassenget tutlet vi oss utav, fikk dusja og stelt oss før hun spiste kveldsmat på kafeen der En stk trøøøøtt snupp sovna fint i senga med en gang vi kom hjem - så nå er kvelden miiiin Kjære er i Stavanger, jeg skal kjøpe julegaver på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2012 Forfatter #1670 Del Skrevet 24. november 2012 Foreldrene mine krangler og sier de skal gå fra hverandre - jeg vil ikke vite Fin timing - rett før jul, så blir det ingen god jul i år heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2012 #1671 Del Skrevet 24. november 2012 Nei og nei og nei. Gi beskjed om du trenger å lufte ut litt, med Litrn og A eller uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2012 Forfatter #1672 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg er bare så uendelig lei meg Nå har jeg ikke pratet med mamma selv, jeg har kun fått "referat" fra søs...men mamma hadde sagt at nå var grensa nådd Egentlig pga en såkalt bagatell, men det kalles vel dråpen som får det til å flyte over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2012 #1673 Del Skrevet 24. november 2012 Det forstår jeg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. november 2012 Forfatter #1674 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg skulle jo si takk, tusen takk for at du stiller opp Jeg er så glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2012 #1675 Del Skrevet 24. november 2012 Oi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. november 2012 #1676 Del Skrevet 24. november 2012 Å nei, så trist Håper de finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. november 2012 #1677 Del Skrevet 25. november 2012 Ånei! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. november 2012 #1678 Del Skrevet 25. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. november 2012 Forfatter #1679 Del Skrevet 26. november 2012 Takk for klemmer jenter Hjemme idag med superforkjøla Liten, hjelpes for en aggressiv basselusk Hun er så tett stakkar, har knapt sovet siden natt til lørdag Jeg klarer meg sånn noenlunde på mengder med kaffe og sjokolade, mens Liten bare er sint, sutrete og trøtt..forståelig nok Ikke får jeg noe særlig mat i henne heller, sikkert fordi hun er så tett, da blir jo matlysten laber! Å som jeg skulle ønske jeg hadde melk enda...var så mye lettere for mammhjertet når jeg visste hun iallefall kunne få melk av meg, når hun spiste lite Men det lille som er kan vel knapt kalles melk... Ellers har helga vært så som så, mye pga dette med foreldrene mine..julestemningen som begynte å melde seg er som blåst bort Den kommer vel igjen, og jul blir det nå uansett! Jeg er en av de som "sparer" alt til desember; julegaver, julebakst, you name it..julekaker er best når de er ferske, ikke når de har ligget i en boks i ukesvis Så de siste 2 ukene før jul går det for seg her i heimen, blir vel likt i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 26. november 2012 #1680 Del Skrevet 26. november 2012 Så vondt å høre om foreldrene dine. Håper det går bra med deg oppi alt dette Jul ja....er det jul snart? Jeg har ikke tid og i alle fall ikke energi til å tenke på at det snart er jul. Julegavene har jeg ikke tenkt på enda, så jeg tror det blir ganske hektisk hos oss også i år, men det går seg vel til God bedring til vesle snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå