Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Søk på Nü by Staff, og trykk på kolleksjon/ lookbook så finner du stilen ;) De har så sykt mye kult!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! :daane: Det var det mye fint!! :jepp: Jeg elsker sotede øyne og kler meg veldig ofte i mørkt tøy (les sort'ish..) siden jeg er så (kjempe)lys i håret. Litt rocka glam liksom. Ikke til daglig da.. Da er jeg normal/kjedelig :lol: (dog ofte sort.. comes with the trade ;) )

(Jeg har fått (ordspill og) parantessyken tydeligvis... ) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsspinning :hoppendeglad: Tralalalalaaaa, jeg føler meg så flink :strix:

Nå er det tid for en dusj før Chicken Tandoori (jadajada, Torovarianten :tunge1: ) Norske Talenter og sofaliv :hjerte: Imorgen skal jeg ned på Nü by Staff og prøve julebordantrekket mitt igjen sammen med han som skal betale for det a.k.a my beloved husband :nigo: Kansje han kan ta bilde :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebordantrekket er i hus :shoppe: ...og det ble enda litt dyrere enn utgangspunktet :sjenert: Flaks for meg at jeg har den besteste snilleste mannen i verden - han fortjener en veldig naken Diddles i retur for dette her altså :hoho:

Outfit-bilde skal jeg prøve å få tatt litt senere, når jentene er i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skulle jeg ønske, men han skal spille på dansen etter lokalrevyen, og jeg er hjemme med 3 jenter og "tanta" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt julebordsantrekk! :hoppe: Håper forresten du har tenkt å bruke det mer enn den ene gangen..? :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, det kan brukes flere ganger, både sammen og hver del for seg :hoppe: Klarte ikke å ta noe bra bilde selv igår, men kanskje jeg klarer å finne linkene til hvert enkelt plagg :klo: Skal vi se...

Kjolen - bare min er i svart

Underkjolen (brukes over kjolen :fnise:)

Beltet - dekker over linningen på underskjørtet

Pulsvarmere

Hals/ krage (det er knapper framme) - ikke det beste bildet kanskje men...

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sei! Kjempestilig! :jepp: Fant du på dette selv, eller var det en kreativ sjel i butikken som hjalp deg? Jeg hadde nok aldri tenkt på å ha underskjørtet utenpå kjolen, nemlig.. :sjenert: Men på den annen side har jeg bare brukt underskjørt på bryllupsdagen, og da hadde det sett en smule rart ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nok litt hjelp du :fnise: Jeg hadde nok heller ikke komt på å ta underskjørtet utenpå kjolen, men kult ble det :hoppe:

:hoho: ser for meg brudekjole med underskjørtet utenpå :hoho:

Baaah, jeg er så agressiv ikveld, og har ikke lyst å gå på trening selv om jeg vet det er det jeg trenger for å bli snill igjen :sjenert: Ble litt for mye her med Storesøster som hadde brukt hele ettermiddagen foran tv istedet for å gjøre lekser (noe som kommer frem klokka 19, etter endt svømmetrening :daane:) kombinert med Liten som er trøtt som en dupp og blir lagt klokka 18, men bruker 1 1/2 time på å sovne :klaske: Hva er vitsen lizzm?! Hun får seriøst altfor lite søvn for tida :sukk: De vil ikke legge henne 2 ganger i bhg, noe som resulterer i overtrøtt unge som igjen resulterer i tull etter hun er i seng som igjen resulterer i for få timer søvn om natta som igjen resulterer i at hun våkner tidligere og tidligere og vil stå opp som igjen resulterer i dautrøtt Liten klokka 7 om morgenen osv osv osv :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingmaniac :shoppe: På Barnas Hus har de 30 % på Vossatassar-ull...........noen har et lite lager av ull-bomull monsterull :nigo: Digger Kari Traa sine klær!!! I tillegg hadde de 50 % på Reima halsluer med samme mønster på som vinterdressen til Liten, så da ble en sånn også med hjem + nye tutter i en større str - Liten eeeelsker dem :hjerte: Nektet å ta tutten ut når vi skulle spise istad, og prøvde å putte skiva inn i munnviken for å slippe å spytte tutten ut :ler: Kreativt!!

På treningsfronten går det så det suser, jeg har trent så og si hver dag, byttet på shred og treningssenter da, ellers går jeg lei shreden før jeg har komt til level 2 :sjenert: Mandag var jeg på stram opp, igår gikk jeg tur med 35 kg på ryggen (lavvoen var med på tur med bhg, og siden det regnet mer enn litt var den skremmende tung på hjemveien :haar:) og idag skal jeg på intervall spin :nigo: Har vel ikke skjedd så mye på vektfronten enda, men føler meg bedre allikevel - og andre kommenterer det, så da så :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, salg på ull er gull! Mulig jeg kan handle noen julegaver der da. :jepp:

Du er utrolig flink til å trene! Gleder meg til jeg kan henge meg på igjen, og være like flink! :trene:

Har dere noen planer for helgen? Evt. om dere tilfeldigvis har planleggingsdag på mandag dere også? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo egentlig glad i å trene, det har bare vært så vanskelig å komme igang igjen :sjenert: Men nå føler jeg meg på god vei til å gli inn i gamle gode vaner :nigo:

Ingen spesielle planer for helga, sånn bortsett fra at det er farsdag på søndag...men lørdag er vi ledige! Tror jeg :fnise: Har dere planleggingsdag på mandag? Det har ikke vi...søren og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...