Diddles Skrevet 1. november 2012 Forfatter #1641 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Søk på Nü by Staff, og trykk på kolleksjon/ lookbook så finner du stilen De har så sykt mye kult!!! Endret 1. november 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. november 2012 #1642 Del Skrevet 1. november 2012 Åh! Det var det mye fint!! Jeg elsker sotede øyne og kler meg veldig ofte i mørkt tøy (les sort'ish..) siden jeg er så (kjempe)lys i håret. Litt rocka glam liksom. Ikke til daglig da.. Da er jeg normal/kjedelig (dog ofte sort.. comes with the trade ) (Jeg har fått (ordspill og) parantessyken tydeligvis... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. november 2012 Forfatter #1643 Del Skrevet 1. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. november 2012 #1644 Del Skrevet 2. november 2012 Det antrekket virker bare SÅ deg. Du kommer sikkert til å se helt smashing ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. november 2012 #1645 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg stemmer også for bilde på PM når hele antrekket er i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. november 2012 Forfatter #1646 Del Skrevet 2. november 2012 Fredagsspinning Tralalalalaaaa, jeg føler meg så flink Nå er det tid for en dusj før Chicken Tandoori (jadajada, Torovarianten ) Norske Talenter og sofaliv Imorgen skal jeg ned på Nü by Staff og prøve julebordantrekket mitt igjen sammen med han som skal betale for det a.k.a my beloved husband Kansje han kan ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. november 2012 Forfatter #1647 Del Skrevet 3. november 2012 Julebordantrekket er i hus ...og det ble enda litt dyrere enn utgangspunktet Flaks for meg at jeg har den besteste snilleste mannen i verden - han fortjener en veldig naken Diddles i retur for dette her altså Outfit-bilde skal jeg prøve å få tatt litt senere, når jentene er i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. november 2012 #1648 Del Skrevet 3. november 2012 Må få se outfit bilde ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. november 2012 #1649 Del Skrevet 3. november 2012 Haha, da vet vi hva du gjør i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. november 2012 Forfatter #1650 Del Skrevet 3. november 2012 Ja det skulle jeg ønske, men han skal spille på dansen etter lokalrevyen, og jeg er hjemme med 3 jenter og "tanta" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2012 #1651 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Grattis med nytt julebordsantrekk! Håper forresten du har tenkt å bruke det mer enn den ene gangen..? Endret 4. november 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. november 2012 Forfatter #1652 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hehe, joda, det kan brukes flere ganger, både sammen og hver del for seg Klarte ikke å ta noe bra bilde selv igår, men kanskje jeg klarer å finne linkene til hvert enkelt plagg Skal vi se... Kjolen - bare min er i svart Underkjolen (brukes over kjolen ) Beltet - dekker over linningen på underskjørtet Pulsvarmere Hals/ krage (det er knapper framme) - ikke det beste bildet kanskje men... Endret 4. november 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. november 2012 #1653 Del Skrevet 5. november 2012 Du kommer til å se dødsfin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2012 #1654 Del Skrevet 5. november 2012 Skal sei! Kjempestilig! Fant du på dette selv, eller var det en kreativ sjel i butikken som hjalp deg? Jeg hadde nok aldri tenkt på å ha underskjørtet utenpå kjolen, nemlig.. Men på den annen side har jeg bare brukt underskjørt på bryllupsdagen, og da hadde det sett en smule rart ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. november 2012 Forfatter #1655 Del Skrevet 5. november 2012 Fikk nok litt hjelp du Jeg hadde nok heller ikke komt på å ta underskjørtet utenpå kjolen, men kult ble det ser for meg brudekjole med underskjørtet utenpå Baaah, jeg er så agressiv ikveld, og har ikke lyst å gå på trening selv om jeg vet det er det jeg trenger for å bli snill igjen Ble litt for mye her med Storesøster som hadde brukt hele ettermiddagen foran tv istedet for å gjøre lekser (noe som kommer frem klokka 19, etter endt svømmetrening ) kombinert med Liten som er trøtt som en dupp og blir lagt klokka 18, men bruker 1 1/2 time på å sovne Hva er vitsen lizzm?! Hun får seriøst altfor lite søvn for tida De vil ikke legge henne 2 ganger i bhg, noe som resulterer i overtrøtt unge som igjen resulterer i tull etter hun er i seng som igjen resulterer i for få timer søvn om natta som igjen resulterer i at hun våkner tidligere og tidligere og vil stå opp som igjen resulterer i dautrøtt Liten klokka 7 om morgenen osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. november 2012 Forfatter #1656 Del Skrevet 8. november 2012 Shoppingmaniac På Barnas Hus har de 30 % på Vossatassar-ull...........noen har et lite lager av ull-bomull monsterull Digger Kari Traa sine klær!!! I tillegg hadde de 50 % på Reima halsluer med samme mønster på som vinterdressen til Liten, så da ble en sånn også med hjem + nye tutter i en større str - Liten eeeelsker dem Nektet å ta tutten ut når vi skulle spise istad, og prøvde å putte skiva inn i munnviken for å slippe å spytte tutten ut Kreativt!! På treningsfronten går det så det suser, jeg har trent så og si hver dag, byttet på shred og treningssenter da, ellers går jeg lei shreden før jeg har komt til level 2 Mandag var jeg på stram opp, igår gikk jeg tur med 35 kg på ryggen (lavvoen var med på tur med bhg, og siden det regnet mer enn litt var den skremmende tung på hjemveien ) og idag skal jeg på intervall spin Har vel ikke skjedd så mye på vektfronten enda, men føler meg bedre allikevel - og andre kommenterer det, så da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 8. november 2012 #1657 Del Skrevet 8. november 2012 Wow, så flink du har vært til å trene Jeg skal ikke skryte på meg det for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2012 #1658 Del Skrevet 8. november 2012 Oooh, salg på ull er gull! Mulig jeg kan handle noen julegaver der da. Du er utrolig flink til å trene! Gleder meg til jeg kan henge meg på igjen, og være like flink! Har dere noen planer for helgen? Evt. om dere tilfeldigvis har planleggingsdag på mandag dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. november 2012 #1659 Del Skrevet 8. november 2012 Oi, så flink du er å trene! Jeg er imponert! Hm... tilbud, sa du? På ren ull også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. november 2012 Forfatter #1660 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg er jo egentlig glad i å trene, det har bare vært så vanskelig å komme igang igjen Men nå føler jeg meg på god vei til å gli inn i gamle gode vaner Ingen spesielle planer for helga, sånn bortsett fra at det er farsdag på søndag...men lørdag er vi ledige! Tror jeg Har dere planleggingsdag på mandag? Det har ikke vi...søren og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå